Nou joc!^_^ nihaha

Per comentar frikades diverses ;)

Nou joc!^_^ nihaha

EntradaAutor: Aiko Minamino » 08 maig 2007 17:09

He trobat un nou joc nihaha Es tipu el Battle Royale però nomes hi han 2 equips i es una guerra, pots triar moltes coses, i pinta molt divertit XDDD Jo ja hi estic registrada ^^ Si trieu l'equip B(Blau) Us curare les ferides que jo he triat ser metge ^^ Doncs a continuacio us he fet un copy i paste de les paraules d'un altre informador k s'ho ha currat mes pk jo soc mooooolt manta ^^


"Aviat comença un joc nou (el dia 11) que es tipu el de Battle Royale però aquí nomes hi ha 2 equips (A i B) i tu has de decidir a quin vas, pots distribuir molts pounts d'habilitat i pots triar que vols ser (jo soc metge si aneu a l'equip blau el B, us curare les ferides XD) S'ha organitzat un nou joc de rol on els participants dirigeixen un personatge en una batalla.

El joc està ambientat en un conflicte bèl·lic en el temps actual. La diferència amb altres jocs per l'estil és la millora de la sensació de realitat i els escenaris cuidats, així com la gran varietat d'armes i vehicles que hi ha.

En aquests moments s'estàn carregant les dades i imatges per tenir-ho llest el divendres 11, dia que comencarà la primera batalla d'aquesta campanya militar.
Per això si us hi voleu apuntar, feu-ho abans del divendres."

Nihaha la direccio es la de sota ^^

http://s1.elforo.de/edg/
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

Torna a: Offtopic no Offtopic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron