Pre-assamblea General

Aquest fòrum tractarà tots els temes relacionats amb la direcció de l'associació. Parlarem de les reunions i assemblees, les memòries anuals, les subvencions que demanarem...

Moderador: Junta Administrativa

EntradaAutor: koroki » 29 jul. 2007 20:53

Darko ha escrit:com k sempre faig festa el 9 de cada mes....suposu k també podre vindre a la pre-assamblea
aleale
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Palex » 30 jul. 2007 03:46

Per cert quins temes s'hauran de tractar...?

- Activitats pel proper curs
.......... Projeccions a la UdG
.......... Jornades de Manganime
.......... Altres projectes

- Valoració del curs

- Dinàmica al llarg del curs

- Diners subvenció

- Queixes

...

Gent aneu confirmant^^
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: koroki » 30 jul. 2007 13:11

Reordenació de carregs, crec que hi ha comission amb overbooking i altres que li falta gent, a part de membres que no fan res >< ( en el sentit que no tenen carreg ).
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Godai » 02 ago. 2007 11:29

Jo tampoc puc, treballo entre setmana fins a les 11 de la nit. Això sí a les estones que tinc esttic acabant d'escriure la memòria d' activitats'06-07, us l'envio abans del dijous.

Aprofito per comentar que de cara al pròxim curs no em puc comprometre a portar les tasques d' activitats, aquest any aniré molt apretat amb les últimes assignatures de la carrera.
Ens llegim!
www.Japanzone.cat - Portal en català de manga, animació, cinema asiàtic i cultura japonesa
Godai
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 51
Membre des de: 09 oct. 2006 16:18

EntradaAutor: koroki » 02 ago. 2007 12:10

Això demostra que realment hem de reestructurar totes les comissions de nou ù.u

Hem de refer la llista amb tots els membres realment actius i tornar a redirigir els carregs.

No es senzill ù.uU.

També proposo, en el mateix tema, unir la comissió de redaccions i continguts, ja que son molt semblants i no tenim membres per mantenir ambdues.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Palex » 05 ago. 2007 16:00

Gent la reunió és d'aquí a 4 dies

Algú ha enviat mails a tots els associats?

Secre?

És que s'haurien d'enviar ja, no?
que sinó la gent no es podrà organitzar si esperem més...
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Ryuuzaki » 05 ago. 2007 16:58

Intento respondre per enèsima vegada... k sembla k en qüestions d'enviar informació internet em va un pèl malament.

Primer de tot bones de nou! Sembla ser que torno a estar més o menys en actiu a la xarxa. Volia comentar que a mi el dijous 9 d'agost no em va be. La feina, que entre setmana em te més aviat lligat i només em permet els dissabtes i els diumenges a la tarda.
Justice always will prevail..
Imatge
Avatar de l’usuari
Ryuuzaki
Japan Fan
 
Entrades: 121
Membre des de: 19 oct. 2006 21:55
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: Palex » 05 ago. 2007 23:31

Secre...
o Presi... no sé algú que tingui els correus del membres que els enviï un emiliu...
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: koroki » 06 ago. 2007 09:49

Jo veig que ens quedarem sols . . .

Bueno al menys començarem a tractar els assumptes.

La qüestió que NINGÚ es queixi si hi ha temes que no es tractaran a la reunió general. Si ningú s'interessa per l'assumpte ara us foteu després.

Godai ha escrit:Jo tampoc puc, treballo entre setmana fins a les 11 de la nit. Això sí a les estones que tinc esttic acabant d'escriure la memòria d'activitats'06-07, us l'envio abans del dijous.

Aprofito per comentar que de cara al pròxim curs no em puc comprometre a portar les tasques d'activitats, aquest any aniré molt apretat amb les últimes assignatures de la carrera.
Ens llegim!


Per cert quim, ens aniria molt be tenir la memòria, així que agrairia el teu esforç. També si vols fer alguna proposta pel curs que ve, aprofita també per enviar-la.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Kerla » 06 ago. 2007 14:34

He enviat un mail, (bé, dos, un que macagumdeuitotelqueesbelluga que se m'ha enviat sense voler no se com >___<)

Sento no haver-ho fet abans, però he estat fora. Potser podré arribar a temps a l'assamblea, però estic a una entrevista de feina x aquella hora.

Però crec que no s'ha de tancar tot a si algú no pot venir ja no tingui dret a dir res, gent, que és agost i si no es treballa la majoria se'n va de vacances...
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Palex » 06 ago. 2007 14:37

Ja, és clar, però la pre-assamblea, s'ha de fer a l'agost, perquè la assamblea es fa a principis de Setembre...

I tothom que tingui alguna cosa a dir i no pogui assitir que ho transmeti i ja se'n parlarà...
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Taki » 06 ago. 2007 15:54

Jo vindria, però treballo... Surto a les 3 i amb el tren lo més aviat que podria arribar es a les 5 i 10 ^^U (això sense tenir en compte retrassos i històries d'aquestes)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

neo

EntradaAutor: neodark » 07 ago. 2007 00:41

wei dons jo mirare si puc venir..no se si treballare .. aixi q cuan u sapiga ja u dire.

La vritat es q maniria be ..per que ara q tic a olot estic forsa desconectat de tot fins al setembre xd.

dons aixo
Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

Re: neo

EntradaAutor: koroki » 07 ago. 2007 11:34

neodark ha escrit:wei dons jo mirare si puc venir..no se si treballare .. aixi q cuan u sapiga ja u dire.

La vritat es q maniria be ..per que ara q tic a olot estic forsa desconectat de tot fins al setembre xd.

dons aixo

Aixo això a veure si et veiem el pel, i sobretot te passes més pels fòrums ><
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

xd

EntradaAutor: neodark » 07 ago. 2007 17:29

si reconec q no passo mai..pero aixo es ara a lestiu per q desconecto de tot ..de cares al stembre estare actiu..

una cosa cuan durara la reunio? mes o menos?
Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

AnteriorSegüent

Torna a: Direcció

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

cron