Operació Insane

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

EntradaAutor: koroki » 28 ago. 2007 22:49

Jo crec que una pelicula es de 9 minuts, la opcio d'en quim es la mes logica i real ù.u.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Palex » 28 ago. 2007 23:08

koroki ha escrit:Jo crec que una pelicula es de 9 minuts, la opcio d'en quim es la mes logica i real ù.u.


Evidenment com se'm ha ocorregut pensar en que la definició del GREC podia estar correcte... aix.... si tinguent en koroki qui necessita diccionaris o enciclopèdies.
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Jako-kun » 29 ago. 2007 08:21

mmmmm.....jo he vist cortometratges i tots duraben entre 10 i 15 minuts.....normalment son treballs petits interessants amb poc pressupost per a entrar ene l mon dle cinema.......per tant m'agraden força perk la majoria son original i millors a vegades k pelicules.......xo lo mes important és k NO ENS APARTEM DEL TEMA!!!!....estavem parlant de lo dle curt.....no començem discutint k ja sabem on acabem.....¬¬


PD: no entenc lo del GREC k dius Palex.....ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Palex » 29 ago. 2007 08:44

Sí tens raó i si es vol fer un anunci suposo que no hi haurà cap problema. El que depén de com es faci no hi participaré, per una simple raó no sé actuar, només faig un paper a la vida i és el meu paper.

PS: GREC = GRup Enciclopèdia Catalana
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: aeris24 » 29 ago. 2007 20:51

Gent, si us plau... No perdem el temps en converses inútils de durades i definicions, i pensem més aviat en com volem que sigui aquest curt i quin guió tindrà.

De la mateixa manera, us demano que no us poseu així amb els posts... Sergi, em sembla molt bé que vigilis que les normes es compleixin, però amb la de posts tontos que hi ha, quan n'hi ha un de seriós no crec q valgui la pena liar-la així... Jo també hagués tornat a postejar, la veritat, i no crec que a aquestes alçades ens haguem de plantejar tot això, després del munt de posts "tontos" que corren per aquí (del pal "OK").

En fi, que no donem voltes a coses així i centrem-nos en el que ens ocupa, que llavors els temes acaben tenint pàgines i pàgines i no diuen res clar...
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: koroki » 30 ago. 2007 09:42

No estic d'acord amb res, però ja us ho fareu.

Una cosa es offtopic i l'altre aquí.

El curt ha de ser lucky channel i yatta ù.u, ja pensarem un guio, i buscarem uns actors ù.ú.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 30 ago. 2007 11:03

Jo no sóc lo millor del món actuant, però m'ofereixo voluntària, encara que si volguéssiu fer un lucky channel jo d'Akira no em veig ù.u De Minoru tampoc, lògicament XD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 30 ago. 2007 12:17

jo crec k no importa si t'assembles o no Taki....mentres s'actui bé.......XD.....i k la roba s'assembli una mica.....per exemple jo enkra tink la roba dl cosplay de Kiriyama i s'assembla una mica a la d'en Minoru....

...per tant jo tamb em presento com a voluntari^^....i si hi ha algu k ho pot fer millor k jo (¬¬.......es conya!!!) pos ja li deixaré la roba si cal....^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Jako-kun » 30 set. 2007 23:33

nu xe si ja algu la penjat xo aki us l deixo ...l'he tret dels forums del 3xl.net:

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Darko » 01 oct. 2007 12:05

En el cartell surtim com a col·laboradors...que hi farem a Operaciò Insane a part de tenir Stand?
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: Jako-kun » 01 oct. 2007 12:20

ajudar en elm k faci falta no¿?
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 01 oct. 2007 12:21

Basicament era la idea ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 01 oct. 2007 12:31

tamb es va dir alguna cosa de organitzadors d'activitats¿?...ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Palex » 01 oct. 2007 12:43

A veure, encara no sé si es farà servir el mètode sempai... (alguns ja el coneixen) si es fa servir per l'insane qui vulgui col·laborar l'únic que haurà de fer es adherir-se en el grup de treball d'algun sempai, ja sigui jo o el sempai que tingui menys gent.

I si no es fa servir el mètode sempai, com sempre... que falta gent a projeccions, doncs col·laborant allà, que en falta al bar, doncs allà...
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Darko » 01 oct. 2007 12:46

Palex ha escrit:si es fa servir per l'insane qui vulgui col·laborar l'únic que haurà de fer es adherir-se en el grup de treball d'algun sempai, ja sigui jo o el sempai que tingui menys gent.


Tu ets sempai? de què? i com es aixo? o.O
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

AnteriorSegüent

Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

cron