Subvenció UdG 2007

Aquest fòrum tractarà tots els temes relacionats amb la direcció de l'associació. Parlarem de les reunions i assemblees, les memòries anuals, les subvencions que demanarem...

Moderador: Junta Administrativa

EntradaAutor: Airin_Reika » 19 nov. 2007 14:17

Si aixo tb ho haviem pensat! ^^
Imatge
Airin_Reika
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 187
Membre des de: 19 jul. 2007 22:23

EntradaAutor: koroki » 19 nov. 2007 15:57

Aixo ho hauriem de demanar als cracks que va proposar l'airin en el tema de la samarreta ><
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jain » 20 nov. 2007 10:04

a mi parecer es una buena idea, así, de paso, evitamos convertir a la sacura en un monstruo^^!
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: Airin_Reika » 20 nov. 2007 10:23

Doncs tan per tant posem la sakura mab la nova mascota a la samarreta no?
Imatge
Airin_Reika
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 187
Membre des de: 19 jul. 2007 22:23

EntradaAutor: Jako-kun » 20 nov. 2007 10:56

seps estaria be....
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

Finançament

EntradaAutor: aeris24 » 08 des. 2007 11:49

A veure, gent, és important que acabem d'enllestir les coses de la subvenció JA, perquè hem d'entregar factures i paperassa abans d'acabar l'any, o sigui, q ens queden 20 dies per gastar 1200 euros que no tenim!!

Pels que no ho sabeu, el procediment per demanar una subvenció és:
1. Demanar subvenció, justificant-ho i fent un pressupost aproximat
2. Es concedeix o es denega la subvenció (a nosaltres ens l'han concedit, ja ho sabeu)
3. Es presenten les factures i la "memòria d'activitats" que es preveien en el pressupost presentat
4. Es cobra la subvenció (4-5 mesos després)

La qüestió és que ens dónen els calers quan ja ens els hem gastat, i nosaltres no els tenim, així que l'any passat vam recórrer als membres (com haurem de fer aquest any): els que pugueu posar uns 100 o 200€, digueu-ho, i fem una llista amb tothom. Recuperareu els diners segur (la subvenció ens l'han donat), l'únic és que trigarem una mica a recuperar-los (maig-juny, suposo).

Per tant, ara és important fer dues coses:
- Trobar gent que ens deixi diners
- Acabar de comprar les coses que ens falten (fulletons, adhesius, samarretes i punts). Pregunteu pressupostos, sobretot per samarretes, i aclarim-ho ja, ok?
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: Taki » 08 des. 2007 15:04

Mmmm... Jo podria... A casa em mataran, però podria... XD Posa'm a la llista ^^U

No em fa molta gràcia si he d'explicar on han anat els diners ô_oU Però no hi ha una altra manera de fer-ho i si és segur que els tornen... ^^U
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 10 des. 2007 20:48

euuuuu......jo si pogues ho faria (tipica frase k diu tothom...xD).....xo a casa meva ja no em fien diners....ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 12 des. 2007 22:06

Jo també m'ofereixo a deixar diners, però no tinc per deixar diners.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Anterior

Torna a: Direcció

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

cron