Alarmisme! Han tancat Megaupload

Per comentar frikades diverses ;)

Re: Alarmisme! Han tancat Megaupload

EntradaAutor: quentin » 23 gen. 2012 20:07

koroki ha escrit:Sips, certament. Tot i això, a mi em fa pal pagar per coses que ni conec. Potser soc una mica així, pero no em compraria massa pelicules sino les hages vist abans i sàpigues que son bones.

però ja ho fem tots això no creus? o sigui quan anem al super, no ens deixen provar el sucs, o els pastissos, els hem de comprar arriscant-nos a que quan arribem a casa i ens els mengem no ens agradin. Però això no vol dir que ens hagin de deixar tastar-los al super (tot i que seria molt bo...)

jo penso que el problema es això de dir que una peli només es pot vendre als estats units o a America, jo vaig voler anar a veure In Time i vaig haver d'esperar gairebé cinc setmanes a que arribés al cine, i ho vaig fer però em va quedar un mal gust perquè no em sembla bé que si surt una peli jo m'hagi de esperar un mes per anar a veure-la.

mireu això del anime, el 99% de tot el que veiem ens ho baixem d'Internet, cóm es que ninguna d'aquelles empreses japoneses ha dit "ostres hauríem de fer alguna cosa"? Imagineu-vos que dues o tres productores es posesin d'acord i traguessin al mercat una aplicació per tenir les teves series al dia, amb enllaços per descarregar-les, contingut extra etc...no sembla una bona idea? penseu que si tan sols el 1% de la gent que baixa anime pagués per aquest servei, això ja serien calers per aquelles empresas que ara mateix reben 0%
Imatge
Avatar de l’usuari
quentin
Friki
 
Entrades: 77
Membre des de: 03 oct. 2011 12:49

Re: Alarmisme! Han tancat Megaupload

EntradaAutor: Hachi » 23 gen. 2012 20:14

El problema és que per anar al cine, o per comprar-te una pel·lícula has de pagar preus desorbitats per això ens queixem. A mi no em fa res pagar una compte a megaupload, o una compta a una hipotètica companyia que em doni anime cada any, si el preu no es desorbitat.

EUA no pensa donar una alternativa al tancament de servidors tipus megaupload, directament volen que consumim cultura sense fer cap canvi al respecte amb rebaixes dels preus, i amb això està impedint que la gent pugui tenir accès a la cultura...


Els sucs, pastissos, no tenen un preu desorbitat, i si no vols comprar una marca molt cara pots triar en el marcat altres que siguin molt més barats. I podriem dir que les marques blanques són una còpia normalment de les marques, però ningú diu res.

Les pel·lícules i CD, etc no pots triar en el mercat entre un gran ventall de preus...
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Alarmisme! Han tancat Megaupload

EntradaAutor: Taishi » 23 gen. 2012 21:04

En el cas del anime i el manga ni tans sols hi ha la llibertat de triar en el nostre país. Les editorials son les que trien per nosaltres, sempre en base a uns perfils de clients molt concrets per maximitzar el marge de beneficis que puguin fer. Doblatge vomitiu. Preus astronòmics. I evidentment, varietat nul·la, retroalimentant així la ignorància dels seus clients.
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

Re: Alarmisme! Han tancat Megaupload

EntradaAutor: Hachi » 23 gen. 2012 22:01

Completament d'acord amb tu Taishi
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Alarmisme! Han tancat Megaupload

EntradaAutor: koroki » 23 gen. 2012 23:43

A part que jo no vaig al super i compor cabiar, així per provar. Compro coses barates, per provar, generalment.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Alarmisme! Han tancat Megaupload

EntradaAutor: Vlaid » 30 gen. 2012 19:55

No no! la putada es que no es poden mirar ni descarregar els videos dels animes que estic miran! :noemfotis: quina rabiaaaaaaaaaaaaaaaa :macabre:
Imatge

"Mira siempre 30 segundos hacia el futuro"
Avatar de l’usuari
Vlaid
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 481
Membre des de: 21 des. 2011 00:42
Ubicació: ...

Re: Alarmisme! Han tancat Megaupload

EntradaAutor: Aniool » 30 gen. 2012 20:02

Vlaid ha escrit:No no! la putada es que no es poden mirar ni descarregar els videos dels animes que estic miran! :noemfotis: quina rabiaaaaaaaaaaaaaaaa :macabre:



no nomes amb manga i anime.. jo aquest cap de setmana intentava descarregar-me un joc i tots els link que trobava eren de MU :noemfotis:
(~º3º)~
Avatar de l’usuari
Aniool
Hikikomori
 
Entrades: 1031
Membre des de: 25 set. 2011 16:34
Ubicació: País de Nunca Jamás

Re: Alarmisme! Han tancat Megaupload

EntradaAutor: minoru » 30 gen. 2012 20:21

Imatge
Avatar de l’usuari
minoru
New_member
 
Entrades: 16
Membre des de: 27 gen. 2012 14:57

Re: Alarmisme! Han tancat Megaupload

EntradaAutor: Konata » 30 gen. 2012 21:24

Aniool ha escrit:
Vlaid ha escrit:No no! la putada es que no es poden mirar ni descarregar els videos dels animes que estic miran! :noemfotis: quina rabiaaaaaaaaaaaaaaaa :macabre:



no nomes amb manga i anime.. jo aquest cap de setmana intentava descarregar-me un joc i tots els link que trobava eren de MU :noemfotis:

Jo abans d'ahir volia mirar el planeta del tesoro i no estava :iquemes:
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Alarmisme! Han tancat Megaupload

EntradaAutor: quentin » 31 gen. 2012 04:09

jo m'havia quedat a la segona temporada de The X Files :(
Imatge
Avatar de l’usuari
quentin
Friki
 
Entrades: 77
Membre des de: 03 oct. 2011 12:49

Re: Alarmisme! Han tancat Megaupload

EntradaAutor: Hario » 31 gen. 2012 16:00

Imatge
Avatar de l’usuari
Hario
Mangaddicte
 
Entrades: 633
Membre des de: 15 oct. 2011 21:28
Ubicació: SPXX0038

Re: Alarmisme! Han tancat Megaupload

EntradaAutor: Kimy » 31 gen. 2012 16:56

Bonissima la tira.. xD
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Alarmisme! Han tancat Megaupload

EntradaAutor: cyce » 31 gen. 2012 20:36

a forocoches la plataforma d'anime i manga ens n'hem muntat una cosa ben cusiosa

hem fet comptes de wuala i hem pujat un munt d'animes i es pot descarregar entre el grup i al maxim de la conexio , problem megaupload? :macabre:
Avatar de l’usuari
cyce
Postejador Nat
 
Entrades: 303
Membre des de: 15 oct. 2011 23:17

Re: Alarmisme! Han tancat Megaupload

EntradaAutor: minoru » 31 gen. 2012 22:05

Passa l' enllaç cyce
Imatge
Avatar de l’usuari
minoru
New_member
 
Entrades: 16
Membre des de: 27 gen. 2012 14:57

Re: Alarmisme! Han tancat Megaupload

EntradaAutor: cyce » 31 gen. 2012 22:26

http://www.wuala.com/referral/73F6ABH4KC467ANG466K

et fas la conta i t'afegeixo al grup

Imatge

codis per aconseguir gigas extra

hi ha un parell que estan petats per aixo.. pero it's something
Avatar de l’usuari
cyce
Postejador Nat
 
Entrades: 303
Membre des de: 15 oct. 2011 23:17

AnteriorSegüent

Torna a: Offtopic no Offtopic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron