Última entrada al Racó
 

Acta reunió aulamanga dissabte 20-12-2014

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

Acta reunió aulamanga dissabte 20-12-2014

EntradaAutor: apau 「コバ」 » 20 des. 2014 20:56

Aquesta es l'acta del que s'ha parlat durant aquesta reunió:

Hem parlat de:

-Un dels problemes del Bunkasai va ser que el Taller de Cosplay i el Concurs de Cosplay coincidien en el mateix horari.

-Un altre dels problemes que vam tenir va ser el problema amb els equips de so

-El principal problema del Bunkasai va ser que es va fer tot a ultima hora i no vam tenir marge per a poder discutir certs aspectes.

-Com a consequència d'això la publicitat es va fer a última hora i en algunes seccions (universitat) no es va poder fer publicitat,
la qual cosa va provocar que no vinguès tanta gent com podria.

-S'han de fer les transferències de poder.

-Que hi hagi un substitut de cada càrrec per si el titular no està disponible en aquell moment.

-Tots els concursos de videojocs del Bunkasai van anar bé i no van ser eterns i es van ajustar a l'horari.

-Les projeccions van començar una mica tard per culpa de problemes tècnics amb Windows.

-S'ha de comprar ja merchandising per a les properes jornades.

-Per a el dia 20 de gener el concurs del cartell del Carnaval Otaku ha d'estar acabat.

-Hem nomenat a en Pato com a receptor oficial del merchandising.

-Dins de la falta de previsió del Bunkasai es va poder improvisar força bé.

-A les properes jornades s'ha d'avisar que no s'han d'embrutar les parets.

-Dia 25 de gener es la data limit per a tenir-ho tot llest per al Carnaval Otaku del 21 de Febrer, es començen a penjar cartells.

-Hem d'incloure el logotip de "Tasca Sake" ja que s'han compromet a venir a les properes jornades i se'ls ha d'avisar amb temps,
ja que els hi va anar bé.

-En el tema del menjar en Jaeke farà i s'encarregàra dels Onigiris per a vendre'ls i a Barcelona es compraràn el ramen i els Nikuman.

-S'han de comprar garrafes per les teteres de ramen i s'ha de comprar una manguera per a omplir-les.

-Que un dels encarregats de la botiga també s'encarregui de llençar l'escombreria quan s'ompli.

-S'ha de donar publicitat a les comptes de les xarxes socials per tal de que es puguin presentar les queixes allà.

-Hem decidit tornar a fer la foto de grup que es que en algún moment de l'event es cridava a tothom per a que
es reunissin i es fes una foto de grup, afegint-ho al horari com part de l'event.

- Falten per a comprar 7 cadires per al barracó.

-S'ha de comprar una nevereta i papereta dels diners de la subvenció.

-Hem de fer inventari del que venem a les jornades.

-Fer tots els cartells per a les jornades, exceptuant els dels horaris, abans de final d'any per a que entrin a la subvenció
d'aquest any.

-Hem decidit que apart de la Rina els cartells els pot fer l'Oscar.

-Hem decidit que els carnets siguin de millor qualitat ja que podem aprofitar i fer que entrin a la subvenció d'aquest any.

-Hem decidit que els carnets no tinguin data de caducitat.

-El joc de cerca de les jornades va anar bé però al ser el primer va ser massa fàcil i es va acabar en menys de 2 hores. Per
tant, hem decidit fer-lo més dificil i s'ha de tornar a imprimir.

-Hi havien lyrics que no es corresponien i cançons que no es trobàven. S'han de revisar tots els lyrics i possar els nous.

-La caixa de diners ha de tenir canvi de bitllets grans i monedes. També hem acordat que no acceptem bitllets més grans de 50 euros.

-Funcionen els altaveus.

-Aprofitant que tenim molts informàtics fer una plantilla ràpida d'Excel després de l'event per a veure el que s'ha fet per a la subvenció.

-Fer una plantilla de les xapes que ja tenim.

-Renovar les capses i caixes que ja tenim.

-Fer més preguntes de trivial. I revisar les preguntes de Ranma 1/2.

-Fer inventari del ramen i de les begudes.

Més o menys això es tot el que hem parlat i hem decidit fer el que hem acordat tan ràpid com sigui possible.
Avatar de l’usuari
apau 「コバ」
Va amb 56 K
 
Entrades: 56
Membre des de: 09 des. 2012 18:58
Ubicació: Romanyà de la Selva (Santa Cristina d'Aro)/Leningrad, patria soviètica./赤日本

Re: Acta reunió aulamanga dissabte 20-12-2014

EntradaAutor: koroki » 21 des. 2014 16:28

Andreu, ja guardes aquestes coses en un document al ordinador? El de Aula manga millor que millor. I si esta al dropbox de amu, encara millor que millor que millor.

Coses que veig a comentar, lo de la subvenció, el millor es parlar pel forum, perque es una cosa que s'ha de fer amb varia gent i s'ha de coordinar. Es més feia que comprar i tal i ara no soc alla per fer-ho tot com sempre.

El twitter esta acoplat a les noticies de Aula manga, sempre que volgeu publicar algu alla, podeu fer-ho per aquí. Abans s'acoplava també amb facebook, pero es va petar, sorry.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9330
Membre des de: 09 set. 2006 12:17


Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron