Nana Day - 7/07/07

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

EntradaAutor: tomoko_chan » 08 jul. 2007 10:35

Wuuulaps! Re passarme x aki per dir que m'ho vaig passar molt bé al nana day, tot i que erem quatre gats (com ja crec que era d'esperar amb la promoció a ultima hora i tot el liu dels cartells i aixo).

El ramen, bonissim, i les ampolles d'aigua s'agraien de debo perque sobretot a la aula de les projeccions feia una calor asfixiant, la proxima vegada, millor fredes XD i mes ventiladors XDXD (jo resava perque em toqués un bri d'aire XDD).

Els karaokes s'han de repetir XD han sigut una de les millors coses =D Al principi no em volia apuntar xk m feia cosa i al final vai kantar 3 cançons i vai guanyar el segon premi (manda uevos XD).

L'stand de manga... una mica escás la veritat... em donava la sensacio de que només havia portat els manga k mai no es venen, algun famós, i els de Ai yazawa. I la botiga punk taba mol be ^^ m vai kumprar un collaret xl coll ^^

Be ja ta, XD potser molts daki no m konexeu po m feia il·lusió deixar el post perk verdaderament mu vai passar molt be XD

Bye byee!! Matta ne! ^^
Avatar de l’usuari
tomoko_chan
New_member
 
Entrades: 13
Membre des de: 22 juny 2007 11:57
Ubicació: The crystal lollipop candy land!~

EntradaAutor: Palex » 08 jul. 2007 12:40

tomoko_chan ha escrit:Wuuulaps! Re passarme x aki per dir que m'ho vaig passar molt bé al nana day, tot i que erem quatre gats (com ja crec que era d'esperar amb la promoció a ultima hora i tot el liu dels cartells i aixo).

El ramen, bonissim, i les ampolles d'aigua s'agraien de debo perque sobretot a la aula de les projeccions feia una calor asfixiant, la proxima vegada, millor fredes XD i mes ventiladors XDXD (jo resava perque em toqués un bri d'aire XDD).

Els karaokes s'han de repetir XD han sigut una de les millors coses =D Al principi no em volia apuntar xk m feia cosa i al final vai kantar 3 cançons i vai guanyar el segon premi (manda uevos XD).

L'stand de manga... una mica escás la veritat... em donava la sensacio de que només havia portat els manga k mai no es venen, algun famós, i els de Ai yazawa. I la botiga punk taba mol be ^^ m vai kumprar un collaret xl coll ^^

Be ja ta, XD potser molts daki no m konexeu po m feia il·lusió deixar el post perk verdaderament mu vai passar molt be XD

Bye byee!! Matta ne! ^^


Posts com aquests s'agraeixen, veure com la gent s'ho passa bé i com els esforços fets pel Nana són agraïts i la gent s'ho ha passat bé T_T

I també com els organitzadors ens ho hem passat bé!
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Darko » 08 jul. 2007 20:42

ioi, aixi k tu eres la tomoko-chan.....llavors tots els premis sels va kedar gent de l'aula manga....tots o casi tots, menys el sorteig, k no em va tocar a mi ¬¬', i diria ke el del tenkaichi 2 tampoc, n'hi havia de molt viciats....


Jako, Quim i Nuri tinc la vostra DDR, el mantell, i els posters...


-_-' perke no vau poder avisar abans k no pasaveu pel pis..... la de coses ke hagues pogut fer en comptes d'estar-me alla esperant...i sense play...........
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: Palex » 08 jul. 2007 21:41

Primer de tot sorry, Quim, et recompensaré amb partides de la Wii, et sembla, bé?

I en segon lloc dir que hi ha cada subnormal mireu això al fòrum de Nana Day Girona

http://www.nanaday.net/foro/index.php?topic=364.0

Ja he expressat la meva opinió, serà... (insult)
Palex l’ha editat per darrera vegada el dia: 08 jul. 2007 21:59, en total s’ha editat 1 vegada.
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: SiKiaTriK » 08 jul. 2007 21:53

Ganyanes de m.... ja els està bé, vamos a barna vamos a barna oseaaaaa pos ara vas i et piques de caps amb les chapes de nana i et cremes a lo bonzo amb una pila de comics de tercera mà, estúpida! :evil:
Imatge
Avatar de l’usuari
SiKiaTriK
Japan Fan
 
Entrades: 102
Membre des de: 14 oct. 2006 00:22
Ubicació: Girona *^_^*

EntradaAutor: koroki » 08 jul. 2007 23:12

La gent es com es ù.u

Més entre otakus, aquestes opinion son normals. Uq hi farem, nosaltyres vam fer-ho tant be com vam poder, no ò.o ?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Palex » 08 jul. 2007 23:24

koroki ha escrit:La gent es com es ù.u

Més entre otakus, aquestes opinion son normals. Uq hi farem, nosaltyres vam fer-ho tant be com vam poder, no ò.o ?


Sí, però vull dir que després de tot el que hem fet (i personalment jo, que per no agradar-me la sèrie, vaig currar molt) que et diguin això doncs tota una mica la moral.

Però també crec que aquesta gent millor que marxi...

Per cert gent aneu diguent que tal us va semblar tots? Si voleu fer critiques, sempre que siguin constructives...
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Kerla » 09 jul. 2007 11:47

Vinga jo seré criticona, simplement que a la pròxima vegada que muntem una activitat d'aquestes millor que no sigui imposat de les dates i que ens ho puguem organitzar millor sense estar entre exàmens. Hauríem d'haver pogut fer alguna reunió general per acabar de concretar coses, perquè com a mínim al matí vam fer córrer i atabalar en Palex que només ho sap ell^^U.

Amb més temps i calma es podria haver bordat millor, ja que van faltar moltes coses a concretar i no hauria estat de més tenir els altaveus per la DDR que allí no se sentia re.

Tot i això crec que amb els pocs recursos de temps i material va rutllar força bé, va venir gent s'ho van passar bé i això és l'important.
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Darko » 09 jul. 2007 18:59



Sempre ha sigut més fàcil criticar que valorar els esforços fets per la gent...
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: tomoko_chan » 10 jul. 2007 00:53

Darko ha escrit:ioi, aixi k tu eres la tomoko-chan.....llavors tots els premis sels va kedar gent de l'aula manga....tots o casi tots, menys el sorteig, k no em va tocar a mi ¬¬', i diria ke el del tenkaichi 2 tampoc, n'hi havia de molt viciats....


Nops nops, jo no soc de l'aula manga XD tot i que vai penjar alguns cartells per figueres i aixo per ajudar ^^ Nomes m'he registrat aqui per aixo, per felicitar-vos perk se k us ho vau currar moltissim, perk vai estar llegint x aki de mentre ho organitzaveu tot i k se k va anar molt be justos km s'anava amb la promocio i tot aixo. M'ho vaig passar realment be ^^

I sobre la gent aquesta... es que ells no es posen al lloc de els que ho van organitzar tot... es molt facil demanar, pero m'agradaria saber que haguessin fet ells en el vostre cas...

En fi nois/es! K jo us felicito i k m'agradara tornar a ser alla per les jornades manga ok?? Pero m'agradaria puntualizar una cosa sobre lo de que sigui a finals de novembre...

Jo personalment em passo l'estiu estalviant pel Salo del manga XD amb els diners del meu aniversari i aixo (desgraciadament encara no puk treballar ¬¬, faig els 16 el 28 de juliol u.u) i anire al salo del manga i m'ho gastare gairebe tot XD I amb aixo vull dir, no seria millor avançar-ho per principis de setembre/ finals d'agost? Perk krek k molta gent com jo, despres del salo del manga s'haura gastat tots els diners i estara escurat T^T Si es abans, es pot buscar una solucio ^^

A mes fara encara bon temps i aixo s'agraira ^^ (crec, vaja).



Wenu, ja acabo k jo kuan escric no paro XDDD Axo, k anims i k feu mes d coses d akestes que tenint-ho aqui al costat com qui diu m'agradara venir sovint =D

I per cert, Nuria em va agradar coneixet ^^ Cantes molt be noia!! >W<

Matta ne!! ^o^
Avatar de l’usuari
tomoko_chan
New_member
 
Entrades: 13
Membre des de: 22 juny 2007 11:57
Ubicació: The crystal lollipop candy land!~

EntradaAutor: Palex » 10 jul. 2007 01:31

xD

sí tots gairebé tot s'ho va quedar l'aulamanga... així tu ets la noia que va guanyar el segon premi, jo juntament amb en jako (el meu clon més alt) vam guanyar el premi als més frikis del karaoke, i el graciós del sorteig de manga també era jo, fotat Darko xD.

Wenu llavors merci pels comentaris agradables.

