Contactes per Jornades Manganime

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

Contactes per Jornades Manganime

EntradaAutor: koroki » 26 set. 2007 18:15

Bueno obro el tema per parlar de com van els contactes per les jorndes de manganime, talñ com es va parlar a l'assamblea, cada persona parlaria amb certes botigues per demanar si volen tenir stand i donarnos suport economic ( mangas).

Per fer-ho oprganitzant cadascu vagui diguent si han parlant i quins avenços hi ha i s'anira posant to a aquest primer post.

_ _ _______________________________________________________________________ _ _
    - MobiDisk :

- Koroki : Vaig anar el divendres pasat a parlar amb ell, i ens va donar el mail. Estaven totalment interesats i no teniem problemes per donar manges per premis. Inclus van dir que podien proposar un sorteig entre tothom que vingues a les jornades de algun manga.

Tot i així d'he de tornar a contractar amb ells per mail per parlarlis de com funciona tot el projecte i que esperem realment de ells.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 26 set. 2007 22:21

interessant...wai wai Sergi.....a mes ara els de Mobydik s'han posat en el negoci del manga k fins feia poc numes tneiem musica i merchandising.......s'hauria de dir algo tamb a la botiga heavy....k no se k diran...i 22 ja hi estan acostumats...XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: aeris24 » 26 set. 2007 23:58

Perfecte. Per què no els envies el projecte que va preparar l'Àlex? Encara que no estigui totalment tancat ja es faran una idea de què volem fer, i precisament per casos així es va preparar, no? (si et sembla bé, Àlex)

Sobre la botiga heavy jo els diria que simplement vinguin com a stand, com al Nana Day, perquè potser és massa específic el que ens poden oferir? No sé, com us sembli, eh? Sinó potser també seria guai, per què no.

Per cert, on està Mobydisk? :roll:
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: Palex » 27 set. 2007 07:57

Sí a mi no em fa res. El que s'hauria de modificar una mica la part de patrocinis i col·laboracions.

Mobydisk està a la plaça de l'ajuntament :wink:
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: koroki » 27 set. 2007 08:55

Si s'em permet el contacte ja el fare jo, que vaig ser qui va contactar amb ells. Si tinc el permis d'en palex per enviar el seu projecte sera el que els enviare, amb un resum del que volem fer i el que esperem de ells per mail.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Palex » 27 set. 2007 09:13

Cap problema, el que espera un parell de dies que vull modificar algunes coses.
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres


Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

cron