És denigrant que es consideri això art ù.u

Per comentar frikades diverses ;)

És denigrant que es consideri això art ù.u

EntradaAutor: Hachi » 21 abr. 2010 14:36

Una notícia que acabo de veure d'un artista que va considerar que era art la manera en la que un gos es mor de gana ù.u

Em sembla realment patètic que es faci això i mes tenint en compte que es tracta d'una vida d'un ésser viu.

link :http://www.revistacanina.com/notas_revista/223/Matan_de_hambre_un_perro_para_exhibirlo_como_obra_de_arte.html
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Airún » 21 abr. 2010 16:55

Aquet tio és per matar-lo, jo l'agafaria i també l'exposaria perquè tots veièssim com es mort una persona de gana. UFFF!!!! no soporto que es facin aquestes barbaritats.
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: koroki » 22 abr. 2010 00:56

Jo trobo molt més precios la mort de gana humana,
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hachi » 22 abr. 2010 09:42

Sips, realment és 1000 vegades més interessant veure una persona morir de gana xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Reena » 22 abr. 2010 18:51

La gent així em fa FÀSTIC.

¬¬ bé que no li agradaria que el matessin de gana.
Imatge
Reena
Friki
 
Entrades: 87
Membre des de: 07 març 2010 14:18

EntradaAutor: Hachi » 22 abr. 2010 22:07

potser si, potser és emo xDDD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Kerla » 23 abr. 2010 14:27

comentant-ho amb una amiga que fa historia de l'art, sembla que finament li va caure una muntanya de denuncies per parar un tren, però crec que es va quedar amb multa.

El pitjor per mi és la gent que permet que això passi, no tant un imbècil que no es mereix ni l'aire que respira, sinó aquesta gent que va i s'ho mira com si fos entreteniment fent prosperar aquesta barbaritat (i deixant la porta oberta a que poguès tornar a passar perquè te èxit). Perquè suposo que la majoria de nosaltres davant d'aquesta situació hauriem muntat un "pollo" del quinze. La meva proposta es que el lliguin amb cargols per la p**** i el deixin també en un racò fins que la palmi....
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Hachi » 24 abr. 2010 00:12

Només una multa? Doncs espero que al menys la multa hagués sigut considerable perquè sino...

Estic d'acord amb la teva idea, sino podem torturar-lo tipo saw xDD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: agito » 24 abr. 2010 18:20

personalment llegir aquesta clase de de bajands em fan benir ganes nar agafarli per el coll xk k coi li ba fer el pobre gos es creia mes que aquet akesta persona mes qu euna denuncia lo k es mereix e suna tortura lenta dolorosa despiadada, operesiba, treureli tota esperansa de k senpugui sortir donarli durant un segon i tornarli a treure bueo es una manera de beureo nomes e k si alun dia en tinc un a ma el pelo sense pensarmo
Avatar de l’usuari
agito
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 92
Membre des de: 07 març 2010 21:40

EntradaAutor: Jako-kun » 25 abr. 2010 17:09

Wow, xo aquesta noticia és molt vella.....aqui poso el link d'algun dels molts blogs que ho critiquen amb algunes imatges...és curiós com la gent hi passava pel davant com una mera obra d'art....també s'hauria de mirar quin autor ho va fer aixó....i quin renom tenia....o si així s'ha aconseguit un renom.....coneixia altres casos de coses semblants i més asqueroses fetes per art....pero per ara tan sols recordo les fashion victims que veig pel carrer i les anorexiques.....xo ara no me'n venen més al cap XD


http://elhombresalvaje.blogspot.com/200 ... -arte.html
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Hachi » 25 abr. 2010 17:37

Noooo no volia veure les fotos del pobre gos T_T
Al veure-les encara em fa molta més rabia el putu tiu que li va fer això, i el putu museu que va permetre que el pobre gos es morís de gana :?
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: És denigrant que es consideri això art ù.u

EntradaAutor: Vania » 15 oct. 2010 11:48

Es brutal el que pot arribar a fer la gent!! Pero no nomes l'artista sino els que estan tan tranquils mirant al pobre gos i que només li hagin posat una multa (per molt gran que sigui) em sembla poc.
Va tenir sort que no haguessin decidit el seu càstig per que amb aixo de lligar-li la p**** amb cargols i lo de saw em sembla que al final hauria acabat exposat ell al museu dels horrors xD (i la veritat es que s'ho mereix)
Avatar de l’usuari
Vania
New_member
 
Entrades: 15
Membre des de: 14 oct. 2010 13:30

Re: És denigrant que es consideri això art ù.u

EntradaAutor: Hachi » 15 oct. 2010 22:49

Ja veus jo quan ho vaig veure em vaig quedar a quadros. Ja saps el que els hi faria jo a aquesta gent també, només diré (***** i et regalen els demés, profe de penal xDD)
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: És denigrant que es consideri això art ù.u

EntradaAutor: Vania » 17 oct. 2010 16:16

Home, tot el que puguis fer s'ho té ben merescut per fer això a un pobre gos
Avatar de l’usuari
Vania
New_member
 
Entrades: 15
Membre des de: 14 oct. 2010 13:30

Re: És denigrant que es consideri això art ù.u

EntradaAutor: Yui-chan » 15 jul. 2012 06:34

revisc tema hiper mega vell pero xafardejant temes l'he vist i... bueno le llegit i els comentaris tambe i certament... la gent que es visitant del museu durant l'exibicio del pobre animalo no firmes porque es prenguessin mesures contra aquest home perque jo entro en el museu i veig el pobre gos d'aquella manera i jo no dic que el deixin anar.... sino que faig tot el possible per alliberar el pobre goss... u.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Següent

Torna a: Offtopic no Offtopic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

cron