Alarmisme! Han tancat Megaupload

Per comentar frikades diverses ;)

Re: Alarmisme! Han tancat Megaupload

EntradaAutor: Time Master » 22 gen. 2012 13:37

A mi em quedaven 9 mesos de premium... cason l'olla....

I si, efectivament estan acusats de blanquejar diners amb empreses fantasma, però sembla ser que també han trobat una pila d'armes i no sé què més. Aquest home ho té fotut, i em sembla que ja podem dir bye bye al servei. I jo tenia una pila de fitxers pujats, i tots 100% legals. Per sort tinc un backup físic de tot.

La policía de Nueva Zelanda incautó coches de lujo, obras de arte, armas, computadoras y documentación tras un allanamiento en la mansión del fundador del portal de descargas, Kim Schmitz. También le congelaron una cuenta con once millones de dólares. EE.UU. pidió su extradición para juzgarlo por piratería informática.
Imatge
Avatar de l’usuari
Time Master
Postejador Nat
 
Entrades: 288
Membre des de: 06 nov. 2011 13:29

Re: Alarmisme! Han tancat Megaupload

EntradaAutor: Hachi » 22 gen. 2012 14:23

Referent a l'extradició igualment no crec que s'hagi aplicat bé. És com si un espanyol fa un delicte de terrorisme en Espanya però com que no hi ha pena de mort, EUA demana que es jutgi allà perquè així se li podrà aplicar la pena de mort...
Nose si el propietari de megaupload és de Nova Zelanda o no, però si ho fos, s'hauria d'haver jutjat per pirateria informàtica en el seu país i no a EUA.

L'extradició entra en joc quan es fa un delicte a un país i el delinqüent marxa a un altra perquè no se li pugi jutjar per aquell delicte, llavors en aquest cas es sol·licita a l'altre estat perquè li entregui aquell subjecte per jutjar-lo en aquell país.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Alarmisme! Han tancat Megaupload

EntradaAutor: Hachi » 22 gen. 2012 15:14

Respecte de les lleis d'antipirataria que vol fer EUA la comissaria de la UE estava llegint a la Vanguardia que va respondre això:

"La vicepresidenta de la Comisión Europea (CE) y responsable de la Agenda Digital, Neelie Kroes, mostró hoy su desacuerdo con la actual versión del proyecto de ley estadounidense y aplaudió las reacciones del Congreso ante las presiones.

"Estoy feliz por que haya un cambio de tendencia sobre SOPA: no necesitamos una mala legislación cuando deberíamos estar salvaguardando los beneficios de una Red abierta", declaró la comisaria a través de la red social Twitter."


I també i hi ha això:

"Por su parte, los Relatores Especiales para la Libertad de Expresión de la Comisión Interamericana de Derechos Humanos (CIDH), Catalina Botero Marino, y de la ONU, Frank La Rue, instaron también a EE.UU. a "proteger enérgicamente la libertad de expresión en Internet" tras toda la polémica suscitada."
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Alarmisme! Han tancat Megaupload

EntradaAutor: quentin » 22 gen. 2012 15:18

hachi em sembla que és com han dit abans, els de MU van posar un servidor als Estats Units i això va permetre que el FBI demanés l'extradició
Imatge
Avatar de l’usuari
quentin
Friki
 
Entrades: 77
Membre des de: 03 oct. 2011 12:49

Re: Alarmisme! Han tancat Megaupload

EntradaAutor: Hachi » 22 gen. 2012 16:06

No havia vist el post d'en Xose.

Tot i així no ho trobo correcte, igual que perquè hi hagi un servidor a EUA que possibiliti tancar tots els altres.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Alarmisme! Han tancat Megaupload

EntradaAutor: quentin » 22 gen. 2012 22:39

No sé, però és el que faria jo...si hi algú amb 20 servidors i es troben arxius amb copyright en un d'ells...jo pensaria que es molt possible que als altres també hi hagués

no?
Imatge
Avatar de l’usuari
quentin
Friki
 
Entrades: 77
Membre des de: 03 oct. 2011 12:49

Re: Alarmisme! Han tancat Megaupload

EntradaAutor: Hachi » 22 gen. 2012 22:52

Ja però els altres servidors no estaven a EUA
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Alarmisme! Han tancat Megaupload

EntradaAutor: Xose » 23 gen. 2012 01:07

La conclusió és que va ser una cagada posar un servidor a un país a on la pirateria és crim...

Però no ho és Guantanamo, per exemple...
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

Re: Alarmisme! Han tancat Megaupload

EntradaAutor: quentin » 23 gen. 2012 03:41

sep, el que s'ha de fer es no deixar de piratejar, sinó fer pressió als governs locals per a que no facin tot el diguin els americans, o per a que s'obrin nous mecanismes pel accés a la informació, més ràpid i més econòmic. De fet ni tan sols econòmic, amb que li posin un preu raonable.

