Interes per el J-music

Tot el relacionat amb musica japonesa >-<

J-music

M'encata
9
35%
No estic gaire al dia, pero m'interesa
8
31%
Voldria més PV en aquest forum
0
No hi ha cap vot
Odio la musica japonesa
2
8%
Nomes escolto Opening de anime
5
19%
Tinc preferencies (J-pop, visual, J-rock, Jonny's,...)
2
8%
 
Vots totals : 26

EntradaAutor: koroki » 30 juny 2007 15:17

Taishi ha escrit:Ningú ha escoltat mai KOTOKO? A mi m'encanta desde que vaig veure el op i ed de kannazuki no miko (els canta ella), però es pot dir que es la única que escolto (apart dels openings i ed d'altres animes). Sé qui son en Gackt i l'Ayumi i he escoltat algo però mai em poso a baixar res de ells... XD no hi ha ganes.


Podries obrir un post amb informació sobre ells o cançons mes conegudes ;)

Jo he escoltat alguna cosa ( com els openings) pero poc més.

Y no diguis que no hi ha ganes de baixar coses, son molt bons ><, si vols te pasu el que vulguis.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Yui » 14 ago. 2007 19:59

bueno, a mi m'agrada mes dir en grey, ayabie, l'ayumi ya m'esta començan a rallar mol es cansina, ara estic mes per ya YUI(el cognom no surt en lloc) es un geni akesta noia xD)... i nose, el k si k us recomanu son els grups/cantants koreans, son força bons tambe com la byul, o la lyu.
Avatar de l’usuari
Yui
Friki
 
Entrades: 67
Membre des de: 14 ago. 2007 16:27
Ubicació: Girona..

EntradaAutor: Taki » 14 ago. 2007 23:17

Els coreans són superiors a mi XD Ho sento, segur que hi ha música bona, però vaig escoltar "cert" grup i els tinc una ràbia...

Ayabie ayabie... Vas anar al concert? XD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 14 ago. 2007 23:18

Benvinguda al forum ò.óU

Per fi algú nou que li agrada el j-music T0T

A mi la ayumi tambe m'ha decepcionat bastant, peor els CD antics abans de blood&delicios m'agraden molt, per tant per mi encara es una de les meves cantans preferides.

De la yui poc he escoltat. Ja me centraré mes en ella, a veure que.

I bueno de visual, a mi dir en grey no m'atrau gaire, tot i que te songs molt bones, el estil total no me acaba de convèncer. Prefereixo gazette xD. Ara, per mi dels millors son phantasmagoria.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Yui » 16 ago. 2007 09:28

Taki ha escrit:Ayabie ayabie... Vas anar al concert? XD


en certa manera si, em van portar am cotxe, po kuan la meva mare (k em portava am cotxe am una amiga) va veure la de gent que entrava i les pintes k portaven (visualeros) no li va fer gaire gracia...i en fi... TT_TT ens va tornara girona ^^'
Avatar de l’usuari
Yui
Friki
 
Entrades: 67
Membre des de: 14 ago. 2007 16:27
Ubicació: Girona..

EntradaAutor: Jako-kun » 16 ago. 2007 11:08

és un dels avantates de nar als concerts de Barna amb tren....lllastima k després l prolema es tornar.....xo per ia´xo estan els pares o els pisos dels amics per kedarte a dormir.....XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 17 ago. 2007 08:38

loool... Pobreta XD

Si és que no t'han de portar a un lloc així els pares ù.u

(som més bona gent del que aparentem XD - no, millor que no em consideri visual, jo no ho sóc, però puc fer por ù.uU)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 17 ago. 2007 12:46

Deu meu quina putada o.o

Peró si el aspecte tampoc es tant raruuuu -3-

Nomes eren 4 o 5 que anaven mes estranys, els demés nomes anaven visualment-normals ù.u.

=ment haguessis patit al concert bastant, nosaltres estem davant i vaig acabar marxant perquè me moria . . ., massa gent desesperada.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Yui » 18 ago. 2007 01:04

per la meva mare k es relativament PIJA (chanel, versace blabla...) per ella un visualero es un mal d'ulls xDDDDD, es una merda k no et deixin anar enlloc xD
Avatar de l’usuari
Yui
Friki
 
Entrades: 67
Membre des de: 14 ago. 2007 16:27
Ubicació: Girona..

EntradaAutor: Takiko » 28 set. 2007 22:54

Yui ha escrit:
Taki ha escrit:Ayabie ayabie... Vas anar al concert? XD


en certa manera si, em van portar am cotxe, po kuan la meva mare (k em portava am cotxe am una amiga) va veure la de gent que entrava i les pintes k portaven (visualeros) no li va fer gaire gracia...i en fi... TT_TT ens va tornara girona ^^'


... :shock: ....

