Nana Day - 7/07/07

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

EntradaAutor: Palex » 12 jul. 2007 12:38

Darko ha escrit: Per altra banda, jo tb trobo ke estaria millor fer les jornades a finals de setembre o per alla, perke aixi no hi hauria varies setmanes entre mig del salo i la jornada; tot i que ja ser que es bastant dificil k es puguin fer per akestes dates perke les classes comencen a mitjans de setembre i es massa just per organitzar-ho llavors...i no crec k hi ha hagi massa gent disposada a comença a preparar coses mentres treballa a l'estiu


Pel Novembre és perfecte!

Perquè si es tenim els cartells amb temps és poden posar i fer-ne promoció a les activitats: de la COGI (Setembre-Octubre) i molt més important al Barcelona Manga (una espècie de Otaku Expressión) (5-7 Octubre) i el Saló del Manga (1-4 Novembre).

Vull dir que si es fa bé pot funcionar, perquè la data promet molt.
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Darko » 12 jul. 2007 16:45

Mmmm, tens raó, no havia pensat en que ens podiem promocionar al saló del manga, d'akesta manera podriem fer arribar a molta mes gent lan oticia de ke fem això.

i si es volen penjar cartells al barcelona manga hauriem de començar a pensar el ke volem fer nomes iniciar-se el curs, pero potser seria suficient penjant-los pel salo, ke és on hi haura més gent
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: Jako-kun » 12 jul. 2007 18:06

no estaraia mlament lo dle saló.....es podrien deixar Flyers de l'aulamanga i de l'activitat en els stands, en molts vai veure promocions de l'Otaku EXpression per tant no crrec k diguin res si ets amable, o tamb es podria nar rollo venedors de fanzines....trist xo a vegades efectiu.....XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 12 jul. 2007 18:20

pel salo la foc busca col·laboradors, perquè tindran un stand.

Jo segur que hi vaig suposo, perdre unes hores de salo en 4 dies no m'importa xD

Si necessitem fer propaganda al salo podem posar, segurament, els flayers que volguem al seu estar. No per res som de aulamanga i per tant de la foc.

Per tant el salo es una mega oportunitat de fer propaganda. també podem optar per fer atac directe a la gent que entri. Gastem un dia la primera hora per estar a la entrada i llestos, arribarem a molta gent aixi ;)

La CEO sol fer-ho al salo del comic.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Palex » 12 jul. 2007 20:44

koroki ha escrit:pel salo la foc busca col·laboradors, perquè tindran un stand.

Jo segur que hi vaig suposo, perdre unes hores de salo en 4 dies no m'importa xD

Si necessitem fer propaganda al salo podem posar, segurament, els flayers que volguem al seu estar. No per res som de aulamanga i per tant de la foc.

Per tant el salo es una mega oportunitat de fer propaganda. també podem optar per fer atac directe a la gent que entri. Gastem un dia la primera hora per estar a la entrada i llestos, arribarem a molta gent aixi ;)

La CEO sol fer-ho al salo del comic.


Sí jo als del CEO els vaig conèixer quan em van pillar per banda i em van demanar el correu electrònic xD

Tenen una publicitat agressiva i per això són tant famosos. lol
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Jako-kun » 02 ago. 2007 13:29

aki he trobat una especie de blog on parla del Nana Day de Canaries i hi han moltes fotos...si us interessa...aki teniu el link

http://alasnegras.com/wp/?p=546
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 02 ago. 2007 15:19

Aqui es demostra com en els altres llocs no va ser una cosa molt exclusiva de nana ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 02 ago. 2007 21:14

seps a aprt d'alguns k naven de punkarres i gent de coplsay del grup de Trapnest...hi havia molt de One Piece...¬¬....XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Jako-kun » 06 ago. 2007 15:09

AKi el tan mencinaot Nana Day de Barcelona......algunes fotos.....sincerament va ser millor el nostre.....u.u

http://blogs.vandal.net/56366/vm/224352972007
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Palex » 06 ago. 2007 15:14

Però si no s'ha vist res... xD
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Jako-kun » 06 ago. 2007 19:55

japs....pel k veig no trobo gaires fotos del diferents Nana Days....numes en contats blogs algu ha trobat algun blog o web k hi surten....i tamb estaria b k penjessim les del nostre Nana Day Girona.....no?¿.....les fotos les té la presi....u.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Jako-kun » 06 ago. 2007 19:58

aki algunes k he trobat a la web de Cosplay SP

http://www.cosplaysp.com/galeria/?cat=galeria&id=105
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 06 ago. 2007 22:21

Esta be que busquis, pero es una mica desepcionant. ja que a girona no va venir ni la meitat de gent ù.u

Perque a Girona la gent es tant vaga ?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Palex » 06 ago. 2007 22:24

Aquesta pregunta me la porto fent a totes les coses que organitzem... qui sap potser una opció és aquesta...

Però m'intriga bastant la cosa... potser com que no s'havia fet mai, és com un shock... o per què no creuen en les nostres possiblitats... no sé sigui com sigui no ho entenc de cap manera...
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Jako-kun » 06 ago. 2007 22:46

som vagos per naturalesa....xo tamb cal dir k som un lloc petit i la gent no tenia bones expectatives de com ho fariem....aixó és el k crec k ens va passar amb Nana a Girona....amb la resta d eprojeccions no se k és el k falla....potser...més compromís amb l'assosiació (sense anim de ofendre...u.u)
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

AnteriorSegüent

Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

cron