Noves activitats pel proper curs

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

EntradaAutor: koroki » 11 nov. 2007 17:36

Jako-kun ha escrit:
Taki ha escrit:Doncs que antipàtics -.- Jo com que no hi he tractat, ni idea XD

La veritat és que la gent sempre parla com si fóssim els rarets de l'UdG... Però vaja, gent estúpida n'hi ha a tot arreu o.o

rarets?¿?¿.....per rarets els Xorigers k fan castells per la uni, i sembla k vulguin entrar a robar a alguna casa......¬¬


PC: "no somos raros, lo que pasa es que nuestra variacion respecto al resto esta fuera de lo que cualquier persona normal calificaria de atipico."
Jo no trobo tan raru això de robar, es bastant intel·ligent ù.ú
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 11 nov. 2007 18:19

koroki ha escrit:
Jako-kun ha escrit:
Taki ha escrit:Doncs que antipàtics -.- Jo com que no hi he tractat, ni idea XD

La veritat és que la gent sempre parla com si fóssim els rarets de l'UdG... Però vaja, gent estúpida n'hi ha a tot arreu o.o

rarets?¿?¿.....per rarets els Xorigers k fan castells per la uni, i sembla k vulguin entrar a robar a alguna casa......¬¬


PC: "no somos raros, lo que pasa es que nuestra variacion respecto al resto esta fuera de lo que cualquier persona normal calificaria de atipico."
Jo no trobo tan raru això de robar, es bastant intel·ligent ù.ú


robar?¿...O.o
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

Anterior

Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

cron