Blog!

Per comentar frikades diverses ;)

Blog!

EntradaAutor: Dj_Aleix » 19 maig 2007 19:19

Doncs bé, crec que es de sobre conegut que son els “blogs”.
Aquí publicaré el meu en que de tan en tan vaig actualitzant (tot i que a partir d’ara espero fer-ho amb més freqüència) i vaig posant coses relacionades amb el Manga o l’Anime a part d’altres coses.

Si algú en te algun altre pues que el posi :D

El meu és: http://aleix-junior.blogspot.com/
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Jako-kun » 20 maig 2007 16:18

ja mi pasaré...XD....de passo comento un blog k comparteixo amb os amics de la uni, www.mydoghasnotnose.com és basicament una web/blog de frikades i de koses k ens interessen als tres....si us hi paseu almenys escupiu-hi...XDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Dj_Aleix » 20 maig 2007 20:39

Ostres! Quina sorpresa m’he emportat (a la pàgina que mas dit). Miro i veig a categories “Salt”, i jo :?: no serà pas alguna cosa relacionat amb la ciutat de Salt no? (si si, ciutat, no som cap poble nosaltres!) I pam! doncs si. Miro en dalt i veig el mal parit d’en Pau Badosa xD Suposo que el deus conèixer no? Es que anava a la meva classe a batxillerat :P
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Jako-kun » 22 maig 2007 11:14

Coi....més gent de Salt....XD.....pos si...son amics amb en Pau, no sabia pas ke l coneixessis....ni tan sols k fossis de Salt...XD

En el Blog pos som tres, un és un flipat de series de TV (House MD, Heroes, Scrubs.....i molts etces......XD) americanes , jo del manga , dels videojocs i del heavy, i en Pau pos de Salt XD i de grups de musica de catalans i de Salt......nu xe...nem escrivint coses kuan ens pika....XD

Ja li comentaré a en Pau a vera si et recorda Aleix...XDDDDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes


Torna a: Offtopic no Offtopic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

cron