Especial nº 1: Golden Boy [20-10-07]

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

Especial nº 1: Golden Boy [20-10-07]

EntradaAutor: Taki » 26 set. 2007 18:01

Imatge

Tot i que no s'havia parlat encara de quin especial faríem primer, ni de dies, l'altre dia quan vam anar a reservar la sala per la reunió vam reservar també el 20 d'octubre per fer el primer especial. Suposo que si hi hagués algun problema o alguna cosa no us semblés bé sempre es pot canviar, però per si de cas tenim ja reservada la sala a l'estació jove ^^

L'hem reservat de 15:30 a 19:00, i seria per començar la projecció a les 16:00.

Suposo que s'hauria de parlar amb Selecta, ¿no?

Argument by wikipedia:

Kintaro pasa por distintos trabajos, y en cada uno de ellos, se ve relacionado con una chica. La serie tiene un gran contenido erótico, en especial por las fantasías eróticas que el joven tiene. Sin embargo, lo que más destaca de la serie es el delirante humor de que hace gala por las situaciones embarazosas en que se ve envuelto.

Las relaciones no suelen ir bien, y Kintaro acaba siempre siendo despedido, pero en todos los casos, hay algún incidente en que él demuestra su valía, con lo que la mujer de turno se enamora de él, en algunos casos incluso tras su marcha.

Kintaro lleva consigo siempre una libreta en la que apunta todas las cosas que le resultan interesantes, y donde además hace multitud de bocetos sobre aquello que ve, en especial las chicas con las que se cruza.

La introducción de la serie reza: Kintaro Oe, de 25 años, ha abandonado la Universidad de Derecho de Tokio, pero sólo porque ha aprendido todo lo que la universidad le podía ofrecer. Desde entonces, vuela de trabajo en trabajo, con el objetivo de aprender en la escuela de la vida. Recorre todo Japón en su fiel Mikasuki. No lo olvidéis, en un día no muy lejano, este joven normal y corriente, salvará a Japón y al mundo entero.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Palex » 26 set. 2007 19:07

Per fi es prenen decissions ràpides i democràtiques! De parlar amb Selecta puc mirar d'ocupar-me'n jo

A part d'això fa temps vaig fer la proposta de fer alguna activitat Aula Manga - COGI, i concretament vaig proposar Golden Boy. Per això ara que es durà a terme des de la COGI volem ajudar en el projecte.
Palex l’ha editat per darrera vegada el dia: 04 oct. 2007 22:08, en total s’ha editat 1 vegada.
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: koroki » 26 set. 2007 19:59

Amb selecta primer es parlarà amb la foc, ja que ells tenen cotacte directe, que vam acordar això fa temps.

Despres i personalment, no trobo un projecte tant gran com per necesitar molta ajuda ò.oU, es una simple projecció llarga. Tot i així no descartaria la opció.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Palex » 26 set. 2007 20:00

Em sembla perfecte la teva opinió, però la que busco és la d'Aula Manga^^
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: koroki » 26 set. 2007 20:03

Palex ha escrit:Em sembla perfecte la teva opinió, però la que busco és la d'Aula Manga^^


Això no són maneres de posar les coses ni molt menys. Controla el teu llenguatge, igual que jo miro de fer-ho.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Palex » 26 set. 2007 20:04

Només t'he dit que em sembla molt bé que no vulguis que col·laborem, però que això s'ha de parlar amb tothom^^
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Jako-kun » 26 set. 2007 22:29

Taki +10 per la imatge de Golden Boy.....X)~~
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: aeris24 » 26 set. 2007 23:54

Gent, va... no podem estar a cada post així T_T Calmeu-vos una mica, Àlex i Sergi, ok?
Sobre col·laborar, em sembla perfecte; com diu l'Àlex ell va proposar aquesta activitat conjunta des de fa temps, i ara que la fem, quin mal hi ha en posar que ho preparem les dues associacions? Personalment no crec que ens suposi cap problema, encara que per nosaltres sigui com una activitat normal. Com més gent millor, no?
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: koroki » 27 set. 2007 08:54

aeris24 ha escrit:Gent, va... no podem estar a cada post així T_T Calmeu-vos una mica, Àlex i Sergi, ok?
Sobre col·laborar, em sembla perfecte; com diu l'Àlex ell va proposar aquesta activitat conjunta des de fa temps, i ara que la fem, quin mal hi ha en posar que ho preparem les dues associacions? Personalment no crec que ens suposi cap problema, encara que per nosaltres sigui com una activitat normal. Com més gent millor, no?
Jo ho deia que es algo bastant "petit". No comporta gairebe cap tipus de feina extra ( no son unes jornades), pel que maxim amb que si dediquin plenament 2/3 persones tenim de sobres. Per tant una colaboració la trobo innecesaria.

