Tatta Hitotsu no Koi (Dorama)

Aquí es tractarà qualsevol cosa relacionada amb la cultura Japonesa (videojocs, musica, etc.)

Tatta Hitotsu no Koi (Dorama)

EntradaAutor: Hachi » 28 juny 2012 23:02

たったひとつの恋


Imatge


Tatta Hitotsu no Koi, Un únic i gran amor, és un dorama de romanç i drama format per 10 episodis. Va començar-se a emetre el 14 d'octubre del 2006 i va finalitzar el 16 de desembre del 2012. La sèrie va tenir un 11,6% d'audiència.


Argument
És una història d'amor pur entre la filla del propietari d'una luxosa botiga de joies i un noi que arregla vaixells a la seva petita fàbrica. Nao és una noia capritxosa i rica que no entén els problemes monetaris dels altres. Hiroto s'enamora d'aquesta noia encara que sigui una noia rica i capritxosa donat que té un cor molt pur i malgrat tot és molt innocent. L'únic problema d'aquesta història d0amor és que aquests s'enfronten a la divisió de classes socials. Els dos pares estan en contra d'aquest romanç, catalogant-lo com un amor de joventut que acabarà per desaparèixer. Ells pensen el contrari, pensen: “Aquest serà un amor per tota la vida”.


Imatge


Imatge


Ending

Link

OST

Link

Link



~~~


Aquest dorama m'ha encantat, així que us el recomano. Potser pot ser una història molt normal, però a mi m'ha sorprès i m'ha encantat. Tot i que sigui un romanç, no és el típic drama xD
També he de dir, que m'encanta l'actriu de la protagonista, la trobo hiper mona, i m'agrada molt el paper que fa xDDD
Si algu la veu, potser enten perquè m'agrada.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Tatta Hitotsu no Koi (Dorama)

EntradaAutor: koroki » 29 juny 2012 02:00

LOL surt tot el putu KAT-TUN XDDDDDDDDD

Odio el actor que fa de prota, no m'agrada massa xDDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17


Torna a: Cultura japonesa en general

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

cron