Especial nº 1: Golden Boy [20-10-07]

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

EntradaAutor: Taki » 05 oct. 2007 21:31

A veure, només una cosa...

Fa massa poc temps que estic a Aulamanga com per poder opinar sobre res, però... És que les maratons les va inventar la COGI? No, coi, n'ha fet molta gent, de molts tipus i de moltes sèries, així que a aquesta discussió no li trobo sentit.

A mi m'és igual qui digués primer de passar series senceres, o de passar Golden Boy, o el que sigui, el que està clar és que no es pot adjudicar com a idea pròpia perquè és algo que fa molta gent XD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Palex » 05 oct. 2007 21:36

Em sembla perfecte, no desviis el tema, no les va inventar la COGI.

Però la proposta de fer la marató va ser meva i la vaig fer a més amb la COGI.
Aquí si que no pot haver discussió.

Si m'és igual... em sembla que ja he dit tot el crec referent al tema.

Que si és una activitat que es va proposar des de la COGI amb col·laboració (i molt abans que ho digues en Jain, trobo mesquí que es faci i no es deixi col·laborar a l'entitat que va obri les portes a un col·laboració).
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: aeris24 » 16 oct. 2007 21:55

A veure, gent. Mai he fet prevaldre la meva opinió per sobre la vostra (almenys ho he intentat), però aquesta vegada sí que us ho demano. Sincerament, considero una pèrdua de temps estar discutint sobre això. Ni la COGI va inventar les maratons, ni el fet de fer aquesta activitat conjunta ens suposa cap pèrdua de categoria o difusió. Simplement, la idea inicial em va arribar a mi com a representant de l'associació amb molta antel·lació i provinent de la COGI, i en el seu moment es va acceptar, per tant, siguem coherents i ho fem conjuntament. Els següents especials ja els farem pel nostre compte, però no donem més voltes al tema, ok? Com a presidenta m'hi vaig comprometre, així que us demano que accepteu, almenys aquesta vegada, la meva opinió.

Gràcies
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: Jain » 17 oct. 2007 09:57

Mmm, hace tiempo que no me paso por el foro, y creo que la rzón es por que todo el mundo se pega de hostias. A mi parecer, la idea de los maratone es algo que todo friky se plantea desde que tiene consciencia de friky (quien no ha hecho un intensivo del señor de los anillos o se a visto una serie entera seguida. en mi caso, recuerdo que vi trigun completa despues de doce horas de vicio con un colega y podría poner más ejemplos). El caso es que la idea original de "maratones" puede atribuírsela palex si quiere, pero algo que siempre se ha hablado es el hacer actividades "frikis"ya sea desde aula manga como por parte de sus miembros extraoficialmente (me acuerdo de las conversaciones sobre ver series, o pelis de takeshi kitano). Se planteó que tales proyecciones podrían ser aburridas, poco atrayentes y, sobre todo poco compatibles con los horarios, cosa en la que en este año se ha cambiado la política: hacerlo los sábados es una buena idea. En respecto a golden boy, si, lo plantee ará un año y como no miembro, también, pues sería hilarante ver la serie-ovas en gran pantalla rodeado de gente que también la haya visto o todavía no... Pero claro, mi capacidad de decisión como no miembro era mínima, así que me metí en aula manga y un año después, podré ver Golden Boy ^^. Se debería estar contento por disfrutar de loa serie y no empezarse a quejar por que la idea de maratones fuera de uno o de otro pues opino que TODOS hemos tenido alguna vez la idea (vervalizada o no) de hacer una mega-sesión de anime.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: koroki » 17 oct. 2007 12:11

Gracies per entrar de nou ><

Espero que tornis, i sobretot espeor que vinguis a la projecció de golden boy, ja que, per mi, vas ser el primer interesat a fer-la, i vaig decidir posar aquesta primera perque en el moment de la desició estaves per allà xD.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Ingunn » 17 oct. 2007 12:54

Osti quin mal rotllo!! calmeu-vos una mika no??? (ara no la prengueu amb mi, eh?) però sempre veig a la mateixa persona enpipada... Canviant de tema cap la cusualitat que algun especial sigui un dissabte per la nit??? es que Golden Boy tambè me la perdrè? ( no es una peli una mika pikant... per posar-la a les 4 de la tarde???)
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: aeris24 » 17 oct. 2007 13:22

Em sembla que no ho aclarirem, però bé. Finalment no es fa conjunta l'activitat, així que espero que no tornem a repetir això eternament. I pel que veig ningú m'ha entès (no deia que ell hagués "inventat" les maratons, sinó que havia proposat UNA peli, res més), però no hi donem més voltes, ok?
Això sí, espero que s'acabin les paraules bordes i els piques tontos que hi ha hagut últimament, siguem tots una mica més tolerants i adults, ok?
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: Jain » 17 oct. 2007 18:58

Opino lo mismo^^.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: Taki » 20 oct. 2007 20:31

Bé, acabem de tornar de la projecció i ha anat força bé, hem estat 20 persones encara que algunes han marxat abans que acabés, però vaja, un èxit, jo diria ^^

Apart del petit fallo de que ningú ha pensat en els altaveus... Però vaja... ^^U
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jain » 20 oct. 2007 21:06

si, la verdad es que a estado muy bien, me ha sorprendido cuando alguien ha entrado con niños, y al ver de que iba el tema, se han ido^^.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: koroki » 20 oct. 2007 22:24

Per mi ha estat mil vegades millor del que me pensava, tot i la petita intrumisio del nens petits xD.

Us he de agrair a tots que haguesiu vingut.

A veure si la pròxima la fem millor ><
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jain » 21 oct. 2007 16:57

si, me muero de ganas de ver akira en pantalla grande (ya la he visto 3 o 4 veces:D ) y de ver más especiales.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: Taki » 21 oct. 2007 20:12

Jo tinc ganes de fer l'especial de Haruhi, ja estem pensant algunes coses per fer i tal ^^
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jain » 21 oct. 2007 22:17

el especial de Suzumiya Haruhi no Yūutsu, será de akí a unos meses, no? si puedo ayudar en algo, me comentais :wink: ! tenía 12 o 14 episodios? en referente a cosas ha hacer, estaría bien coger cantidades ingentes de comida par devorar mientras vemos la serie!
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: Taki » 22 oct. 2007 08:41

Eso ya lo dijimos, dar comida a los que viniesen porque esta es mucho más larga o.O Son 14 capítulos.

También estaría bien regalar bandas de "ultradirectora" (los que hayáis visto la serie me entendéis) a los que viniesen ^^ Es algo muy barato de hacer y tal.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

AnteriorSegüent

Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

cron