I Jornades de Manganime de Girona

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

EntradaAutor: Jako-kun » 15 oct. 2007 22:12

un pressupost de lo mes tirat....k vols dir amb aixó¿?
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 15 oct. 2007 22:30

Darko ha escrit:
Palex ha escrit:Primer de tot d'on són?


Si jo ho he trobat ù.u qualsevol ho pot trobar... la majoria dels seus components son de Màlaga
Kim tu si que vales.

Anirem a mirar a veure si es pogues subvencionar i yatta.

Crec que si vam posar 2 concerts no ens caurien del cel la gent, s'ha de mirar perque tots ens demanaran això, i no, no hi ha cap grup de girona.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Palex » 15 oct. 2007 22:49

Taki ha escrit:Mmmm a veure, m'he oblidat d'una part, i és que en Kazuki també m'ha dit que quan van tocar no sé si era a Saragossa a la organització els va sortir gratis, perquè van demanar subvencions a l'ajuntament pel tema viatge i allotjament. Vamos, es pot anar a preguntar ^^ Si no pot ser no pot ser, però per proposar no quedi, ¿no?

Jo ho he proposat, a més és que m'ha ajudat perquè no sabia per on començar ni què s'havia de fer per portar un grup.

EDIT: M'ho he deixat; una nit d'allotjament, és clar. I m'ha dit que el tipus de transport, que busquem el més barat i ja els va genial.


Sí, però quan van anar a les jornaicas l'asso. Tatakae comptava amb el patrocini directe de l'ajuntament.

Per provar que no es quedi, tot i que no sé si s'hauria de parlar amb la regidoria de juventut o que...
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: koroki » 16 oct. 2007 08:03

Palex ha escrit:Sí, però quan van anar a les jornaicas l'asso. Tatakae comptava amb el patrocini directe de l'ajuntament.

Jo diria que aixo ens ha quedat clar. . .
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 16 oct. 2007 08:14

No si és el que he dit jo, que hauríem d'anar a demanar a l'ajuntament si ens pot donar alguna ajuda. Aquesta tarda hi aniré amb en Sergi i en Jako. Tot i així, si ens diguéssin que pel tipus d'activitat podem demanar-ho, necessitaríem un pressupost i tal ^^U Però vaja, primer mirarem si es pot demanar.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Airin_Reika » 16 oct. 2007 09:31

Estic d'acord amb la Taki a l'ajuntament els interesen motl aquest tipus d'activitats pk entre dintre del pack "cultural" i es algo que volen... segur k si hi anem i es presenta d'aquest pal "Promocionar la cultura japonesa, etc etc" ens donen subvencio per la cara.
Imatge
Airin_Reika
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 187
Membre des de: 19 jul. 2007 22:23

EntradaAutor: aeris24 » 16 oct. 2007 12:17

A veure, nem per parts.
Genial això d'haver trobat un grup, Taki! Però per fer un pressupost, necessitem saber el lloc d'origen (Málaga, ok) i el total de persones, per distribuir-los en l'allotjament i tal.

Sobre això del so, recordeu que l'equip "ja el tenim", hem de demanar-lo a l'Estació perquè ja en tenen un expressament per entitats. Esperem tenir disponibilitat! Algú s'hi pot passar a demanar-lo quan aneu a preguntar això de la subvenció? Perquè jo ho preguntaria allà mateix a l'Estació, amb Joventut... Sinó ja provaré de moure fils a Participació Ciutadana de l'Ajuntament, però sincerament, ho veig força complicat. L'alternativa seria organitzar alguna activitat per fer diners, o demanar un preu simbòlic (1 o 2€, per exemple) i ajudar-nos en això. De tota manera primer esgotem la via de les subvencions, i després parlem de com repartir despeses i compensar-ho, ok?
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: Taki » 18 oct. 2007 15:44

Mmmm avui anem només a demanar si podem demanar subvenció amb una activitt d'aquestes característiques, si ens diuen que pot ser, ja mirarem el tema pressupostos, ok? Si cal ens podem passar aquesta tarda per l'Estació sense cap problema, però el cas és que l'equip de so que es necessita per un karaoke i el que es necessita per un grup són diferents, per tant hem de demanar específicament això, cosa que no sé si vam fer (és que tampoc hi vaig pensar jo, en el seu moment).

A més, que si no pot ser no pot ser, jo he fet aquesta proposta i de tota manera, com que parlar amb ell m'ha servit per saber per on hem de començar si volem un grup a les jornades, doncs si al final ha de venir algú altre perquè no podem portar gent de tan lluny tampoc hauré perdut el temps ^^U

Són de Màlaga i són 4, per cert, si voleu començar a pensar en el tema pressupost.

EDIT: Al final no hem pogut anar a l'ajuntament, demà ens hi passem. El que sí que hem anar és a reservar l'equip de so, hem tingut sort i per l'1 està lliure, però s'hauria d'anar a buscar el 31... Ens han dit que amb furgoneta... Si no, suposo que seria cosa de fer més d'un viatge amb cotxe ^^U Algú s'hi veu amb cor?

El que no sé és si és un equip de so bo, vaja, haurem de confiar que sí i que no donarà massa problemes o.O Jo és que no hi entenc...

EDIT nº 2: Ja hem anat a l'ajuntament i ens han dit que:

1- Encara s'ha d'obrir el "període d'inscripció" per demana subvencions.

2- Estan a finals d'any i no tenen diners.

3- No subvencionen aquest tipus d'activitats.

4- No solen donar diners a associacions de la UdG.

Així que probaré una cosa més però crec que ens podem anar oblidant d'aquest grup... Què tal si vaig contactant amb altra gent?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Palex » 18 oct. 2007 15:53

Per a mi endavant tot i que hem de tenir en compte que si són de fora Catalunya ens trobarem amb les mateixes.

Tot i això en Kabuto de LU:NA em va dir que podia parlar amb la Thais de Silver Clover perquè vingués i en Kei-ta em va dir que coneixia alguns i que no caldria ni pagar-los el viatge, que ja pujarien amb ells.
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: koroki » 18 oct. 2007 16:01

Bueno coneguem més de un grup de aprop, pel que es senzill portar-los, el problema es que també siguin bons, que tinguin una mica de ganxo. Vaja que atreguin al public que no els conegui quant pasi pel costat i si a sobre porten alguna que altrre fan desesperada millor que millor.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 18 oct. 2007 17:43

wenu sempre ens keda preguntar a la UdG per a veure si ens ho pot finançar........una a altre cosa a part xo relacionada, és k ens han parlat k si voliem fer laguna cosa similar l'any k ve i voliem subvenció, k portessim el projecte per escrit i k ho demanessim durant el període d'inscripció (entre Gener i Febrer),.....jo tink el numero de telefon per si ho volem demanar, k ens ha donat una dona d'allà k sembla ke es la k sen encarrega....
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 19 oct. 2007 11:59

De tota manera jo crec que a l'Estació ens escoltaríen més, tindriem més possibilitats, ja em passaré a preguntar quan fem la reserva formal de l'equip de so.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 21 oct. 2007 18:03

Ara que tenim els subforums, estaria be separar els temes de forma adequada, per exemple, taki fes un tema nomes pels concerts i els equips de so siuplau ;)
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Dobok San » 28 nov. 2007 15:02

Bones a tutti!
Bueno sento dir que no podré venir tot el dia a les jornades (tot i que tampoc se m'ha assignat cap feina en concret), el dissabte haig de seguir amb el trasllat i no puc deixar al meu germà pq sino em farà fora de casa xDD aixi que per la tarda intantaré venir el mes aviat possible i ajudar en el que sigui si es que és necesari, mes que res perque tinc ganes de fotrali una pallisa a algun joc en Jako muahahaha

PD:Jako vols que et porti vagabond??? tinc fins el 21 de moment
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: Jako-kun » 28 nov. 2007 18:14

Dobok San ha escrit:mes que res perque tinc ganes de fotrali una pallisa a algun joc en Jako muahahaha

Seh seh seh...per fi un competidor digne!!!!....ja era hora k apareguessis per aki Dobok!!!.....i en referent a lers jornades estaria bé k t'encarragessis de la part de videojocs el temps k estiguessis per les jornades....perk imposes molt!!.....XD.....i la resta de dia jans n'encarregariem uns kuants....no rpoblem....dic videojocs perk es lo k mes domines....XD
Dobok San ha escrit:PD:Jako vols que et porti vagabond??? tinc fins el 21 de moment


i tant tots si cal!!!.....xo pensa k a la maleta hi haurà d'haver lloc per la resta de premis dels concursos k penso guanyar mujajajajajaj.....XDDDDDD

PD: ja ens vurem les cares..... 8)
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

AnteriorSegüent

Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

cron