I Jornades de Manganime de Girona

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

EntradaAutor: Airin_Reika » 08 oct. 2007 14:26

Era promocio de l'aula manga en general....
Imatge
Airin_Reika
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 187
Membre des de: 19 jul. 2007 22:23

EntradaAutor: Palex » 08 oct. 2007 20:46

Aquest cap de setmana vaig estar parlant amb en Kabuto de LU:NA i em va dir que ells venien de cap a les jornades, vaja, que sí. I en kei-ta també em va dir que ja teniem forces patrocinadors confirmats (de moment hi ha Norma, Selecta, Jonu i Ivrea) ara caldrà esperar a veure si cau algun més.
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Airún » 08 oct. 2007 21:10

mubé, k wai tants patrocinadors, bona feina Palex ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: aeris24 » 09 oct. 2007 10:27

Ostres, que guai ^^ Espero que tot surti perfecte, té pinta de ser una activitat genial ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: Jako-kun » 09 oct. 2007 11:31

viam si es consegueix tenir com a patrocinador a Glènat k es un dels millors juntament amb Jonu.....no es kuestió de desprestiguiar als altres....xo glènat conta amb forçes coleccions interesants.....
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 09 oct. 2007 15:34

I si no, doncs què coi, això ja és molt ! ^^

EDIT: Acabo d'escriure el missatge número 4000 d'aquest fòrum ò.o
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 09 oct. 2007 16:20

Taki ha escrit:I si no, doncs què coi, això ja és molt ! ^^

I tant i tant no estc gens desconatnt amb l'ajuda k s'ha obtingut...^^

Taki ha escrit:Acabo d'escriure el missatge número 4000 d'aquest fòrum ò.o

ToT......jo voliaaaaaa......Taki = persona amb sort....¬¬
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 15 oct. 2007 18:23

Weno, he estat parlant amb en Kazuki, dels Gothic Dolls, per veure si volien venir a les jornades a tocar (crec que estaria bé perquè tenen força fans i tal, a més personalment trobo que estan molt bé, què coi ^^), i m'ha dit que vale, però que clar, se'ls ha de pagar el viatge i buscar allotjament.

D'altra banda, toqui el grup que toqui necessitaríem un equip de so especial i un tècnic de so, cec que seria cosa de demanar al casal si han fet algun concert abans.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Palex » 15 oct. 2007 20:02

Primer de tot d'on són? i quin tipus d'allotjament volen?
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Darko » 15 oct. 2007 20:25

Palex ha escrit:Primer de tot d'on són?


Si jo ho he trobat ù.u qualsevol ho pot trobar... la majoria dels seus components son de Màlaga
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: Palex » 15 oct. 2007 20:28

O sigui que els hem de pagar un viatge de punta a punta...
I una nit d'allotjament o dues?
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Kerla » 15 oct. 2007 21:21

A veure, tenir un grup que vingui a tocar ho trobo genial! Però... s'ha de tenir en compte que no som una associació rica precisament ^^U. (m'ha espantat això de Màlaga...)

No m'estic posant en contra de la idea, ja he dit que ho trobo molt bé tenir un grup que tingui un nivell, però primer ens hauríem d'assegurar que en puguem treure un profit (que la gent vingui coi, que els de girona els costa moure's) Perquè sino, ho veig economicament xungu (vull ser multimilonària).

En quant al tècnic de so, crec que en podria trobar un de baratet ^^ No li vull demanar que ho faci gratuïtament, però que el preu sigui raonable.
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Jako-kun » 15 oct. 2007 21:48

Taki ha escrit:Weno, he estat parlant amb en Kazuki, dels Gothic Dolls, per veure si volien venir a les jornades a tocar (crec que estaria bé perquè tenen força fans i tal, a més personalment trobo que estan molt bé, què coi ^^), i m'ha dit que vale, però que clar, se'ls ha de pagar el viatge i buscar allotjament.

D'altra banda, toqui el grup que toqui necessitaríem un equip de so especial i un tècnic de so, cec que seria cosa de demanar al casal si han fet algun concert abans.


Taki: "vine Kazuki, vine a domir a casa meva".....akella nit en Sergi dormirà al carrer.....XDDDDDDDDDD......o potser els faràs fer coses lletjes als dos i ho grabaràs.......PERVERTIDA!!!!!....XD...nah es conya....ho trobo una molt bona idea....ja k fem un event guapo, k ens surti lo mes currat posible.....a mes, els Gothic Dolls tenen força renom entre j-musikers/eres......fan versions guais i token molt b.....jo crec k seria un punt bastant important i el kual faria k bastanta mes gent vingués, ja un concert sempre atrau a gent.....^^

si Palex.....si fos per mi els pagaraia encantat, com ha dit la Kerla, no som millonaris....espero i desitjo i suposo k tenim alguns fondos de l'Aulamanga o sino algun dels nostres patrocinadors ens pot ajudar en aixó de l'allotjament o pagar el viatge.....segeuxo dient k és una gran aposta per unes jornades k tamb seran una gran aposta.....

PD: Palex, no abordis propostes d'akesta manera, a mes la Taki ha fet l'esforç de contactar amb ell/ells sense comprometres a res per poder-ho parlar amb trankilitat amb tota l'associació, i ens ha demanat l'opninió, tot i k l'ultima paraula la te la presi....XD......les coses es tracten en calma
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Palex » 15 oct. 2007 21:58

Ja miraré de fer un pressupost per si és factible

EDIT: només he dit que puc mirar de fer un pressupost del que seria el més tirat... com a part organitzadora em semblaque ho haig de fer... o és que ho pagaria tot aula manga...
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Taki » 15 oct. 2007 22:11

Mmmm a veure, m'he oblidat d'una part, i és que en Kazuki també m'ha dit que quan van tocar no sé si era a Saragossa a la organització els va sortir gratis, perquè van demanar subvencions a l'ajuntament pel tema viatge i allotjament. Vamos, es pot anar a preguntar ^^ Si no pot ser no pot ser, però per proposar no quedi, ¿no?

Jo ho he proposat, a més és que m'ha ajudat perquè no sabia per on començar ni què s'havia de fer per portar un grup.

EDIT: M'ho he deixat; una nit d'allotjament, és clar. I m'ha dit que el tipus de transport, que busquem el més barat i ja els va genial.
Taki l’ha editat per darrera vegada el dia: 15 oct. 2007 22:14, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

AnteriorSegüent

Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

cron