Festa de les associacions de l'UDG

Aquest fòrum tractarà tots els temes relacionats amb la direcció de l'associació. Parlarem de les reunions i assemblees, les memòries anuals, les subvencions que demanarem...

Moderador: Junta Administrativa

Festa de les associacions de l'UDG

EntradaAutor: Dobok San » 07 març 2008 20:15

Bueno la cosa és que com tots els que hagueu entrat a la meva udg (la vostra ¬¬) haurem vist un anunci amb el titol del post i amb el següent link http://pserv.udg.edu/Portal/DesktopModules/LlegirUnaNovetat.aspx?ItemID=8569&Source=NewsUdG mmm nose si es algo que es tingui coneixement i jo no, o porta aquest nom, però les associacions no hem de fotre res, o si es fa alguna cosa peò els pringats de l'AMUDG han quedat fora... nose algu en sap res????
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: koroki » 07 març 2008 22:54

No estem fora tranquil, es algú que s'ha tractar en les ultimes reunions ( tot i que fa 2 que no anem xD )

En principi vam dir que voliem una parada ò.oU, es repartiuran fulletons i merdes varies, concerts, menja, ..

Si mires als cartells surtim com a AMU ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Dobok San » 08 març 2008 10:56

Mmmmm vale merci per l'aclaració, ja m'imaginava que seria alguna cosa de la qual no n'estava enterat ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: koroki » 08 març 2008 11:02

Es que a les reunions que vaig anar es parlava encara en molt llarg temps ( son reunions del any passat). Ara clar com em perdut les dues ultimes no m'enrecordat de dir-ho.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17


Torna a: Direcció

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

cron