Assamblea General (14/09/07)

Aquest fòrum tractarà tots els temes relacionats amb la direcció de l'associació. Parlarem de les reunions i assemblees, les memòries anuals, les subvencions que demanarem...

Moderador: Junta Administrativa

EntradaAutor: Darko » 26 ago. 2007 20:38

fora conyes?? jooos, aixo em passa per postejar tard... :(

Jo també vindré a la reunió...ai! l'assamblea vull dir...

l'any passat hi havia 20 persones?? o.O tanta gent hi havia a l'aula manga??
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: Palex » 26 ago. 2007 20:50

Gent!

Demano sala, i projector... i si és molt complicat el projector només sala i ja està.

      -- EDIT --

    Confirmo que he reservat l'aula. Al final he reservat la petita, perquè la gran hi fan una activitat.

    I com que fan aquesta activitat necessiten el projector. Així que l'estació no ens el pot deixar.
    Han dit que si voliem preguntessim algun centre cívic... però en tot cas jo ho veig una cosa inecessaria i per tant no aniré buscant centre cívic per centre cívic.
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: koroki » 28 ago. 2007 07:56

T'encanten els double postings eh -.-U

Okis okis,l ja esta be, mentres no ens vingui massa gent ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Palex » 28 ago. 2007 08:00

koroki ha escrit:T'encanten els double postings eh -.-U


Fa pal haver d'anar editant cada cop... i si en dos dies ningú em contesta doncs fai nou post...
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: koroki » 28 ago. 2007 08:01

Res de pal que va contra les normes, te començare a borrar post si continues -.-
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Palex » 28 ago. 2007 08:04

Perdona però jo quan haig d'editar ja edito!

Una altra cosa és la situació que comento que a més de que no queda bé pot crear confussions.
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: koroki » 28 ago. 2007 22:47

Doncs ara mateix que te avisat no has editat.

La qüestió es que tenim unes normes, ben maques i ben redactades. Un petit descuido o fer-ho una vegada vale, però te estàs pasant molt amb això.

No es plan, soc el moderador del forum i no ho puc permetre.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Palex » 28 ago. 2007 23:02

Sorry senyor admir, si em vols esborrar el missatge on explico que he aconseguit sala fes-ho a mi no em fa res... jo al cap i a la fi ja sé que tenim sala.

I sobre les normes fes-te mirar el redactat

Double posting
Es prega que no postegeu dues vegades seguides en un mateix tòpic (Double posting). Si voleu afegir quelcom que havíeu oblidat, si voleu corregir un error... editeu el missatge postejat i feu els canvis pertinents.

No he oblidat res ni haig de corregir res de manera que tal i com s'especifica aquí no haig de canviar-lo.

La qüestió és que jo vaig dir que em dirigia a fer-ho... i el següent post dic que ja ho he fet, són dues coses diferents, per tant no editaré un missatge quan es tracta de coses diferentes si fossin el mateix ho faria.

No crec que quedi bé esborrar informació o bé barrejar-la.

PS: Em sembla perfecte que siguis moderador, però comportat com a tal, o tots moros o tots cristiants :wink:

---------------------------------------------------------------------------------


Gent l'assamblea serà
el 14 de Setembre
a les 16:00h
a l'Estació de
trens al costat de taquilles
per anar fins
l'Estació Espai Jove
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: koroki » 29 ago. 2007 09:13

Que no entès de això : "Es prega que no postegeu dues vegades seguides en un mateix tòpic (Double posting)." ?

El que has de fer es al psot anterir fer un :

"EDIT :

Ja he anat i tinc la sala."

O qualsevol cosa semblant. Si vols ressaltar el missatge, copies el anterior en un nou missatge, fas el edit, i borres el anterior.

Si no t'agraden les normes del forum son les que hi han. El que no pots estar estar incomplint perquè tu creus que queda millor així. Em sembla molt be que vulguis deixar-ho clar, però sobre un limit, tens un munt de double postings al forum.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 29 ago. 2007 09:38

hi ha una cosa k hauria de posar-se a normes i k trobo pitjor k el double posting.....les discussions inútils.....¬¬

s'acaben convertint en converses k s'aparten del tema original......no us ho agafeu malament xo no és bo transformar els temes en dicussions.....la gent té por i no posteja coses k podrien ser interessants.....espero k ho entengeu.....u.ú
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Palex » 29 ago. 2007 09:59

Jo ho entenc...

però Jako com et sentiries si el moderador del fòrums no hagués fet mai res per a complir les normes (prova d'això és el desordre en vers a tot).

I la pren amb tu... (entenc que és una norma... però si porto tant de temps fent-ho haver-me "advertit" abans)

Si hi ha algun problema prefereixo que se'm digui a la cara... no a través d'un fòrum, sóc conscient que no puc caure bé a tothom, i no tot pot sentar bé a tothom... però és que no sé, em sento atacat constantment. Si tens algun problema amb mi encara que sigui truca'm a cobrorevertido o digue-m'ho pel MSN... o el que sigui, però t'agrairia que no continuessin coses d'aquesta manera (amb temes que van generant mal rotllos).

Res més.
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Taki » 29 ago. 2007 10:49

Un moment un moment... Quan es va canviar el dia?? La hostia, a mi m'anava perfecte l'altre XD Vale de moment no tinc plans per aquest però... Realment no sé on seré el 13... Per tant... Em puteja que es faci el 14. Vindré, però...

(el 13 és el meu aniversari)

A tot això, no és per queixar-me, és pura curiositat XD Perquè s'ha canviat el dia?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Palex » 29 ago. 2007 11:51

El dia no s'ha canviat...
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: koroki » 29 ago. 2007 12:40

Hi haurà taula mitjanament gran i cadires ?

Prefereixo veure a tothom cara a cara per parlar.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Palex » 29 ago. 2007 12:46

I jo!

Ja vaig pensar en això i també en vaig reservar.
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

AnteriorSegüent

Torna a: Direcció

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

cron