Dia pokémon + mercat de segona mà 2012

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

Re: Dia pokémon + mercat de segona mà

EntradaAutor: Sanse » 27 set. 2012 19:53

Val, he actualitzat la entrada inicial. Si es vol fer lu dels liders, estaria bé anar dient quin tipus vol cadascú.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Dia pokémon + mercat de segona mà

EntradaAutor: DIGIROOM » 27 set. 2012 20:27

A mi m'agradaria ser líder de tipo ELÈCTRIC :kawai_oi: :kawai_oi:
Imatge
Avatar de l’usuari
DIGIROOM
New_member
 
Entrades: 13
Membre des de: 23 març 2012 23:59

Re: Dia pokémon + mercat de segona mà

EntradaAutor: Charlie » 27 set. 2012 20:30

DIGIROOM ha escrit:A mi m'agradaria ser líder de tipo PLANTA :kawai_oi: :kawai_oi:


Serás lider de planta :D
Avatar de l’usuari
Charlie
Postejador Nat
 
Entrades: 343
Membre des de: 22 gen. 2012 20:52

Re: Dia pokémon + mercat de segona mà

EntradaAutor: Sanse » 27 set. 2012 22:39

DIGIROOM ha escrit:A mi m'agradaria ser líder de tipo PLANTA :kawai_oi: :kawai_oi:

Ok, vindras tot el dia, no? (Per ara t'apuntaré tot el dia, si no, digues-ho i ho canvio)
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Dia pokémon + mercat de segona mà

EntradaAutor: Kimy » 27 set. 2012 23:54

He estat buscant la fitxa que es va utilitzar per això dels líders i no la trobo pas, si abans de dilluns no la penjo es que ja no existeix al meu pc (tot hi que penso que la vaig guardar...)

PD: Amb mi no compteu pas per fer de lider.
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Dia pokémon + mercat de segona mà

EntradaAutor: Yui-chan » 28 set. 2012 08:46

Ahir ja ho vaig dir al dinar però ho posu aqui ;)
Vimdre cap a la tarda i crec que seria bona idea ajudar una miqueta per tant Sanse contam a mi també... ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Dia pokémon + mercat de segona mà

EntradaAutor: Darko » 28 set. 2012 09:13

Ja que la meva opinió poc no compta, això és només una nota informativa. No sóc partidari de fer lo dels líders, l'altre cop es va fer molt molt molt molt molt pesat, i no perquè hagués de fer altres coses, sino perquè em vaig passar 4 hores seguides fent combats, després de les quals estava fart de lluitar, i encara quedava una enorme cua de gent amb qui combatre. L'altre cop allò sens en va anar de les mans, i baticino que aquest cop passarà el mateix. Se'ns dubte, els que s'hauria de fer és un típic torneig.

Per altra banda, no penso cedir la meva plaça de líder fàcilment, encara que no prometo que en algun moment em cansi i passi aixó
Imatge

I escollo tipus normal, en principi.
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Dia pokémon + mercat de segona mà

EntradaAutor: koroki » 28 set. 2012 09:36

A veure si estas cansat pires, no es algu que ningu et pugi retreure. De fet, una de les gracies de lo dels liders es fer-ho en forma de ginkama, que la gent hagi de buscar als liders. Si l'unic que fa la gent es ajuntar-se a una cua de gent que esta lluitan, es aburrit. Així que sempre pots dir, piro i ja em buscareu despres.

En aquets cas jo faria una fixa especial, on cada lider poder marcar qui ha perdut amb ell també al menys un cop, per així valorar qui és millor per tenir més victòries a la primera.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Dia pokémon + mercat de segona mà

EntradaAutor: Charlie » 28 set. 2012 13:35

koroki ha escrit:jo faria una fixa especial, on cada lider poder marcar qui ha perdut amb ell també al menys un cop, per així valorar qui és millor per tenir més victòries a la primera.


Si, jo ho faria tipu graella, amb una columna per el nom o mote i tres mes amb el numeros 1,2,3, i es marca amb un V si s'ha guanyat a la primera a la casella 1, o al dos o al tres i una X si ha perdut. Aixi ens assegurarem que ocm a molt es lluita tres cops i no s'està acaparant al lider una persona sola
Avatar de l’usuari
Charlie
Postejador Nat
 
Entrades: 343
Membre des de: 22 gen. 2012 20:52

Re: Dia pokémon + mercat de segona mà

EntradaAutor: Charlie » 28 set. 2012 13:37

Darko ha escrit:Ja que la meva opinió poc no compta, això és només una nota informativa. No sóc partidari de fer lo dels líders, l'altre cop es va fer molt molt molt molt molt pesat, i no perquè hagués de fer altres coses, sino perquè em vaig passar 4 hores seguides fent combats, després de les quals estava fart de lluitar, i encara quedava una enorme cua de gent amb qui combatre. L'altre cop allò sens en va anar de les mans, i baticino que aquest cop passarà el mateix. Se'ns dubte, els que s'hauria de fer és un típic torneig.

