Noves activitats pel proper curs

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

EntradaAutor: Jako-kun » 25 set. 2007 13:36

jo tambe n tink moltes ganes....les tres pelicules k farem son les meves tres preferides den Kitano, n'has vist alguna Ingunn?¿
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Ingunn » 26 set. 2007 12:01

He vist la de Brother i de Zatoichi he lleguit alguna cosa...
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Jako-kun » 26 set. 2007 22:26

zatoichi es lka tipica de samurais......i el verano de kikujiro és molt divertida...^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taishi » 08 nov. 2007 23:46

Avui com que no he vingut a la pelicula de Akira perque estic fins al coll de feina doncs lo primer de tot que vull fer es disculpar-me, gairebé em quedo degut a la atracció que m'heu fet però al final no he entrat. :(

Per compensar he tingut una idea per atraure més gent a les projeccions. Necesitarem:
- Unes llums de decoració de l'arbre de Nadal (aquelles que van amb cables).
- Un allargo, probablement.
- Cel·lo.

I llavors decorem el voltant de la porta de entrada de l'aula de projeccions amb les llumetes!! Les llums atrauen a la gent u_u.

Fins aviat.
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: Sanse » 08 nov. 2007 23:52

Taishi ha escrit:Avui com que no he vingut a la pelicula de Akira perque estic fins al coll de feina doncs lo primer de tot que vull fer es disculpar-me, gairebé em quedo degut a la atracció que m'heu fet però al final no he entrat. :(

Per compensar he tingut una idea per atraure més gent a les projeccions. Necesitarem:
- Unes llums de decoració de l'arbre de Nadal (aquelles que van amb cables).
- Un allargo, probablement.
- Cel·lo.

I llavors decorem el voltant de la porta de entrada de l'aula de projeccions amb les llumetes!! Les llums atrauen a la gent u_u.

Fins aviat.


Vols dir que aixo no funcionava amb els insectes?
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: koroki » 08 nov. 2007 23:59

Taishi ha escrit:Avui com que no he vingut a la pelicula de Akira perque estic fins al coll de feina doncs lo primer de tot que vull fer es disculpar-me, gairebé em quedo degut a la atracció que m'heu fet però al final no he entrat. :(

Per compensar he tingut una idea per atraure més gent a les projeccions. Necesitarem:
- Unes llums de decoració de l'arbre de Nadal (aquelles que van amb cables).
- Un allargo, probablement.
- Cel·lo.

I llavors decorem el voltant de la porta de entrada de l'aula de projeccions amb les llumetes!! Les llums atrauen a la gent u_u.

Fins aviat.
+1

Good Idea

Realment voldria probar-ho xDDDDD

Ho provem de colarlo per la subvenció i lestos.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 09 nov. 2007 11:45

XDDDDD Ai, m'ha fet gràcia la idea no sé perquè...

Després podem agafar un parell de noies i vestir-les de conilletes (això ja no cola per la subvenció, no?) o en plan pare noel com a les il·lustracions de nadal que fan sobre els animes ù.u

Va, ara en serio XDD Si ho vols fer no crec que fos difícil trobar llums d'arbre de nadal, no caldria ni que les compréssim.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Ingunn » 09 nov. 2007 19:32

:cry: un altre peli que em perdo... aquest cop per estar malalta TINC UN COSTIPAT DE MORT!!!!!!! per sort la d'Akira ja le vist mil vegades(com bona friki que soc)
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Taki » 09 nov. 2007 21:46

A mi em va venir febre mentre la mirava 8) U

Em sembla que tots estem una mica fotudets... Lo meu pot ser degut a anar 3 dies amb minifaldilla pel saló.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: aeris24 » 10 nov. 2007 10:28

Jajaja... està bé això de les llumetes de nadal, segur que crearia molt d'ambient!! Però sincerament, dubto molt que la gent tan simpàtica de consergeria de la Politècnica ens deixi tunejar la porta de la seva sala d'actes rotllo discoteca... XDDDD A part, em fa por que encara ens prenguin menys en serio i ens donin problemes per futures projeccions... :roll: són d'aquest pal, gent...
Si en un futur llunyà però esperançador disposessim d'un local propi on projectar, llavors estaria molt bé!
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: koroki » 10 nov. 2007 12:15

aeris24 ha escrit:Jajaja... està bé això de les llumetes de nadal, segur que crearia molt d'ambient!! Però sincerament, dubto molt que la gent tan simpàtica de consergeria de la Politècnica ens deixi tunejar la porta de la seva sala d'actes rotllo discoteca... XDDDD A part, em fa por que encara ens prenguin menys en serio i ens donin problemes per futures projeccions... :roll: són d'aquest pal, gent...
Si en un futur llunyà però esperançador disposessim d'un local propi on projectar, llavors estaria molt bé!
Sento rectificar el que dius, però aquest ultim cop el tiu que ens va venir a ajudar a muntar les coses era bastant simpàtic i disposat a ajudar-nos; personalment en va sorprendre molt gratament.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 10 nov. 2007 12:28

koroki ha escrit:
aeris24 ha escrit:Jajaja... està bé això de les llumetes de nadal, segur que crearia molt d'ambient!! Però sincerament, dubto molt que la gent tan simpàtica de consergeria de la Politècnica ens deixi tunejar la porta de la seva sala d'actes rotllo discoteca... XDDDD A part, em fa por que encara ens prenguin menys en serio i ens donin problemes per futures projeccions... :roll: són d'aquest pal, gent...
Si en un futur llunyà però esperançador disposessim d'un local propi on projectar, llavors estaria molt bé!
Sento rectificar el que dius, però aquest ultim cop el tiu que ens va venir a ajudar a muntar les coses era bastant simpàtic i disposat a ajudar-nos; personalment en va sorprendre molt gratament.


xo no sempre serà el mateix....ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 10 nov. 2007 14:10

Doncs que antipàtics -.- Jo com que no hi he tractat, ni idea XD

La veritat és que la gent sempre parla com si fóssim els rarets de l'UdG... Però vaja, gent estúpida n'hi ha a tot arreu o.o
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 10 nov. 2007 20:39

Taki ha escrit:Doncs que antipàtics -.- Jo com que no hi he tractat, ni idea XD

La veritat és que la gent sempre parla com si fóssim els rarets de l'UdG... Però vaja, gent estúpida n'hi ha a tot arreu o.o

rarets?¿?¿.....per rarets els Xorigers k fan castells per la uni, i sembla k vulguin entrar a robar a alguna casa......¬¬


PC: "no somos raros, lo que pasa es que nuestra variacion respecto al resto esta fuera de lo que cualquier persona normal calificaria de atipico."
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 10 nov. 2007 20:51

Eh, eh XD Déu (hide) me'n guard de dir que som rarets XDDD Jo et dic el que diuen els altres ù.u Envejosos, que són tots uns envejosos.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

AnteriorSegüent

Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants

cron