Pre-assamblea General

Aquest fòrum tractarà tots els temes relacionats amb la direcció de l'associació. Parlarem de les reunions i assemblees, les memòries anuals, les subvencions que demanarem...

Moderador: Junta Administrativa

EntradaAutor: Palex » 07 ago. 2007 20:16

Doncs ni idea... tot depèn del que s'hagi de tractar, però crec que serà llargueta... unes 2 hores?
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: koroki » 07 ago. 2007 21:11

Jo també optaria per de dos a tres hores. HI ha chicha per parlar.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: happy_people » 08 ago. 2007 00:34

HOla k tal!!

L'altre dia vaig rebre un correu sobre akesta kedada que voleu fer, per parlar de les futures activitats etc...
Sempre he volgut vindre, pero per sircumstancies de la vida no sha pogut dur a terme, ( com que jo treballo per la tarda, mes imposible vindre) i ara faig vacanses, dons res k manimo i segurament vindre hus hu assagurare el dia avans....
happy_people
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 30
Membre des de: 09 set. 2006 22:30

EntradaAutor: aeris24 » 08 ago. 2007 18:37

Kerla ha escrit:Però crec que no s'ha de tancar tot a si algú no pot venir ja no tingui dret a dir res, gent, que és agost i si no es treballa la majoria se'n va de vacances...


Completament d'acord. Gràcies per enviar el mail, Raquel, i gràcies per la memòria, Quim.

Fins demà, gent! (jo vinc, però arribaré una mica més tard, ja preguntaré on esteu... gomen!)
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: happy_people » 08 ago. 2007 21:01

El final vindre, amb molt de gust si em voleu. Ja hus hu dic ara, com que es la primera vegada que vinc, nomes vindre a esculta hee!!

posdata "si per casualitat no vingues en mitja hore de retard feu sense mi val"

axis en principi serem; jo, Jako-kun, Palex, koroki, aeris24, Airún, en principi serem aquets.
happy_people
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 30
Membre des de: 09 set. 2006 22:30

EntradaAutor: Palex » 08 ago. 2007 21:26

Això sembla!

Doncs això fem recordatori d'últim moment

A l'Estació a tocar amb taquilles a les 16:00h
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: koroki » 09 ago. 2007 10:28

Bueno al final serem uns quants, pensava que faríem un any amb 3 persones . . .

Segon, els temes no es tanquen avui, sinó a l'assemblea general. Avui es preparen els temes.

Ara be, els temes que es tractin avui seran difícilment cambiables si la gent no fa res. Ja podeu dir que no es tanquin els temes, si després arribarem a l'assemblea general i ningú haurà comentat res.

Per tant, si es per mi, els temes quedaran lligats, es a dir sense cap buid per les persones que vinguin a la reunió. Aixo no treu que poguin tornar-se a tocar i ser revisats de nou abans de la assemblea. El que no es pot fer es deixar-ho oberts sense desicions presses, perque la gracia de aixo es que tot quedi ben lligat per presentar-ho davant de tots com el que realment es farà.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Kerla » 09 ago. 2007 11:24

En principi jo no vinc, enllaço un parell d'entrevistes de feina. Espero que tot vagi bé.
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Palex » 09 ago. 2007 12:51

Ok, ja faré jo de "secretària" xD.
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: koroki » 09 ago. 2007 12:55

Prefereixo la kerla . . .

Kerla torna T0T
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Palex » 09 ago. 2007 13:04

Ummh, T_T

Jo que m'ofereixo amablement xD
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: neodark » 09 ago. 2007 13:26

wei dons no puc vaixar al final..ma sortit una feina de repartir cartelles..aqui a olot.
Es el q te esta apuntat a la ett per lestiu xd.

Pero feu un resum plis ..i esperu q feu un altre per el setembre que si podre venir si ja tic a girona xd.
Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: Palex » 09 ago. 2007 14:32

No pateixis pel resum, ja el faré i el penjo, i a veure si vens per la del setembre, doncs!
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Kerla » 09 ago. 2007 21:24

koroki ha escrit:Prefereixo la kerla . . .

Kerla torna T0T


No siguis cruel, vinga que segur que a l'Alex també li queda bé la minifaldilla i la jaqueta escotada, ah i les sabates de taconet! (l'encreuament de cames mentre s'agafen les notes en el bloc ja no el conto XDDDD)

Conyes a banda, moltes gràcies Palex, espero que tot hagi anat bé. M'ha sabut greu no haver vingut, però no he parat en tota la tarda u___u (quina merda això d'haver de treballar, m'hauré de treure el títol de multimilionària...)
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Palex » 10 ago. 2007 20:36

Pre-assamblea d'Aula Manga

Doncs bé, ara em proposo començar a escriure l'acta del que es va parlar ahir dia 9 d'Agost de 2007 a les 16:00h
Lloc casa Cris.

Activitats anteriors: Repàs del que ens va enviar en Quim sobre les activitats.
Repàs d'activitats a la UdG

- Molta gent a pel·lícules com Ranma, Evangelion..

- I tampoc poc aforament en pel·lícules durant la festa major.

- Una mitjana de 20 espectadors per pel·lícula.

S'ha determinat que si es fa bona difussió d'una pel·lícula, coneguda i que hagi sortit pel 3xl aquesta serà un éxit.

Altres activitats
Barraques 2007 – Al final no s'hi va. Per properes vegades una millor organització, ja que aquesta activitat pot portar diners a l'associació. Tampoc s'acceptaria la col·laboració o participació amb depèn de quina associació.

Festa major
No gaire ben ubicada. Aula Manga va organitzar moltes activitats tot i que el públic no s'hi va volcar.

Pàgina web i fòrum

Dues propostes de web l'actual i la nova d'en Sergi

www.aulamanga.org | www.aulamanga.org/Koroki

- Canvi de banner a 1024

- Creació d'un formulari que enviï les dades al servidor i també d'un butlletí d'e-mails.

Comissions

Ha arribat l'estiu i amb ell les ganes de descarsar... el que està clar és que les comissions comencen a fallar... i per això s'ha pensat una reestructuració.

De moment els membres que estarien en comissions són tots aquells que ho han demanat i tots creïem que tenen el potèncial i les ganes necessaries per a dur a terme la seva lavor.

Comissió Activitats

Donat que en Quim, no podrà ser-ho l'any vinent s'ha decidit escollir en Jako.

Així doncs la cosa quedaria així:

1. Jako - Encarregat d'espais i materials
2. Palex - Encarregat de l'organització de les activitats i de la creació dels projectes.

Comissió de disseny

Continua igual!

1. Siki

2. Ryuuzaki

3. Palex

Comissió de continguts i redacció (ara es fusionen)

1. Palex

2. Jako

3. Ryuuzaki

Comissió de RP

Continua igual tot i que mirar de tenir més compromisís, amb la tasca que es encomendada. També s'ha pensat en posar més gent per tal de no ser només un a les reunions... de manera que poguessin ser dos mínim, i encara hi haguès un “reserva”

1.Gummà (Reunió d'associacions
1.2 Falta
1.3 Falta

2.Palex (Reunió amb FOC)
2.1 Dobok
2.2. Falta

En tot cas qui estigui interessat en entrar i saber-ne els detalls que contacti amb en Gummà i en Palex i explicaran on són i què si fa a les reunions.

Comissió web

1.Sergi
2.Pere
3.Cris

Altres càrrecs

Tresoreria, s'ha parlat de tots els càrrecs i també del funcionament d'aquest càrrec específic. S'ha parlat i s'ha deliverat i s'arribat a la conclusió que s'hauria de o bé canviar l'actual tresorer o sinó que tingues un comproís més gran. En tot cas aquest tema ja se li preguntarà i depenent del que digui se'n escollirà un de nou o no. En el cas que no volguès deixar el càrrec està sota un període de prova d'uns quants mesos, i si es veu que les seves funicions com a tresorer són satisfactories se'l deixarà contianuar al càrrec, amb el ben entès que si les deixes de complir està trencant els estatuts i per tant se'l pot reemplaçar per una altra persona disposada a fer-les.

Vicepresidencia, de moment tot i haver deixat el càrrec d'activitats entenem que en Quim continuarà amb el seu càrrec de vicepresident.

Horaris i dies

La dinàmica de hores a la UdG seria com sempre a les 7 projecció.
I a les fucks d'educació. P1, econòmiques...
I també a l'estació espai jove, fundació udg, centre cívics...
I els dies doncs bé, quina despistada falta tractar-ho almenys jo no ho tinc apuntat xD
Encara que també es farien activitats els dissabtes i alguna sessió nocturna.


JORNADES

Aquest apartat el penjaré després d'escriure uns fulls sencers sobre el que hi havia i el que hi ha de nou, el que es pot fer, el que queda... etc. (Doneu-me un “respiro”).


LLISTA DE PROJECCIONS

Akira
Utena
Dokuro-chan
Golden Boy
Slam Dunk OVA
Haruhi
Rozen Maiden
Bola de Drac (alguna peli, la d'en Bardock?)
Detectiu Conan, alguna peli.
Musculman alguna peli
Laputa! Me cago en... Laputa!

Cicle de Takeshi Kitano
3 movies del Kitano
Kikujiro no natsu (si jo la vaig veure en japonès i me mola dir-ho així, què passa?)
Brother
Hanabi (Fuegos artificiales)

Cicle friki d'Humor Amarillo
Tria dels 25 capítols millors?

Serien 10 hores d'humor amarillo... massa, per a mi no xD
No sé gent ja ens ho mirarem de moment ja hi és la idea, i que d'aquest curs que no passi!

FUSIÓ AMB LA COGI

És un tema pelut, d'entrada l'impresentable del seu podrit president ha acceptat aquest la fusió.

Adjuntaré un escrit detallat sobre tot el que passaria si es fes aquesta fusió els que s'hauria de canviar, etc. Tot i que encara no es sap del cert si es farà la fusió fins el 3 de Setembre no ho sabré,
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

AnteriorSegüent

Torna a: Direcció

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

cron