Pelicula de Bola de drac

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

EntradaAutor: Taki » 09 oct. 2007 16:43

Sips, aquesta tarda suposo que anirem almenys a la 22.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 11 oct. 2007 12:14

A veure hi ha problemes amb la disponibilitat de horaris de la gent.

Per ara comptu amb l'airin, en jako i Darko. El problema es que ningu de aquest tres ha posat mai en marxa una projecció i tret de la airin ( que no se ) tots tenen una disposició nula per fer aquestes coses ù.u.

A part de això es que es necesitaria el portatil per fer la projecció i els altaveus, que ni idea de on son.

A veure si algú ens pot ajudar ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: aeris24 » 11 oct. 2007 13:19

Portàtil i altaveus estan al nostre pis. En Lluís suposo que us ho podrà portar, però algú s'hauria d'ocupar de guardar tot el material després.
Jo no puc venir, tinc classe (de fet, per això dubto que pugui venir a cap projecció)
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: SiKiaTriK » 11 oct. 2007 13:52

Tant el portàtil com els altaveus els durem jo, en jako i en jaime amb el cotxe (crec que també vindrà la Nuri) així que ja muntarem nosaltres tot l'embolat. Per guardar les coses després... possss crec que m'ho tornaré a endur ja que crec que encara no està molt clar lo de deixar les coses allà a econòmiques, ja veurem que em diu la Cris quan vingui ara per dinar. Fins dpresssssssss!!!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
SiKiaTriK
Japan Fan
 
Entrades: 102
Membre des de: 14 oct. 2006 00:22
Ubicació: Girona *^_^*

EntradaAutor: Airún » 11 oct. 2007 15:08

Koroki havera si no ens ekivokem tant amb els noms, em dic Airún no airin k l'airin és una altre, i sino poses Núria i tothom t'entendrà ^^

LLuís si k vindre amb vosaltres ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: Taki » 11 oct. 2007 15:46

I a l'Airin li diu Airún, ja XD

Però el cas és que s'ha liat, es pensava que venia l'Airin.

Jo al final no podré venir, haig de tornar cap a casa u.u
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 14 oct. 2007 17:20

Com va anar la cosa ??
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 15 oct. 2007 12:07

personalment crec k va anar molt b.....la Núria va contar unes 15 persones, contant k de l'associació erem: lluis, jaime, Kim, Núria, jo i tamb en Sanse......la resta eren gent k havien vingut sense ser amenaçats...XDDD....tit k al cartell posava 100 minuts i la pelicula numes en durava 45, jo vaig fer una mica de presentació al principi i al final amb en lluis varem fer una mica d'spam de les properwes projeccions i de la web de l'Aulamanga.....

PD: l'unic problema va ser que ja ens havien preparat un portatil els de la Politecnica (tot un detall sincerament i gracies per l'esforç), i com k ja estava engegat no varem voler engegar el de l'associació, cosa k va resultar ser una mica molest ja k la pelicula es veia be, però alguns cops les veus s'encallaven i de tant en tant nava sortint el cursor, no hi va haver cap mes problema però molestava una mica.....moraleja.....fem servir l'ordinador de l'associació sempre k pugem.....XD.....problema de k passes aixó segons Siki perk era molor vell l'rdinador, segons jo k el reproductor era cacós, segons Sanse problema del procesador....XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Ingunn » 15 oct. 2007 13:01

M'alegro molt que hagi estat un exit ( o gairabè un exit) :) yo no vaig poder anar perque pensava que durava 100 minuts i com que tenia classes de danza no arribaria a temps (em pilla una mica lejus la politecnica) i vaig pensar que per mitja hora de peli que podria veure tampoc em sortia a compte (a mès tampoc em mata bola de drac) i hara m'entero que va durar 45 minuts... :evil: buenu a veure si vaig a un altre projecció!! ens veiem...
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: koroki » 15 oct. 2007 16:25

Perfecte ò.óU

Un 10 per en jako i en lluis >0<

Al menys això comença de nou i sembla que comença millor del que va acabar ù.u.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Sanse » 15 oct. 2007 16:48

Jsegons Sanse problema del procesador....XD


Segons Sanse el problema era el sistema operatiu (Linux Owns)

De debo, des de que faig servir el Linux, he deixat de tenir problemes. L'unic problema que tinc es que els jocs estan fets per Windows, així que encara conservo un HD amb Windows.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: koroki » 15 oct. 2007 17:09

Sanse ha escrit:segons Sanse problema del procesador....XD

Segons Sanse el problema era el sistema operatiu (Linux Owns)

De debo, des de que faig servir el Linux, he deixat de tenir problemes. L'unic problema que tinc es que els jocs estan fets per Windows, així que encara conservo un HD amb Windows.
Linux rulz !

vlc + linux = best reproductor
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 15 oct. 2007 21:38

Sanse ha escrit:
Jako-kun ha escrit:segons Sanse problema del procesador....XD


Segons Sanse el problema era el sistema operatiu (Linux Owns)

De debo, des de que faig servir el Linux, he deixat de tenir problemes. L'unic problema que tinc es que els jocs estan fets per Windows, així que encara conservo un HD amb Windows.


dishhhhhhhhhh....gumen....fallo meu...XD!!!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

Anterior

Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

cron