Operació Insane

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

Operació Insane

EntradaAutor: Palex » 20 ago. 2007 00:58

Bones ho poso aquí!

He estat parlant amb en Kei-ta i diu que podriem posar algun stand al costat del seu de la FOC a l'Operació Insane per fer difussió de les jornades de Girona.

Ja que n'hi ha alguns que heu dit que volieu anar-hi podem aprofitar ja que ens deixa un stand.

Què us sembla?

Demà ho haig de confirmar... tampoc cal que sigui un super stand... i si voleu fem venta de manga també, des de la COGI puc portar material per vendre... o simplement posem publicitat de les associacions.
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Jako-kun » 20 ago. 2007 01:27

a mi ja mi pots apuntar 8)

un esdeveniment de Final Fantasy....com per perdrese'l!!! enkra k siguin els dos dies...XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Palex » 20 ago. 2007 01:30

Si s'accepta i tal, ja podreu dir què tal us va anar-hi!

http://www.federaciotaku.org/forums/ind ... opic=225.0

Aquí la info dels stands^^
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: koroki » 20 ago. 2007 08:51

Pos personalment no se si va be. Jo quant vaig parlar de anar era per ajudar a crear les jornades, no per estar a un stand ><U

Si hi ha gent que es queda al stand per turnar-se vale, però sinó no ho trobo del tot be, crec que el que necessiten mes es que els ajudem, a part que es el que m'agradaria més.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Palex » 20 ago. 2007 08:54

Doncs en Kei-ta no pensa així... va ser ell que va fer la proposta...
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: koroki » 20 ago. 2007 08:57

Bueno ^^U

Per la meva part prefereixo ajudar i aprendre a fer coses que es el que me fa mes il·lusió.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Palex » 20 ago. 2007 08:59

Ja, però si se'ns ofereix una oportunitat de poder fer publicitat de les jornades, crec que és més savi triar aquesta opció, que pas negar-s'hi.
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: koroki » 20 ago. 2007 09:05

Jo no la refuso, no pensis.

El que passa que prefereixo fer altres coses.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Palex » 20 ago. 2007 09:08

No la refuses però tampoc et sembla bé...

Jo només dic una cosa si realment ens beneficia més quedar en l'anonimat currant tot el dia a l'Staff de la FOC o un stand.

Em sembla en tot cas que tu el que vols fer és ajudar a la FOC, però aqui més que temes personals, s'estan tractant temes associatius i de difusió.

(I que si Aula Manga no li interessa a mi sí)
Palex l’ha editat per darrera vegada el dia: 20 ago. 2007 09:17, en total s’ha editat 1 vegada.
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: kei-ta » 20 ago. 2007 09:17

trankilitat tothom xD posarem el vostre stand al costat del de la foc aixi amb la persona que li toca estar al stand ya sencarrega de la vigilancia dels dos nomes cal que un perell de voaltres se sumin a les rotacions , el sistema de rotacions funciana aixi:

12 persones fan un tornr de una hora en el stand y al dia segunt canbvien aquestes 12 persoens per unes de noves, daquesta forma podeu formar aprt integrament de la organitsacio, va be?
kei-ta
New_member
 
Entrades: 18
Membre des de: 07 nov. 2006 12:39

EntradaAutor: Palex » 20 ago. 2007 09:20

Suposo que així potser convenç més.

(Ja quan tothom acabi d'exposar la seva opinió et diem el què, kei.ta)
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Taki » 20 ago. 2007 15:28

Jo puc ajudar també ^^U A mi m'és igual estar en un stand o fent el que sigui...

De tota manera, trobo que si és només per publicitar les jornades, un stand em sembla excessiu... o.O

(Edit: Jo no vaig amb 56 K ¬¬U P*** Sergi XDDDD)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 20 ago. 2007 18:09

Personalment penso que el que es pot guanyar amb un stand no es massa, crec que es millor donar-se a conèixer amb atacs de papers i coses així.

Segon, no es que no pensi en aulamanga (això ho he torbat exesiu) sinó que crec que la FOC es ha ajudat bastant a vegades i tornar-li el favor no esta malament. A més crear un vincle de ajuda crec mútua crec que esta bé per tal de donar-nos a conèixer i ser un membre important en el conjunt de la federació.

