El retorn d'X-Japan!!!!

Tot el relacionat amb musica japonesa >-<

El retorn d'X-Japan!!!!

EntradaAutor: Taki » 21 oct. 2007 14:58

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII salto i ballo per tota la casa al ritme de Silent Jealousy!!!

Demà sortirà el PV del nou single d'X-Japan!!!! La cançó es diu "I.V.", sortirà als crèdits de Saw IV i el single surt d'aquí pocs dies, el retorn d'una llegenda de la música japonesa després de deu anys en silenci !!! >.<

En fi, estic massa emocionada per escriure més ^^

Ja està un preview disponible que buscant per youtube trobareu de seguida penjat 50 vegades...

(tan de bo a algú li interessi aquesta notícia o.O)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 21 oct. 2007 15:04

Realment també tinc ganes de veure que tal o.o
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Darko » 21 oct. 2007 20:11

rectifico...és que sem feia extrany que tornes a tocar un grup on falta un component, i tot i que X-japan torni a a tocar...no serà el mateix...
Darko l’ha editat per darrera vegada el dia: 22 oct. 2007 12:05, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: Jako-kun » 21 oct. 2007 22:50

Tink ganes de veure k tal mantenen l'estil despres de 10 anys...i sembla k no xo son molts anys.....haig d'escoltar mes d'X-japan!!!!...soc massa incult referent al j-music....ù.u

Darko ha escrit:o.O

Així per fi han trobat una manera de ressucitar els morts?? o.O


¬¬......Kim.....saps k per aixó k has escrit pots morir¿?
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 26 oct. 2007 21:39

Quim no faré comentaris a això... Ves i tira't per la finestra sisplau...

En hide ha col·laborat d'aulguna manera en aquesta cançó, ja que han fet servir coses que ell va compondre abans de morir i que no va arribar a utilitzar mai ^^ Així que és una cançó d'X-Japan amb els seus cinc components.

EDIT sobre l'edit d'en Quim: X-Japan són llegenda, els putos amos i poden fer el que els surti dels ous, Oh Yeah! Jo sóc fan d'en hide, però sincerament prefereixo que tornin encara que sigui sense ell a que no ho facin. I no suporto la gent que només diu "no serà el mateix". Ja ho veurem, com serà! (a més, has escoltat molt X-Japan tu o què? ù.uU)

EDIT ara que ja he vist Saw IV: T_T Simplement... No comments... No he plorat però per poc... Realment m'ha emocionat tornar-los a sentir... Moltíssim...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 27 oct. 2007 01:49

Taki ha escrit:(a més, has escoltat molt X-Japan tu o què? ù.uU)


ell numes es baixa discografies...no les escolta.....tot i k dubto k n'hagi baixat cap d'algun grup bo....per tant d'X-Japan no crec ni tan sols k se l'hagi baixat....ù.u

Taki ha escrit:EDIT ara que ja he vist Saw IV: T_T Simplement... No comments... No he plorat però per poc... Realment m'ha emocionat tornar-los a sentir... Moltíssim...


suportar una pelicula de la k no has vist cap de les anteriors i en la k saps k patiràs (almenys jo T.T) numés per veure els credits perk el teu grup preferit ha fet la cançó final és de moooooolt fan.....^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 27 oct. 2007 09:49

T'has deixat el fet que entrava gratis XD Eh, estic arruinant això que has dit... Quedava realment molt bé...

A la peli, vaig passar més temps mirant-me la màniga del jersei que mirant la pantalla, crec.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 27 oct. 2007 11:10

Taki ha escrit:A la peli, vaig passar més temps mirant-me la màniga del jersei que mirant la pantalla, crec.


i jo agafat a en Sergi....ù.u....menys a les ecenes akelles k has de mirar perk son "seeeeeeeeeeeeh"... :twisted:
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Sachiko » 08 nov. 2007 23:13

*---* jo encara la he d'anar a veure pero xD mon novio se niega rotundamente~ pubret xD no pot amb les coses fortes...

*3* percert acabo de sentir la canço.... >__________________< els deus han escoltat les plegaries de milions de fans! *///////////* ara falta que facin una gira europea que no es just que ara que s'han obert al exterior encara mes xD ens deixin amb el regustillo~~
Avatar de l’usuari
Sachiko
Friki
 
Entrades: 65
Membre des de: 08 nov. 2007 01:06
Ubicació: Yuriland

EntradaAutor: Taki » 09 nov. 2007 11:46

Si a mi tampoc m'agrada el gore, ho vaig passar malament XD Pero per sentir X-Japan amb condicions... Va valer la pena ù.u

Ostres, ja si fessin una gira europea seria... *¬* No sé, crec que sentiria que ja puc morir si els veiés en concert XD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 09 nov. 2007 23:16

Taki ha escrit:Si a mi tampoc m'agrada el gore, ho vaig passar malament XD Pero per sentir X-Japan amb condicions... Va valer la pena ù.u

Ostres, ja si fessin una gira europea seria... *¬* No sé, crec que sentiria que ja puc morir si els veiés en concert XD
No pots morir ¬¬
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Sachiko » 09 nov. 2007 23:20

XDDD jo crec que veient en Yoshiki en directe xD em dona un colapso >3<
Avatar de l’usuari
Sachiko
Friki
 
Entrades: 65
Membre des de: 08 nov. 2007 01:06
Ubicació: Yuriland

EntradaAutor: Jako-kun » 09 nov. 2007 23:52

koroki ha escrit:
Taki ha escrit:Si a mi tampoc m'agrada el gore, ho vaig passar malament XD Pero per sentir X-Japan amb condicions... Va valer la pena ù.u

Ostres, ja si fessin una gira europea seria... *¬* No sé, crec que sentiria que ja puc morir si els veiés en concert XD
No pots morir ¬¬

Vas tocar en Mana......no pots morir......¬¬
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 10 nov. 2007 10:17

Clar que puc morir ù.u

En fi, doncs ho deixaré en que si pogués veure un concert dels antics X-Japan amb en hide i tal, llavors podria morir ù.u Com que sabeu que no és possible no hi haurà discussions.

Però crec que em donaria algo si els veiés ara *¬*
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Darko » 25 gen. 2008 01:13

Ja ha sortit el PV de I.V. , està molt bé, i hi ha guitarra d'en Hide

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=OEK2R6RatQs[/youtube]
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Següent

Torna a: J-Music

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

cron