Primera reunió sobre els Jornades de manganime

Aquest fòrum tractarà tots els temes relacionats amb la direcció de l'associació. Parlarem de les reunions i assemblees, les memòries anuals, les subvencions que demanarem...

Moderador: Junta Administrativa

EntradaAutor: Palex » 25 set. 2007 15:02

koroki ha escrit:El que crec jo es que hauriem de tractar una mica el tema internament abans de anar amb la foc, sino possiblement vindran per poca cosa.


Què voleu tractar???? si no hi han hagut progressos d'ençà que es va fer l'assamblea... que voleu que es tracti???... (repetim el resum de 10 minuts que vaig fer a l'assamblea, per a mi cap problema, però em sembla que tothom sap com va el tema).
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: koroki » 26 set. 2007 08:31

Palex ha escrit:
koroki ha escrit:El que crec jo es que hauriem de tractar una mica el tema internament abans de anar amb la foc, sino possiblement vindran per poca cosa.


Què voleu tractar???? si no hi han hagut progressos d'ençà que es va fer l'assamblea... que voleu que es tracti???... (repetim el resum de 10 minuts que vaig fer a l'assamblea, per a mi cap problema, però em sembla que tothom sap com va el tema).


Diria que tu mateix has dit el problema, no hi han progresos grans despres de l'assamblea, i vaja jo crec que això es poca cosa o.o. Nomes era per no anar amb ls mans buides devant de la foc.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 26 set. 2007 11:03

Jo també crec que estaria bé, encara no s'ha discutit res. Sempre es pot rescatar el divendres, que teòricament teníem reunió.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Palex » 26 set. 2007 12:19

Amb les mans buides???

Clar, perquè no s'ha fet res referent a les jornades... jo ja he dit que no entenc perquè s'ha de tractar un tema ja tractat, ja es va informar en el seu moment de com estaven les jornades, si ara estan igual no hi ha lògica en tornar-ho a comentar...

Per molt que ho anem comentant no progressarem. A veure el que s'ha de fer és informar a la FOC sobre el que ja està fet el que falta d'aquesta manera ells sabran on poden actuar, no informar-nos a nosaltres (que això en teroria ja ho sap cadascú).
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: koroki » 26 set. 2007 12:23

Palex ha escrit:Amb les mans buides???

Clar, perquè no s'ha fet res referent a les jornades... jo ja he dit que no entenc perquè s'ha de tractar un tema ja tractat, ja es va informar en el seu moment de com estaven les jornades, si ara estan igual no hi ha lògica en tornar-ho a comentar...

Per molt que ho anem comentant no progressarem. A veure el que s'ha de fer és informar a la FOC sobre el que ja està fet el que falta d'aquesta manera ells sabran on poden actuar, no informar-nos a nosaltres (que això en teroria ja ho sap cadascú).
Sembla que no entens el que vull dir . . . simplement el quwe volia dir es treballar més per avançar en el projecte, per tant reunirnos i acordar noves mesures. La informació esta molt be, pero no era el motiu.

Per molt que vulguis nomes tenim el local, ni tansol tenim una organització clara dels llocs en ell, o tots els contcdates fets, les persones que falten per lloc, menja a comprar, ect.

Simplement volia avançar el tema abans de enfrentranos a la foc, per poder demanar de forma mes eficient el que necesitem.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Palex » 26 set. 2007 12:35

Per molt que vulguis nomes tenim el local, ni tansol tenim una organització clara dels llocs en ell, o tots els contcdates fets, les persones que falten per lloc, menja a comprar, ect.


Això realmente suposa un problema???

Poses a la gent segons les seves preferències, que aixì t'assegures que estaran bé i no fastigejats. (o més o menys)

És només crear grups de treball, a mi això no em sembla que sigui un gran progrés (vull dir que només cal que la gent confirmi si hi podrà ser i després que diguin en quina zona creuen que se'n surtiran millor)... i el ramen que vols que t'hi digui, ara mateix a anys llum no el compraria (i la quantitat es va un balanç de vendes i una predicció)...

Simplement volia avançar el tema abans de enfrentranos a la foc, per poder demanar de forma mes eficient el que necesitem.


Això si que no ho entenc... la FOC vol col·laborar no se li ha de donar un projecte ja fet, se li ha d'explicar com ho portem i que poden fer ells...
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: koroki » 26 set. 2007 12:42

Palex ha escrit:
Per molt que vulguis nomes tenim el local, ni tansol tenim una organització clara dels llocs en ell, o tots els contcdates fets, les persones que falten per lloc, menja a comprar, ect.


Això realmente suposa un problema???

Poses a la gent segons les seves preferències, que aixì t'assegures que estaran bé i no fastigejats. (o més o menys)

És només crear grups de treball, a mi això no em sembla que sigui un gran progrés (vull dir que només cal que la gent confirmi si hi podrà ser i després que diguin en quina zona creuen que se'n surtiran millor)... i el ramen que vols que t'hi digui, ara mateix a anys llum no el compraria (i la quantitat es va un balanç de vendes i una predicció)...

Simplement volia avançar el tema abans de enfrentranos a la foc, per poder demanar de forma mes eficient el que necesitem.


Això si que no ho entenc... la FOC vol col·laborar no se li ha de donar un projecte ja fet, se li ha d'explicar com ho portem i que poden fer ells...