Tercer, keita em sembla molt be la idea ^^. Hi haurà alguna reunió per preparar-la ?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Palex » 20 ago. 2007 23:14

De tota manera, trobo que si és només per publicitar les jornades, un stand em sembla excessiu... o.O


Ningú ha dit que només s'hagi de fer difussió d'un stand s'hi pot treure molt de suc^^
I jo sé com, de manera que ho penso fer ^___^

Personalment penso que el que es pot guanyar amb un stand no es massa, crec que es millor donar-se a conèixer amb atacs de papers i coses així.


Atacs? Els faràs tu? Qui els fa aquests atacs a part d'en Jako?... per l'amor de déu, no em fagis riure si hem de confiar tota la difussió d'una associació a una sola persona estem arreclats (per molt bona que sigui aquesta persona, eh Jako xD)...

Si es volen fer atacs ja es faran (i en els esdeveniments que es vulgui), però un stand ens pot beneficiar, i no simplement com a difussió sinó per presentar Aula Manga al món otaku de catalunya.

Segon, no es que no pensi en aulamanga (això ho he torbat exesiu) sinó que crec que la FOC es ha ajudat bastant a vegades i tornar-li el favor no esta malament.


FOC ens porta ajudant molt de temps, perquè ara... perquè ara de sobte et mostres tant interessat en el tema? Em sembla que jo cada vegada que agraeixo aquestes coses a la FOC ja estic tornant el favor A més recordem que cada favor que ens fa la FOC el tornem... ja sigui quan aconsegueixen llicències, posem el seu logo al cartell i diem que col·laboren... o quan surten entrevistes es destaca que participem en el projecte FOC. Ara si vols tornar el favor endavant!

A més crear un vincle de ajuda crec mútua crec que esta bé per tal de donar-nos a conèixer i ser un membre important en el conjunt de la federació.


Ehem! Perdona que discrepi!

Sigues realista cada viatge a Barna val 10 euros, i dubto que Aula Manga pagui viatges a uns quants col·laboradors... si et vols llevar a les 6 del matí per poder ser aviat muntar i passar-te tot el dia voltant en un esdeveniment que s'acabarà a les 8 i fins les 10 no tornaràs a casa...

I aquest vincle ja és existent per una simple raó "els germans grans ajuden als petits".

I ara per últim declaro que ja he formalizat i he acabat de reservar stand, ja que dos membres més estan disposats a venir a Barcelona i uns quants més estan d'acord amb tenir un stand, entre ells la nostra presidenta :wink:
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Taki » 20 ago. 2007 23:28

A veure, no crec que algú deixi d'anar a un event perquè li paguin o no un viatge XD T'informo que per mi, el viatge a Barcelona són 15€, i cada cop que hi he anat pel que sigui he pagat de la meva butxaca. Ni tan sols pensava que aquest cop, ajudés a qui ajudés, pogués ser diferent. Així que dubto que això tiri enrere a ningú (s'ha de ser molt rata, ni tan sols en Sergi és tan rata! XD)

A més, què té de dolent ajudar a la FOC? Joder, jo també ho volia fer XD Ara que si ha de donar problemes, com ja he dit jo puc anar en nom d'spanish dears i ale, però no entenc quin rotllo us porteu, ja no us entenc ni a tu ni en Sergi, que esteu complicant lo més senzill del món, com és col·laborar en unes jornades. Jo no aniré només a promocionar aulamanga, no sé els demés.

Com ja he dit, jo vaig a fer el que sigui necessari i útil.

I ara plantejaré una pregunta... Creieu que molta gent de Barna estarà disposada a venir a unes jornades de Girona? Com tu mateix has dit, Palex, el bitllet són 10 euros. No sé jo si hi haurà molta gent que vulgui pagar-ho tinguent tot el que volen a Barcelona mateix. (offtopic? És possible, però fa temps que em volta pel cap ^^U) Sento si aquesta pregunta ofèn a algú, però haig de plantejar-la.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

Següent

Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants

cron