Per posar un exemple, ara mateix vulia ver Redline i no he trobat pas lloc on comprar-la per Internet, llavors me he baixat un torrent. Si algú hagués habilitat un lloc on comprar-la, dic jo per 5 o 10 euros, llavors hauria pagat, estic segur que el problema no es que la gent no vulgui pagar, el problema es que sempre sembla que estiguéssim pagant tres o quatre vegades el preu real.
Imatge
Avatar de l’usuari
quentin
Friki
 
Entrades: 77
Membre des de: 03 oct. 2011 12:49

Re: Alarmisme! Han tancat Megaupload

EntradaAutor: koroki » 23 gen. 2012 11:17

Sips, certament. Tot i això, a mi em fa pal pagar per coses que ni conec. Potser soc una mica així, pero no em compraria massa pelicules sino les hages vist abans i sàpigues que son bones. De fet ara compro coses, abans no ho feia. Jo crec que hauria d'ahver serveis de 1/2 per veure-ho 1 o 2 vegades, al estil megavideo (sense poder-t'ho baixar) o algun servei al estil Megaupload, pagar uns 60 € al any i poder veure el que et surti del na... Si per cada pelicula que vull veure o cada anime he de pagar 10 €, anem malament. Perque no tot el que miro m'agrada o m'agrada tant com per pagar això.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Alarmisme! Han tancat Megaupload

EntradaAutor: Hachi » 23 gen. 2012 12:19

És que és això, jo no pagaria mai per totes les pel·lícules que vull veure. Prefereixo pagar per tenir un servei on poder mirar el que vulgui, i si després m'agrada una pel·lícula me la compro sense cap problema.
I la música igual, mai em compraré un CD sense saber que m'agrada. I jo no crec que la pirateria causi tants pocs beneficis als autors i artistes, perquè si un autor o artista és bo la gent li comprarà, i evidentment, que si és dolent ningú li comprarà, hi hagi pirateria o no n'hi hagi.

Amb els llibres i manges passa el mateix, si m'agrada un manga segurament me'l compraré, el que no poden fer amb aquesta política de la EUA és obligar-te per nassos a comprar-ho tot si vols accedir a la cultura, i a sobre normalment a preus desorbitats.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Alarmisme! Han tancat Megaupload

EntradaAutor: Sanse » 23 gen. 2012 13:38

koroki ha escrit:Sips, certament. Tot i això, a mi em fa pal pagar per coses que ni conec. Potser soc una mica així, pero no em compraria massa pelicules sino les hages vist abans i sàpigues que son bones. De fet ara compro coses, abans no ho feia. Jo crec que hauria d'ahver serveis de 1/2 per veure-ho 1 o 2 vegades, al estil megavideo (sense poder-t'ho baixar) o algun servei al estil Megaupload, pagar uns 60 € al any i poder veure el que et surti del na... Si per cada pelicula que vull veure o cada anime he de pagar 10 €, anem malament. Perque no tot el que miro m'agrada o m'agrada tant com per pagar això.

De fet, ja existeixen serveis com aquests, l'unic que a Espanya encara no han arribat.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Alarmisme! Han tancat Megaupload

EntradaAutor: Xose » 23 gen. 2012 15:15

Sanse ha escrit:
koroki ha escrit:Sips, certament. Tot i això, a mi em fa pal pagar per coses que ni conec. Potser soc una mica així, pero no em compraria massa pelicules sino les hages vist abans i sàpigues que son bones. De fet ara compro coses, abans no ho feia. Jo crec que hauria d'ahver serveis de 1/2 per veure-ho 1 o 2 vegades, al estil megavideo (sense poder-t'ho baixar) o algun servei al estil Megaupload, pagar uns 60 € al any i poder veure el que et surti del na... Si per cada pelicula que vull veure o cada anime he de pagar 10 €, anem malament. Perque no tot el que miro m'agrada o m'agrada tant com per pagar això.

De fet, ja existeixen serveis com aquests, l'unic que a Espanya encara no han arribat.


Si em permets, et corregiré...

"[...]l'unic que a Espanya mai arribaran."
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

Re: Alarmisme! Han tancat Megaupload

EntradaAutor: Taishi » 23 gen. 2012 15:19

En tot cas aquí no hi ha res de tot això.

Ara els altres hostings estàn desactivant les seves funcionalitats per la por que han agafat i d'altres fan un trasllat a estats no-policials o impedeixen l'accès als estats units directament.

El que es busca es imposar una xarxa de comerç enlloc de una xarxa de informació.
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

Re: Alarmisme! Han tancat Megaupload

EntradaAutor: koroki » 23 gen. 2012 17:26

El que esta clar es que no es possible, actualment politizar la xarxa. Tanquen MU, doncs tornarem a torrents, emules o etc.

Amb torrent, actualment no es necessita ni servidor, nomes algun lloc on penjin els torrents, un forum o el que sigui. No necessites ni grans servidors per això.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

AnteriorSegüent

Torna a: Offtopic no Offtopic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron