Sopar

Aquest fòrum tractarà tots els temes relacionats amb la direcció de l'associació. Parlarem de les reunions i assemblees, les memòries anuals, les subvencions que demanarem...

Moderador: Junta Administrativa

Quin dia et va millor fer el sopar?

Dimecres
2
18%
Dijous
2
18%
Divendres
7
64%
Dissabte
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals : 11

Sopar

EntradaAutor: aeris24 » 04 nov. 2006 18:09

Bones!!

L'altre dia pensava que ara que ja som força més gent, estaria bé fer un sopar per acabar de conèixer-nos tots, no?
Com que sempre és xungo decidir el dia, obro enquesta :D
Això sí, espero que no es vagi aplaçant i l'acabem fent d'aquí un any. Posem-hi ganes, gent!! ^^ (si us ve de gust, clar!)

Evidentment, la gràcia seria anar a un japonès :wink:
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: Mimetta » 04 nov. 2006 18:22

Jo m'abstinc per tema econòmic, tinc 5€ al banc :oops:

Fins que no cobri el que em deuen, no puc fer res...

Em sap greu, passeu-vos-ho bé!
Avatar de l’usuari
Mimetta
Japan Fan
 
Entrades: 154
Membre des de: 14 set. 2006 22:53
Ubicació: Viatjant en el Catalunya Express 666

EntradaAutor: Palex » 04 nov. 2006 20:45

Però a un japonès-xinès...

és a dir... a qui a Girona, no hi ha cap restaurant japonès 100%... tots els restaurants que porten nom japonès estan regentats per xinesos (cambres xinesos, cuiners xinesos...) i per tant menjar xinès que intenta semblar japonès.

La meva teoria està comprovada al 100%

Tu entres i dius

-Nihao! (tothom et saluda)

en canvi si dius

-Konnichiwa! (tothom sua de tu)

Ara enserio... el més semblant a un de japo és el Sushi Bar, en cuiner però és mexicà.

I si el restaurant és nipó al 100% sol ser car.

No sé...

Jo m'apunto... a un sopar! Per a mi mentre nos fos un dia entre setmana... si es divendres m'és igual.

PS: Espero que no sigui molt car... i
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: aeris24 » 04 nov. 2006 23:07

Eis, que aqui ningú està forrat, eh? Ja intentarem que sigui moderat; i sinó, ens comprem ramen preparat...U la qüestió és quedar tots, no? ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: Ryuuzaki » 05 nov. 2006 01:53

Exacte! Lu seu és quedar tots ^^ !!

A mi en principi m'és indiferent... ha de ser sobre calendari... dit així em va bé qualsevol dia... però un cop es digui el dia o dies possibles llavors ja serà diferent.
Justice always will prevail..
Imatge
Avatar de l’usuari
Ryuuzaki
Japan Fan
 
Entrades: 121
Membre des de: 19 oct. 2006 21:55
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: Ingunn » 06 nov. 2006 13:09

Kom que no hi han restaurants 100% japonessos??? al carrer de la rutlla hi ha un q es diu Yumi Yumi es molt petit (yo hi he menjat) es força economic i les Jefes del local son 100% japonesses t'ho puc acreditar Sik perque a més una mica
mès avall tenen una botiga o supermercat japonès. El menjar es molt casolà (es a dir de familia japonesa). Tambè hi ha un al costa del sobrekes q em semble (que al menys els cuiners son japonessos y alguns cambrers tambè). A mi n'aniria be quedar un dijous o un dia entre setmana ya que els caps de setmana treballo. si pot ser a partir del dia a partir de la setmana q bé que ya haurè cobrat :? (eso espero)
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Palex » 06 nov. 2006 19:40

Ejem!

Yumi Yumi, japonès??¿? (Que va!)

Osaka (costat del sobreques...) Ni mol menys! Ni els cambrers! Ni els cuiners!

Café de la Riba (tampoc, però s'aproxima)

Sakura (igual que els demés)

Tokyo (s'aproxima...)