A part que crec que seria bo fer coses a girona de forma autonoma.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Palex » 27 set. 2007 09:20

No és el fet de si pot estar un persona o dues... sinó altres factors com ara que es vol aconseguir amb la marató i crec que si col·laborem podem arribar al doble de gent.
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: kei-ta » 04 oct. 2007 22:15

viam 2 coses,
1 em sembla molt be que les entitats tingeu autonomia i poder de convicio per fer coses sols es un bon pas cap al progres institucional

2 les colaboracions son 2blement porfitoses per tothom ya que
a arrives a mes gent
b totes les entitats colaboradores en treuen publicitat
c nningu i perd res

mireu elc as de la delegacio de bcn de foc, te prou autosuficiencia per fer coses sense ajud y en canvi ens decantem per els colaboracions pk tenir bona relacio amb alltres entitats ets profitos a la llarga.


es la meva opinio ^^
kei-ta
New_member
 
Entrades: 18
Membre des de: 07 nov. 2006 12:39

EntradaAutor: koroki » 05 oct. 2007 13:29

kei-ta ha escrit:viam 2 coses,
1 em sembla molt be que les entitats tingeu autonomia i poder de convicio per fer coses sols es un bon pas cap al progres institucional

2 les colaboracions son 2blement porfitoses per tothom ya que
a arrives a mes gent
b totes les entitats colaboradores en treuen publicitat
c nningu i perd res

mireu elc as de la delegacio de bcn de foc, te prou autosuficiencia per fer coses sense ajud y en canvi ens decantem per els colaboracions pk tenir bona relacio amb alltres entitats ets profitos a la llarga.


es la meva opinio ^^
Osti, no esperava que entressis en aquest post xD

Si estic d'acord amb tu, com a publicitat i persones es lo millor.

Pero pensa pensa que COGI si fa coses sol, sense col·laboració i aulamanga mai ha fet res així a girona "sol". Nomes ho considerava una oportunitat per potenciar-nos a nosaltres en aquest tipus de actes. Si sempre estem amb col·laboració amb COGI, el no podem destacar una mica en el marc gironí, i aulamanga desde la seva creació espera avançar poder avançar a girona.

No se, es la meva opinió.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Palex » 05 oct. 2007 15:11

En efecte i fer activitats que les proposa la COGI al marge és la millor solució.

Em sembla perfecte que es vulguin fer maratons, però qui va integrar aquesta idea a Girona va ser la COGI a part que la proposta la vam fer nosaltres, com a esdeveniment de col·laboració mútua (és a dir amb Aula Manga) cap a l'Abril... que ara a sobre de que l'activitat us la vam proposar nosaltres la feu i se'ns digui que no es pot col·laborar ho trobo una actitut molt cabrona. (que potser m'equivoco).

En tot cas que hi hagi sort amb l'activitat ^__^

és la meva opinió
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: koroki » 05 oct. 2007 16:10

Perdona que tu digui, però aulamanga fa més temps que COGI que existeix, i desde els inicis es va proposar de fer coses a Girona de aquest tipus. Que per falta de temps, activitat i experiència no s'acabes fent es una altre cosa.

Després dir que la proposat de Golden boy, es remunta als inicis del forum (l'actual) on en Jain va proposar-lo en el anterior forum de propostes, possiblement molt abans de la creació de COGI, i per tant de la teva proposta.

Millor no t'emportis sempre els mèrits.

Em sembla molt mesquí també tot el que estàs fent, ja que ni tant sols et vas dignar a dir que hi havien dies lliures per fer aquest tipus de especials i de seguida que vas veure que vam aconseguir un dia te vas proposar per col·laborar a part de criticar-nos, tot sense donar cap tipus de explicació sobre perquè vas dir que no es podia fer res.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Palex » 05 oct. 2007 21:06

No flipis...

Aula Manga només ha fet projeccions a la UdG d'una màxim de 2 hores.
Abans que en Jain es registres ja vaig comentar de fer maratons, i si vols li pregunta-li a en Quim, amb el que vaig parlar del tema, però com que Aula Manga encara estava començat es va dir que era impossible...

Llavors vaig fer la proposta des de la COGI i es va passar també el tema... (he dit que la vaig fer a l'Abril, però el cert és que ja era molt abans... perquè hi ha un missatge de la Cris on diu: Ja fa molt de temps que la COGI ens va proposar... data del 10 d'Abril...)

I segona em sembla perfecte que trobessis un dia. Però amb l'experiència que tinc tractant amb l'Estació Espai Jove és necessari un mínim de dos mesos, d'aquesta manera t'assegures que et posaran al programa i en els triptics de difusió.

I tercer, des del Juliol que he estat proposant activitats i no ens ho vam mirar un sol dia, no va ser anar allà i dir aquest, sinó que vam mirar moltes hipòtesis i que res no afectes.

En aquell moment em van dir que l'estació estava pactant fer alguna cosa per a una activitat que se'n diu intro '07
http://www.intro07.net/?/agenda

i em van dir que no sabien si tindrien la disponiblitat del local o què... (http://www.zonajove.info/ aquí pots veure com tenen el logo de l'esdeveniment al web, en motiu de col·laboració).

Per això vaig dir que era molt díficil posar una activitat, durant els mesos, ho vaig dir com una experiència propia i del que m'havia passat a mi...

Espero haver resposts els teus dubtes^^
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

Següent

Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants

cron