Bé doncs... A mi m'encanta el J-Music! Quan veig pàgines sobre informacions de nous Cd's, cantants... M'estresso xD I ha tant per esoltar...!

M'agrada més el J-rock que no pas el Visual pur i dur, no fa per mi, i mai li he trobat la gràcia escoltar música que està basada en cuatre crits... u.uU (Però això no vol dir que no m'agradi cap grup...xD)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Takiko
Friki
 
Entrades: 57
Membre des de: 26 set. 2007 22:32
Ubicació: Sarrià de Ter ~ Girona

EntradaAutor: Taki » 28 set. 2007 23:07

Quatre crits? o.O Jo no escolto música de quatre crits... Whatever...

Ayabie no eren música de quatre crits XDDD Ni molt menys ... eren més happies pobrets ... Aix...

Nya, no tot el visual és eroguro i dir en grey ù.u

I encara que hi hagi crits, normalment no es basen en ells, que me'n dius dels solos de guitarra? >.< Un bon solo és el millor alicient que pot tenir una cançó ù.u

Per exemple, i per posar un exemple molt suat, has escoltat la primera etapa de Gazette? Quin grup tan déu en els seus inicis ù.u Tranquil, Ruki, no et tindré en compte els teus "Hey Jesus" d'ara....
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Takiko » 28 set. 2007 23:40

Ja ho sé xD Si dintre del Visual i han molts estils, el EGL, Kotekote-kei, l'angura, O-share, Eroguro, White, Koi Koi-kei i el Shibuya Kei u.uU

Vale, doncs a mi m'agrada Alice Nine, An Cafe, Dué le Quartz, Moi dis Moix, Miyavi, Luna Sea, Kagrra i DéspairsRay, que aquest últim pertany a "erotic and grotesque" i mira que he dit abans que no m'agrada aquest tipus de música, pero sempre hi ha una cançó que està "bé" i que es diferent, per això... Hi ha de tot ô.o
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Takiko
Friki
 
Entrades: 57
Membre des de: 26 set. 2007 22:32
Ubicació: Sarrià de Ter ~ Girona

EntradaAutor: koroki » 29 set. 2007 10:08

Jo crec que el visual es un gran estil, molt poc definit.

De 4 crits res, perque la majoria per no dir casi tots no criden . . .U

Tot i així no soc un gran aficionat del visual, pero hi ha bastants grups que m'agraden.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 29 set. 2007 11:41

No et fiïs massa de les classificacions, per exemple jo mai he considerat que el Shibuya Kei es pugui incloure dins el visual.

Ooooohh D'espairs són genials i per res es basen en quatre crits *¬*

A mi la majoria de grups visual d'ara em deceben molt, hi ha els casos de grups que canvien amb el temps i no m'agrada el canvi (The GazettE, Dir en Grey) i els casos de grups clònics on només importa ser mono (no posaré exemples perquè poden ofendre xD). Però sempre hi ha excepcions (Poitrine, per exemple). Tot i així n'hi ha molts que m'agraden i ja han passat a millor vida: Raphael, X-Japan, Phantasmagoria, Izabel Varosa, Malice Mizer...

I d'ara doncs... Úlimament escolto poc visual, diria XD Buck-Tick (són visual? No sé, la veritat és que no m'importa XD), LM.C, D...

I últimament li he donat al j-rock (B'z, TM Revolution, abingdon boys school, siam shade) i una mica al j-pop (bàsicament the brilliant green i Tommy Heavenly6)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Takiko » 29 set. 2007 23:13

Taki ha escrit:
Ooooohh D'espairs són genials i per res es basen en quatre crits *¬*


Per això he dit que hi han excepcions >_<

Però jo al que m'estic referint es a que hi han uns tipus de cançons, que, per "escoltar" doncs que no, no m'agraden, perque no els hi trobo sentit, ni gràcia, per exemple:

[youtube]http://youtube.com/watch?v=sjfyXrOiGzA[/youtube]

No es el meu estil, no es culpa meva >///< (però el video està bastant bé, visualment aquest rotllo em va bastant, pero per escoltar no)

Això ja m'agrada més: (m'encanta :D)

[youtube]http://youtube.com/watch?v=_PD5SFCjv40&mode=related&search=[/youtube]

Joder, que guays que son T____T Vull anar a un concert d'ells!!! ToT

Taki ha escrit: d'ara doncs... Úlimament escolto poc visual, diria XD Buck-Tick (són visual? No sé, la veritat és que no m'importa XD), LM.C, D...


Siiiiii xD Jo he escoltat Boys&Girls, i no estava malament! ^-^
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Takiko
Friki
 
Entrades: 57
Membre des de: 26 set. 2007 22:32
Ubicació: Sarrià de Ter ~ Girona

AnteriorSegüent

Torna a: J-Music

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

cron