Jo no parlo per parlar... si ho dic ho dic enserio... no n'hi ha! (N'hi ha que són orientals, però japonesos al 100%. NO!).
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Ingunn » 06 nov. 2006 20:18

Pos las del Yumi Yumi son Japonesas... el de la riba es molt car
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Jako-kun » 07 nov. 2006 12:30

Wai!!!!......a mi el dia m'ès indiferent....xo la kuestió no és si és japones 100%....la kuestió es trobar-nos tots passar-nos-ho bé.....i endrapar!!!!!!!....XD...perdoneu la rudesa....xo kuan vai a un japo em flipo molt amb els platets....XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Jain » 07 nov. 2006 12:39

Voto por lo mismo!! una horda hambrienta de otakus cayendo en picado sobre un buffet libe es una visión gloriosa!! Ahora en serio, lo importante es estar todos juntos en un japo (similar o que lo intente). el tokio es el que está en lluis pericot, no? fuy y era bastante caro (esó si, si alguien pica y se come el wasabi, podría ser un problema :D) . Por otra parte , el sakura y el osaka traerían algún problema a la hora de sentarse, a no ser que cambiasemos la disposición de las mesas. Yumy Yumy? ni idea y unsuhi bar... Creo que en la ruttla hay una tienda de alimentación oriental. Podríamos saquearla (en el sentido de comprar) y preparar algunas csitas, no? Aunk claro, si alguno propone un buffet... me resultaría una propuesta muy tentadora...;)~~
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: Ingunn » 07 nov. 2006 14:11

jejeje Wasabi dice... yo me comi media cucharita (de las de cafe) de wasabi por una apuesta con unos amigos... y no veas que mal lo passe nunca màs!!! lo que le he cogido gustillo... y a veces, como mi madre hace sushi bastante amenudo, me voy dandole un poquito, es que el picor que tiene es muy especial...es como si te entrara por la nariz no se... acabas llorando pero tiene su puntito. La verdad es que si... que lo importante es estar todos juntos y ponernos ciegos de sake, jejeje, y si el sitio es barato mucho mejor... el Restaurante YUmi Yumi esta en el carrer de la rutlla enfrente de un super ecologico... yo he ido a comer algunas veces y hacen comida japonesa y tailandesa creo... esta bastante bien es mas bien en plan casero. Las dueñas del restaurtante tienen un super japones un poco mas a bajo en frente de una tienda muy grande de chucherias i cerca de una tienda q hace esquina que venden cosas para plantar mariah... quizas no sea 100% japones... yo nunca e ido a Japon...he ido a comer al de la riba (me zampe una sopa de Miso pa chuparse los dedos!!!) y al Osaka y ami me gustaron los tres... en el osaka normalmente me pongo ciega de maki y nigiri sushi (el de gamba es el mejor!!!) y el arroz... la vrerdad a mi la comida oriental me gista tanto la Japonesa como la chinesa (adoro la sopa Wan.tun !!!) o sea q a mi me das igual.. si hay fusion pero vamos si qiueremos comer una comida 100% japònesa nos tendriamos q ir a Japon...no?
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Jain » 07 nov. 2006 15:56

Opino lo mismo, lo importante no es el sitio, si no que estemos cuantos más mejor y nos lo pasemos bien.
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: Palex » 07 nov. 2006 19:38

Em sembla que no s'ha entès el que deia...

Jo no dic que no estigui bo, el que dic és que els restaurants japonesos a girona tenen tota la plantilla (tota!) de xinesos, per tant jo considero que es com menjar en un restaurant xinès.... (el que passa és que el restaurant té nom japonès).

Clar, lo important del sopar és reunir-nos.

En cap cas he posat en dubte que el restaurant no fos bo...

Si a mi m'és indiferent el restaurant, només volia puntualitzar això!

PS: Ingunn, tant el restaurant Yumi Yumi, com el supermercat Lee's són xinesos.

Si. obviament per un menjar 100% japonès has d'anar a Japó, i per un menjar xinès camuflat de japonès als restaurant de girona que es fan passar per a japonesos.
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Gatsu » 07 nov. 2006 20:51

Jo vaig treballar al Cafè de la Riba, a la part de cuina catalana, i no hi ha cap japonès treballan-t'hi. Hi ha alguns cambrers xinesos, ara ja no se quants perqué hi vaig treballar l'estiu de l'any passat, i el cuiner en cap és un mexicà que va anar a Japò per aprendre cuina. Pel que sembla el tiu és molt bo. El que si que sé és que el sushi d'allà es bonissim, però surt força car.
Gatsu
New_member
 
Entrades: 11
Membre des de: 27 oct. 2006 10:56

EntradaAutor: koroki » 07 nov. 2006 21:51

Home palex no siguis tant radical, la cuina es cuina japonesa/oriental. No veig el sushi com a plat xines xD. Ara no es 100% japones, esta preparat per un xines (o kerea o taiwanes, tinc que descubriru ù.ú), per tant falta aquella gracia ò.o, que fa que possiblement no sigui =. Despres tenim que la qualitat dels ingredients no son de lo millorset ù.u.

Jo puc corraborar que el sushi que es fa a japo esta mes bo (i tant bo, sushi T_T)
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Següent

Torna a: Direcció

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

cron