Què odieu?

Per comentar frikades diverses ;)

EntradaAutor: neodark » 23 oct. 2008 08:30

El gat d'en jako crec que te poders divins, per que estva esmortzant kelogs mentres lleguia el post y al veure casi m'ofego xd.
Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: Jako-kun » 23 oct. 2008 12:19

neodark ha escrit:El gat d'en jako crec que te poders divins, per que estva esmortzant kelogs mentres lleguia el post y al veure casi m'ofego xd.

xo estas viu......per tant tan sols et volia avisar......no pas matar....XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: neodark » 23 oct. 2008 12:24

mmmm realment es un esser persillos, respectes senyor Gat hoo t'adorem!
Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: Jako-kun » 23 oct. 2008 14:24

neodark ha escrit:mmmm realment es un esser persillos, respectes senyor Gat hoo t'adorem!


és una gata!!!......oh! la gran deessa s'ha enfadat!!!.....vigila neodark fuig d'allà on siguis!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: neodark » 23 oct. 2008 14:29

haaaa un atac de cor!!! haaa nomes pot ser 2 coses!

Una death note de algun conegut que no li caig be ...

o la ira de la gran deesa gata !!!
Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: Jako-kun » 24 oct. 2008 15:20

ara amb el tema de compres compulsives, la Taki m'ha fet recordar d'una cosa que realment odio.........ODIO l'EDITORIAL ICEDLANDS, PERQUE S'HAN MORT I NO HAN TRET JOJO'S BIZARRE ADVENTURE!!!!!!!!.....FUCK YOU ICED LANDS, FUCK YOU!!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Hachi » 24 oct. 2008 15:23

jaja tu i jojo

doncs jo
odio
LA POLITÈCNICA per
la maquina estafadora, que perds temps i es cara,
perque no m agrada cm es tmp
i xq els de consergeria no podrien ser mes bordes xDD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: MiraiMaki » 24 oct. 2008 17:25

Jako-kun ha escrit:ara amb el tema de compres compulsives, la Taki m'ha fet recordar d'una cosa que realment odio.........ODIO l'EDITORIAL ICEDLANDS, PERQUE S'HAN MORT I NO HAN TRET JOJO'S BIZARRE ADVENTURE!!!!!!!!.....FUCK YOU ICED LANDS, FUCK YOU!!!!!!


Ja tardaves Jako :P
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Taki » 24 oct. 2008 17:42

I pensar que sóc jo qui ho he desencadenat...

Mmmh, doncs he de contrarrestar... Jo odio totes les editorials del país perquè dap d'elles edita Eyeshield 21 XD (acabareu pensat que els autors em paguen per fer-los publicitat...)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 24 oct. 2008 18:37

Taki ha escrit:I pensar que sóc jo qui ho he desencadenat...

Mmmh, doncs he de contrarrestar... Jo odio totes les editorials del país perquè dap d'elles edita Eyeshield 21 XD (acabareu pensat que els autors em paguen per fer-los publicitat...)


si no ho han pensat de mi amb Jojo, no crec k ho pensin amb tu d'Eyeshield...xDDDD

per cert......ara t'ho diria pel messsnger...xo m'estas parlant de Bolonya i poca cosa té a veure...XD....per tant t'ho pregunto per aki: en algun lloc vaig llegir k un editorial tenia la llicencia d'Eyeshield a Espanya....xo k no se sabia le nom de l'editorial ni res....xo wenu ves a saber igual nomes eren rumors....xo nomes dir k en el forum del fansub d'on mel llegeixo un tio ho deia....ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 24 oct. 2008 18:51

És que em tallaries el rollo revolucionari XD

No sé, són rumors, ja ho vaig sentir... Però no m'ho vull creure fins que no ho anuncii ningú. Preferiblement Planeta en la seva serie de 5,50, que coi, és un manga llarguet XD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 24 oct. 2008 21:35

hachi_90 ha escrit:jaja tu i jojo

doncs jo
odio
LA POLITÈCNICA per
la maquina estafadora, que perds temps i es cara,
perque no m agrada cm es tmp
i xq els de consergeria no podrien ser mes bordes xDD
Pero si a dret teniu el millor menjar del mon, juntament amb ciencies ( que els porta el mateix home). Barat i bo.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 24 oct. 2008 22:05

Taki ha escrit:No sé, són rumors, ja ho vaig sentir... Però no m'ho vull creure fins que no ho anuncii ningú. Preferiblement Planeta en la seva serie de 5,50, que coi, és un manga llarguet XD

mmmm....un manga com Eyeshield 21 el veig mes per el format de Glènat, a part de k el format 5'50 de Planeta no es una edició gaire genialistica la veritat, i un manga com Eyeshield perdria molta qualitat fet en aquell format.....esk ja amb Bobobo i Reborn, sobretot en Bobobo, hi ha troços que es mengen algun koma.....xo wenu no importa gaire, la qualitat en Bobobo brilla per la seva ausència...XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 24 oct. 2008 22:17

No crec que el menjar-se comes sigui culpa del format XD Però vull dir que no em molesta l'edició en sí, em sembla acceptable (el paper ja és millor que el dels tomos japonesos, si no recordo malament). Porta "sobrecubiertas" i de vegades pàgines a color.

A mi francament Glénat cada cop m'agrada menys. En relació qualitat/preu els va guanyant Planeta, però el que realment no m'agrada (digue'm tiquismiquis) és que de vegades foten aquells tomos durs com una pedra que no hi ha qui llegeixi... Que al final llegir tomos de Glenat es considerarà esport. Però el pitjor és que igual al següent número passen a ser tan tous com un d'Ivrea. WTF? Tot i que crec que últimament ho estan estandaritzant o algo, tot i que no he comprat massa de Glenat en els últims mesos.

De tota manera un shonen de la Shonen Jump fa per qualsevol editorial XD És una aposta segura... Més quan no s'ha cancelat en tant de temps. Que veient la ratxa que porten...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 24 oct. 2008 22:56

em referia a komas, com a vinyetes...XD.....si si esta clar k les comes no seria cap rpoblema....la questió es quan se't mengen mitja vinyeta perk han quadrat malment la pàgina...XD

si si....Glènat ha perdut molt ultimament....i haig de reconeixer k compro molt poca cosa seva.....sobretot des que no faig Naruto....XD......xo wenu......la questió esk mentrestant cap editorial treu ni Eyeshield 21 ni Jojo's Bizarre Adventure.....ToT
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

AnteriorSegüent

Torna a: Offtopic no Offtopic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

cron