Per altra banda, no penso cedir la meva plaça de líder fàcilment, encara que no prometo que en algun moment em cansi i passi aixó
Imatge

I escollo tipus normal, en principi.


Pensa que l'altre vegada es va durant tres, quatre hores. Aquest cop es deixa tot el dia per fer-ho... en princpi no hi hauria d'ahver tanta aglomeració.
Avatar de l’usuari
Charlie
Postejador Nat
 
Entrades: 343
Membre des de: 22 gen. 2012 20:52

Re: Dia pokémon + mercat de segona mà

EntradaAutor: Nami_Shadow » 28 set. 2012 14:39

Bones,

Jo volia preguntar més o menys, com serà el mercat de segona mà i en què consistirà la ginkama pokemon.

El meu grup volem muntar una paradeta durant l'activitat, serem 3 però penso que si necessiteu alguna cosa sempre us podemos ajudar.
Nami_Shadow
New_member
 
Entrades: 2
Membre des de: 21 set. 2012 15:11

Re: Dia pokémon + mercat de segona mà

EntradaAutor: Hachi » 28 set. 2012 15:00

La Gimcana pokémon constarà que els participants portin la seva DS amb el joc Blanc i Nengre amb un equip muntant, i hauran de buscar els líders de gimnàs i vèncer-los a tots. Si molta gent aconsegueix guanyar els líders lluitaran entre ells i el que guanyi serà el guanyador. Properament posarem les bases.

El mercat de segona mà, tothom porta el que vol vendre o intercanviar i es fan responsables del seu material. Segurament hi haurà taules per tots. Aula Manga no es va responsable de pèrdues de material en cap cas.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Dia pokémon + mercat de segona mà

EntradaAutor: Aniool » 28 set. 2012 17:28

Nami_Shadow ha escrit:Bones,

Jo volia preguntar més o menys, com serà el mercat de segona mà i en què consistirà la ginkama pokemon.

El meu grup volem muntar una paradeta durant l'activitat, serem 3 però penso que si necessiteu alguna cosa sempre us podemos ajudar.


Benvingut / benvinguda, presenta't al forum de presentacions i així et coneguem millor >_<

per altra banda sanse, lo dels líders i tot això no seria millor fer-ho en el privat, qualsevol futur concursant pot entrar i veure de quin tipus serem. Crec que així després no tindrem "l'avantatge" que teniem, vamos que el tipus no serà "secret" XD

PD: no hi soc en el primer post :iquemes:
(~º3º)~
Avatar de l’usuari
Aniool
Hikikomori
 
Entrades: 1031
Membre des de: 25 set. 2011 16:34
Ubicació: País de Nunca Jamás

Re: Dia pokémon + mercat de segona mà

EntradaAutor: Sanse » 28 set. 2012 17:41

Darko, si en un moment et canses, dius que el gimnas està tancat. En els jocs en Giovanni ho feia quan li donava la gana. Després més tard el tornes a obrir i punt. Hi haurà més líders a part de tu, que s'espavilin a buscar-ne d'altres o participar en altres activitats xD

Benvinguda, Nami_Shadow, com ja t'han dit, t'encoratjo a que et presentis al fòrum de presentacions per a que et coneguem millor^^

Sobre el mercat de segona mà, la Hachi ja ha dit tot.

Ani, si no hi ets al primer post es perquè no has dit en cap moment si podràs vindre o no. T'apunto com a unknown. Sobre lu de que el tipus sigui secret, jo sempre deia quin tipus portava a l'anterior gimcana, i no crec que haguem de mantenir els tipus en secret, ja que als jocs sempre et diuen quin tipus fan servir. A més, no crec que gaires dels aspirants es passin pel fòrum a espiar quins tipus fem servir.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Dia pokémon + mercat de segona mà

EntradaAutor: Hachi » 29 set. 2012 10:23

Per cert, divendres que ve haurem de tornar a quedar per preparar les jornades, fer els premis, i aquestes coses. Així que depen d'on quedem, Sanse haurem de buscar les teves coses per fer-ho.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

AnteriorSegüent

Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

cron