Llavors referent a les primeres jornades és impossible avançar-les ja que tenim l'estiu per davant i des de la COGI també tenim activitats pel setembre, octubre... i que per setembre no ens dóna temps a organitzar-les, però ja et dic que si són al novembre estaran curradíssimessss!!! llavors al novembre també juguem amb un factor i és que comença a fer fred i la gent ja no estarà agoviada per la calor... i es refugiarà a dins del recinete xD. i respecte a gastar-se diners... jo he anat a jornades sense un portar ni un duru (en el meu cas acabo de fer ara els 16 :P, però continuu sense diners xD).
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: koroki » 10 jul. 2007 07:49

Com diu en palex, no dona temps per fer-les. Aquetes les volem fer molt millor inclus que asquestes, agafarles amb temps, tenir cartells i coses abans, etc.

Tambe pensa que no seran unes jornades per gastar com a un salo del manga ;)
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Airún » 10 jul. 2007 12:23

Weno perfi puc comentar, ja k en jako em roba l'ordinador i no em deixa postejar :P

A mi el Nana Day em va sembla millor del k mesperava, per començar no pensava k vingues ningu, i va venir gent, sobretot al karaoke k allo es va revolucionar la gent aplaudint, movent els braços en son de la canço, animan i cantant amb els k kantaven.

Em vaig estrassar una mika pujant i baixant per anar buscant la gent k participava en els concursos, plena de papers amb noms, despres gent apuntant-se i desapuntat-se a ultima hora, horaris desapareixen, el mandu k vaig haver de sortir a buscar, convencent a a la gent k s'apuntes als concursos o al menys al sorteig k no havien de fer res, home!!! jajajajaj

Per molt k vaig suar pujant i baixant mil vegades, buscant a l'Alex perk m'ajudes a reunir la gent i em confirmes coses a ultim moment... M'HO VAIG PASSAR MU BEEEEEE ^o^

llastima k vaig marxar a les 15h juuuu jo vulia estat tot el dia :cry: xd

Evidentment no tot va ser perfecte, faltava més organització, la promoció va arribar super tard i la data del event no era la millor per tema examens i tal, pero jo crec k ha estat una bona experiencia i ens ajudarà a millorar i fer que la proxima vegada sigui molt millor ^^

PD: Encantada de coneixet tomoko em va fer molta iluuu ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: tomoko_chan » 10 jul. 2007 17:39

Palex, tu eres el que anava fent publicitat de otakugirona.com no? XDD Si k et recordu sip XD

No pensava k tenies 16 anys o.o enseriu XDD Em pensava k potser tenies la edat d la Nuria :P

Em vaig divertir moltissim XDDD Vamos, vosaltres 2 directes a OT, sense casting ni res, axo ta clar (H) XDDD

Wenu dons llavors per les jornades k sapigueu k tare per ajudar a penjar cartells x figueres i axo un altre cop si voleu okep?? ^^

Byee!~~ :wink:
Avatar de l’usuari
tomoko_chan
New_member
 
Entrades: 13
Membre des de: 22 juny 2007 11:57
Ubicació: The crystal lollipop candy land!~

EntradaAutor: Darko » 10 jul. 2007 18:10

tomoko_chan ha escrit:Nops nops, jo no soc de l'aula manga XD tot i que vai penjar alguns cartells per figueres i aixo per ajudar ^^ Nomes m'he registrat aqui per aixo, per felicitar-vos perk se k us ho vau currar moltissim, perk vai estar llegint x aki de mentre ho organitzaveu tot i k se k va anar molt be justos km s'anava amb la promocio i tot aixo. M'ho vaig passar realment be ^^


Pero....ja fa temps que estàs registrada aquí o_O i com es que no t'has fet de l'aula manga encara O.O, no em diras que es perquè estas a otakugirona???? si es així, surt tan aviat com puguis d'alla i vine aquí!!! xDDDD

Palex ha escrit:i el graciós del sorteig de manga també era jo, fotat Darko xD.


el sorteig de manga? pro si llavors ja no hi havia casi ningu....i no recordo ke hi fos la tomoko.......
I parlant de sorteig....tinc la sensació que el meu numero ( el 49) no estava amb la resta ¬¬'


Per altra banda, jo tb trobo ke estaria millor fer les jornades a finals de setembre o per alla, perke aixi no hi hauria varies setmanes entre mig del salo i la jornada; tot i que ja ser que es bastant dificil k es puguin fer per akestes dates perke les classes comencen a mitjans de setembre i es massa just per organitzar-ho llavors...i no crec k hi ha hagi massa gent disposada a comença a preparar coses mentres treballa a l'estiu
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

AnteriorSegüent

Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants

cron