Jornades al estiu ?

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

Re: Jornades al estiu ?

EntradaAutor: Airún » 16 jul. 2011 14:09

koroki ha escrit:
Airún ha escrit:I no cal anar amb to borde cap a l'Anna, crec jo, ho almenys llegit des de fora és el que sembla.
wtf ?
Cap comentari ha nat de borde. O si més no, el del Alice, Hachi i meu han anat en el mateix to.


Doncs jo els teu i el de la hachi no els veig amb el mateix to que el de l'Anna, però es igual, era un comentari i prou.

Com he dit abans ja esta penjat a privat
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

Re: Jornades al estiu ?

EntradaAutor: Hachi » 16 jul. 2011 15:04

No he anat en plan borde, només que ningú comenta el forum i és normal que ens molestem en sergi i jo quan posem coses una mica important i ningú respon.
I Airun jo no ho vaig sentir, potser ho vas dir a les retro, però jo no ho sabia. Però com dic, aquestes coses és millor posar-les el forum i que no es quedin a boca, perquè si no no s'acaba fent res.
I si li havies passat un mail a en Sergi perquè ho volies fer, en més motiu per posar-ho al fòrum, aixi la gent ho llegeix oipina i es pensa entra tots com fer-ho.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Anterior

Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

cron