1.- No es un problema, simplement es voler avançar ò.oU No ho trobo tran complicat.
2.- No parlava nomes de organització de personal, sino tambe dels llocs, ni tantsol hem decidit on van cada cosa ( projeccions a quina sala, 1 o 2 projeccions ?, tallers , horaris? ).
3.- Lo bo seria tenir unes bacants en els quals podem asignar gents, es a dir, 3 vacants de persones per videojocs, o 1 per vifgilar, 1 per fer concursos, horaris, no xe, trobo una estona de ferina.
4.-Estic d'acord que la foc vol colaborar, pero tampoc es deixarli tota la feina. Ens han de donar ajudes de material i organització (consoles o la jimkama) pero sino sabem ni on farem la jimkama o tenir les consoles poc podem acordar.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Palex » 26 set. 2007 13:00

Em sembla perecte, però tot el que exposes ja ho he pensat jo. I sobre el que encara no hem decidit on va cada cosa... jo vaig un escrit amb possibles distribucions...

4.-Estic d'acord que la foc vol colaborar, pero tampoc es deixarli tota la feina. Ens han de donar ajudes de material i organització (consoles o la jimkama) pero sino sabem ni on farem la jimkama o tenir les consoles poc podem acordar.


Primer de tot per parlar informa't bé, la gimcana la fa Imperio Saiyan, i aquest cap de setmana ja vaig estar perlant amb el company Vegeta i em va dir que ells ja s'adaptarien a el que els hi donessin... (de fet hi ha moltes zones on es pot fer, patis, exterior... el parc del costat) i dos les consoles ja tenen un lloc assignat que se'n diu sala de videojocs, que no les tinguem no implica res...
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: aeris24 » 26 set. 2007 13:45

Si us plau, que hi hagi una mica de calma. Ningú està atacant ningú ara, només es tracta d'organitzar, i ja que tu, Palex, has proposat un seguit de coses, tampoc em sembla mala idea fer com amb la reunió COGI-AMU del Nana Day, és a dir, asseure'ns davant d'un plànol del local, amb les sales que us van dir que ens deixaven, i mirar si a tothom li sembla bé el que hi ha proposat o si se'ns acudeix algun canvi, i parlar-ne. Sempre fallem per no preveure prou coses, no? Doncs tampoc em sembla un problema parlar.

Calma, ok?
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: Palex » 26 set. 2007 14:31

Sí no em sembla mala idea, però és que plànols ja d'entrada no n'hi ha... (li vaig preguntar i em va dir que no entenia)

I jo vaig posar les sales segons el que varem parlar estan al local. El que no em sembla tant bé és haver de currar ara mateix per "impressionar" a la FOC i que se'm digui que anem amb les mans buides sempre i quan ja hi ha un pilo de feina feta que amb un moment es pot concretar. Tot el que s'ha parlat amb un moment es pot concretar i si algú ho posa amb dubte li ho demostraré.

A més hi ha coses que tampoc cal tenir concretades 2 mesos abans (com l'organització, hi ha gent que no sabrà si pot venir dos mesos abans de les jornades). El que si s'hauria de començar a tractar és la difussió.
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Airin_Reika » 26 set. 2007 17:16

Doncs si no hi han planols es poden fer i els personalitzem a l'estil Aula Manga!!! Posen algun dibuixet a les sale sque representi que s'hi fara etc...
Imatge
Airin_Reika
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 187
Membre des de: 19 jul. 2007 22:23

EntradaAutor: Taki » 26 set. 2007 17:45

Jo estic d'acord amb la Cris, ja sabem que has fet molt, Palex, però s'hauria de parlar sobre si a tothom li sembla bé. Mai és mala idea una reunió, tu mateix vas dir que en feiem massa poques...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 26 set. 2007 18:00

Palex ha escrit: (li vaig preguntar i em va dir que no entenia)

No es per picarse, peor li vaig preguntar jo.

Segon si te sents atacat per dir que hi ha poc treball fet, no te sentis. No estic diguent que haguis fet poc, crce que has treballat molt, pero s'ha de parlar tot, no ? No ets el que sempre diu que s'ghan de parlar les coses cara a cara ?

No parlava de impresionar a la foc, aixo ni em va ni em ve. Sinmplement vull les coses ben fetes, i que no vinguin per res.

Tot i aixi, i a dia de avui sembla dificil acordar un dia abans.

PD: Realment no se com funcionava les jinkames, pero no anava massa mal encaminat.
Tema consoles, no pots posar una wii sino tens espai suficient, no se si ho tens en compte. S'ha de mirar be.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Airún » 26 set. 2007 18:44

Tot aixo k diu k s'ha de parlar i mirar, estic d'acord, pero per aixo tmb és fa aquesta reunió independentment de k vingui la foc o k no. A més si ho parlem alla entre les tres organització o associacions kom li volgueu dir, tindrem millor resultat, ja k ells ja han montat altres projectes i tenen més experiancia, i ens poden ajudar.

Vui dir k no kal donar-hi tantes voltes, i tot lo k s'ha fet sobre aket tema ja s'havia fet abans de fer l'Assamblea general i crec k alla se'n va parlar força i sino doncs no li vam donar en akell moment tanta importancia o no erem concients de k akesta reunio era JA


Jo només vui dir, tot i k no vindre a la reunio, k no ens estressem tant, k es una reunio i alla es pot parlar de tot aixo k falta, per aixo es fa una reunio, weno jo krek k per aixo serveixen.

Us he rallat molt ho se GOMMEN ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: Palex » 26 set. 2007 18:58

No em rallo. el que ara mateix no em posaré a fer feina... quan hi ha d'aquí a res una reunió. Que s'han de tractar temes, evidenment, però trobo una tonteria posar-ne una tres dies abans que l'altre. Força inecessària, sense saber de que parlar... que vols que fem els grups de treball? i posem la disposició de les consoles... això ja es veurà...

quin temes hem de parlar?

No es per picarse, peor li vaig preguntar jo.


Que bé! No és per res, però a la primera conversa telefònica que vaig tenir amb ell ja li ho vaig demanar =)
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

AnteriorSegüent

Torna a: Direcció

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

cron