Subvenció curs 2012

Aquest fòrum tractarà tots els temes relacionats amb la direcció de l'associació. Parlarem de les reunions i assemblees, les memòries anuals, les subvencions que demanarem...

Moderador: Junta Administrativa

Re: Subvenció curs 2012

EntradaAutor: Hachi » 25 abr. 2012 14:33

El problema, és que sempre som els mateixos que penjem els cartells. I ningú va enlloc, a part dels de sempre.

Sobre el resum a la portada de notícies de la UdG, jo no me'n vull fer càrrec, ja faig masses coses, i també s'ha de dir, que o no els pengen, o els pengen super tard...

Respecte el triptic, no cal enviar mails, es posa a totes les carpetes quan les donen cada any, i fan un anunci a la web.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Subvenció curs 2012

EntradaAutor: Kimy » 25 abr. 2012 14:43

Hachi ha escrit:El problema, és que sempre som els mateixos que penjem els cartells. I ningú va enlloc, a part dels de sempre.

Sobre el resum a la portada de notícies de la UdG, jo no me'n vull fer càrrec, ja faig masses coses, i també s'ha de dir, que o no els pengen, o els pengen super tard...

Respecte el triptic, no cal enviar mails, es posa a totes les carpetes quan les donen cada any, i fan un anunci a la web.


Jo puc fer-me càrrec de lo de la portada de notícies de la udg, és pel septembre, hi ha molt de temps. I cert, ho van dir a la reunió de donar un tríptic amb cada carpeta, ja ho havia oblidat xD

Igualment, estaria guai fer una campanya publicitaria massiva
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Subvenció curs 2012

EntradaAutor: Hachi » 25 abr. 2012 14:46

Kimy ha escrit:
Hachi ha escrit:El problema, és que sempre som els mateixos que penjem els cartells. I ningú va enlloc, a part dels de sempre.

Sobre el resum a la portada de notícies de la UdG, jo no me'n vull fer càrrec, ja faig masses coses, i també s'ha de dir, que o no els pengen, o els pengen super tard...

Respecte el triptic, no cal enviar mails, es posa a totes les carpetes quan les donen cada any, i fan un anunci a la web.


Jo puc fer-me càrrec de lo de la portada de notícies de la udg, és pel septembre, hi ha molt de temps. I cert, ho van dir a la reunió de donar un tríptic amb cada carpeta, ja ho havia oblidat xD

Igualment, estaria guai fer una campanya publicitaria massiva

També se'n pot fer càrrec en Sanse si volguessis, que és el cap de redacció, tot i que, només s'hauria de copiar el resum que fem a la web.

Quedem tots un dia, al setembre, quan tornem en Sergi i jo,i abans que comenci la uni per penjar cartells, i ja esta :)
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Subvenció curs 2012

EntradaAutor: koroki » 25 abr. 2012 14:55

Lo de la UdG, tens els correus al correu aulamanga. Pero t'aviso, foten els que els hi rota. Ens vfan fer cas 1 cops. Has d'estar força a sobre si vols que publiquin coses, i no se pas si cada 2 setmanes ens publicariem res...

Sobre els cartells, surt molt car fer-los a color sempre. Això segur. Podriem mirar presupostos, pero la diferencia B/N i color es molt bestia.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Subvenció curs 2012

EntradaAutor: Hachi » 25 abr. 2012 14:59

Sempre es podien fer en color els cartells de publicitat de setembre, i els de les 3 jornades.
Si això poso més pressupost pels cartells.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Subvenció curs 2012

EntradaAutor: Yui-chan » 27 abr. 2012 21:15

I fer-ne un de color per cada facu per penjar al plafo principal a tamany gros i dsprs uns cuants de B/N per acabar d'emplanar de tamany normal?
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Subvenció curs 2012

EntradaAutor: Hachi » 27 abr. 2012 21:44

AnimeGirl ha escrit:I fer-ne un de color per cada facu per penjar al plafo principal a tamany gros i dsprs uns cuants de B/N per acabar d'emplanar de tamany normal?


Si, mirarem de que ens ho posin als plafons principals, que n'hi han que són per associacions i estudiants, i encara no hem penjat res ><
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Subvenció curs 2012

EntradaAutor: koroki » 27 abr. 2012 23:19

I altres idees, algu en té alguna altre per gastar ?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Subvenció curs 2012

EntradaAutor: Hachi » 29 abr. 2012 13:36

Ja he posat tots els preus de totes les coses que tenim pensades per comprar, hi ha algunes coses que els hi he pujat el preu del preu que vaig posar-los al principi d'obrir el post.
Per ara amb tot això que he posat del post inicial gastariem: 1570€ (inclosos 200€ per les possibles obres de l'espai)

Així que gent, si se us acudeix alguna cosa més, digueu-ho, que és important.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Subvenció curs 2012

EntradaAutor: Kimy » 29 abr. 2012 17:51

Dins de "Cursos de japonès / cerimònia del te / altres (400-450€)" heu tingut em compte el cost d'utilizar el Centre Cívic Palau?

He estat llegint les cartes de la carpeta que vau donar-me i he vist que "gratis, gratis" no ho és xD
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Subvenció curs 2012

EntradaAutor: Hachi » 29 abr. 2012 17:53

Doncs mai hem pagat res per fer coses al centre civic xDDD
I t'ho dic, que sóc de les que ha omplert casi sempre la sol·licitud administrativa demanant fer una activitat.
Potser hi ha un cost, però nosaltres no paguem res
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Subvenció curs 2012

EntradaAutor: Kimy » 29 abr. 2012 18:03

Hachi ha escrit:Doncs mai hem pagat res per fer coses al centre civic xDDD
I t'ho dic, que sóc de les que ha omplert casi sempre la sol·licitud administrativa demanant fer una activitat.
Potser hi ha un cost, però nosaltres no paguem res

Ah, llavors guai. Crec que el cost era d'uns 4€ per hora o una cosa així, però mentre no ens ho passin a nosaltres perfecte.
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Subvenció curs 2012

EntradaAutor: Hachi » 29 abr. 2012 18:10

Nop, mai ens ho han passat ^^
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Subvenció curs 2012

EntradaAutor: koroki » 30 abr. 2012 22:25

No no, si lleheixes bé les cartes, en algun moment posa que les associacions no han de pagar això. No ho posa gens clar, pero ho posa. D'aquestes cartes en tinc 3 o 4 més per tu kimy, despres t'en donu.

Podriem possar alguna consola extra o alguna tele més, potser. La veritat que una tele petita plana més, ens ajudaria.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Subvenció curs 2012

EntradaAutor: Kimy » 30 abr. 2012 23:00

koroki ha escrit:No no, si lleheixes bé les cartes, en algun moment posa que les associacions no han de pagar això. No ho posa gens clar, pero ho posa. D'aquestes cartes en tinc 3 o 4 més per tu kimy, despres t'en donu.

Podriem possar alguna consola extra o alguna tele més, potser. La veritat que una tele petita plana més, ens ajudaria.

Després? xD
Una tele petitona quan pot costar? uns 200€? Jo trobo bé posar-la.
Sobre lo de la consola extra com no vulguis posar la Xbox360... Igualment, si veuen que demanen moltes consoles o coses així no es pensaran que els hi prenem el pel? (jo pregunto, segurament els altres demanin calers per a birres, però sembla que això esta molt més ben vist que no el que fem nosaltres.)
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

AnteriorSegüent

Torna a: Direcció

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

cron