Assamblea General 13/09/08

Aquest fòrum tractarà tots els temes relacionats amb la direcció de l'associació. Parlarem de les reunions i assemblees, les memòries anuals, les subvencions que demanarem...

Moderador: Junta Administrativa

Quin dia us va millor pel sopar?

L’enquesta ha acabat el 06 set. 2008 08:51

dissabte 13
4
50%
divendres 19
1
13%
un altre dia (especificar)
0
No hi ha cap vot
tots dos em van igual de bé
3
38%
 
Vots totals : 8

Assamblea General 13/09/08

EntradaAutor: Taki » 01 set. 2008 04:00

Ja som a septembre i seria hora de decidir dia i aixo, no? I com que ningu havia obert el tema fins ara, ja ho faig jo.

Estaria be que la gent anes dient quin dia li aniria be i aixo. A mi m'es bastant indiferent. Com a dia provisional poso dissabte 13.

Per cert, ja vam estar pensant en propostes de pelicules i aixo per aquest any, de fet de Japo en portem dues que hem vist aqui al cine... XD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Elfangor » 01 set. 2008 10:47

jo curro fins al 14. el següent cap de setmana soc a les jornaiques de manga de saragossa. el següent potser tb estic ocupat xDDDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Elfangor
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Hachi » 01 set. 2008 12:11

a mi em va millor el dissabte 13,
perque tot i que treballu

em sera mes facil venir, ja que els altres treballare segurement de tardes

cap a quina hora seria?
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Kerla » 02 set. 2008 21:36

Ostres i jo que pensava que proposar-ho ara potser la gent es queixaria que és massa aviat. (No tornaveu el dia 1 de Japó?)

Bé, jo crec que s'hauria de veure perquè hi ha gent que no comença fins més tard o que acaba de treballar just aquest cap de setmana.

Tot i això si a la resta de gent li va bé ho trobo correcte. Jo no crec que hi tingui cap problema.

Sino jo proposaria el dia 19/9, que tots haurem començat.

Això si, tornaríem a reservar la sala de l'estació jove no?
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Taki » 03 set. 2008 09:32

En principi si que seria a l'Estacio Jove, crec que es el lloc mes adequat, suposo que serem bastants comparat amb altres reunions que hem fet XD

I tornavem el 2, pero es que vaig escriure-ho desde Japo, perque em semblava recordar que la de l'any passat va ser abans que comences el curs.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Kerla » 03 set. 2008 09:35

L'any passat és va fer una pre-assamblea a l'agost i desprès l'assamblea general just desprès de començar... Però no se si tindrem temps o necessitat de fer una pre-assamblea ...

Jo de moment estic preparant un esborrany de guió dels temes a tractar (que per suposat s'ha de comentar i modificar el que sigui necessari)
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: koroki » 03 set. 2008 10:21

Crec que lo millor realment es el 19 perque hi haura mes gent diponible ( en principi), pero pel que han dit ara a la gent li va millor el 13. A mi personalment no m'importa, tinc disponibble els dos dies.
El que crec convenient es que envies un mail a tothom perque cadascu digues el que creies convenien sobre el dia i despres un mail confirmant el dia. Suposo que en principi el primer seria un mail entre els mebres actius ( tot i que no descarto enviarlo a tothom) i despres si un (o mes ) mails per que tothom s'enteres de quin dia es.

L'Spam es el nostre amic.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Kerla » 03 set. 2008 12:15

D'acord, ara quan pugui (perquè estic a la feina i he d'esperar a tenir una estona lliure sense jefes) Enviaré un mail als membres actius (pot sonar molt malament això) Perquè proposin quin dia els hi va millor, perquè crec que si hem de posar acord de quin dia va millor a tothom pot ser difícil.

I tant bon punt hagem decidit el dia ja tinc un mail general preparat per enviar a tothom. sobretot estaria bé poder-ho enviar una setmana abans com a mínim.

la hora seria a les 16 o 17 com ve sent habitual?
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: SiKiaTriK » 03 set. 2008 15:34

Bones de nou gent, pel que a mi respecta es pot fer tant el dia 13 com el 19, sempre que sigui a la tarda. Ens veieeeeeem!
Imatge
Avatar de l’usuari
SiKiaTriK
Japan Fan
 
Entrades: 102
Membre des de: 14 oct. 2006 00:22
Ubicació: Girona *^_^*

EntradaAutor: Dobok San » 03 set. 2008 16:54

Els dos dies em van bé.


PD: Procuraré portar el portàtil amb les fotos que vaig fer jo a Japó, qui les volgui ja saber, porteu dispositius adients que em sembla que seran unes 3giges xDD
També estaran disponibles per mirar complint així amb la petició de la Kerla ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: Taki » 03 set. 2008 17:41

Uoh, jo tambe ho puc fer ara que tinc l'eee. Jo també portaré fotos, la resta, vaja, que ara no se quan ocupen però potser uns 10 gigues.

Mmm... També proposo un sopar després XD Lògicament.

A mi em va bé tant el 13 com el 19, ja he dit que m'era bastant indiferent el dia. I la veritat és que no crec que dóni temps per fer una pre-assamblea ja ^^U
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 03 set. 2008 17:52

a mi em van be els dos dies.....la Núria podria el dia 13, xo el 19 té cant a la atrda i no hi podria ser...si es pogues canviar li aniria millor....a no ser k fos un altre dievndres k tornaria a estar amb el mateix problema...xD

sopar per mi wai!

i les fotos són un total de 6'26 Gb.....son moltes fotos...XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: neodark » 03 set. 2008 21:02

el 13 crec que anaba a portaventura, aixi que cualsevol altre dia taria wai.
Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: Hachi » 03 set. 2008 23:38

jo tambe votu per el 13,

i si es fes el 13 tambe vindria al sopar^^
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Taki » 04 set. 2008 08:00

Edito el meu missatge per posar una enquesta, ok? I voteu un dels dos dies. Si algu no pot cap dels dos que en proposi un altre i l'afegeixo. Jo no votare, tot i que tinc preferencia per un, i suposo que hi haura gent que ja s'imagina perque XD

EDIT: Eh... No se com fer-ho per afegir una enquesta XD Algu m'ajuda?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

Següent

Torna a: Direcció

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

cron