Pelicula de Bola de drac

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

Pelicula de Bola de drac

EntradaAutor: koroki » 05 oct. 2007 17:46

Ningú ha tractat el tema, i en això portem molt malament els terminis.

No tenim els cartells acabats ni imprimits ni res, i és la setmana que ve, per això necesitem ajuda per la difusió:

Tenim 3 facultats que omplir :
- Lletres : Aquí només conec la Cris, la kerla i l'Airin. La qüestió es que alguna de vosaltres tres hauria de dedicar uns minuts a rodar la facultat de per allà dalt per penjar cartells. Espero resposta o disposició de algú ><U

-Psicologia : els seleccionats son Taki, jako-kun i sikiâtrik. Algu dels tres també haurà de gastar els seu temps a que el dilluns els cartells estiguin penjats tant aviat com sigui possible.

-Montilivi : Com que és l'espai més ample es necessitaria al menys un parell de persones disposades a fer tant dur treball. Els nominats són jo mateix, xeron i dobock. Jo mateix Estic disposat a fer ciencies dret i econòmiques, si algú dels altres dos es disposa a fer la resta (politecnica, les 2/3 als quals es pot penjar cartells).

Espero resposta dels que he dit.

Els cartells no estan imprimits, però el nostre fantàstic dissenyador ja els té acabats, no se com funciona el tema de fer fotocopies, però algú se'n hauria de encarregar i després repartir als disposats a enganxar cartells.


Per últim tenim el tema de qui anirà a dirigir la projecció. Necessitem un mínim de dues persones. Jo puc estar allà per obrir-la, però es possible que no pugui estar per acabar. Tot i així necesito un segon voluntari per estar amb mi.

Això es tot, i perdoneu per la mala expressió, sé que no sé escriure ù.uU
koroki l’ha editat per darrera vegada el dia: 17 oct. 2007 12:11, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 05 oct. 2007 17:50

Jo m'ofereixo voluntària tant per penjar cartells com per anar a la projecció ^^
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Airin_Reika » 05 oct. 2007 18:16

Jo m'ofereixo per lletres!!!
Imatge
Airin_Reika
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 187
Membre des de: 19 jul. 2007 22:23

EntradaAutor: koroki » 05 oct. 2007 18:30

Airin_Reika ha escrit:Jo m'ofereixo per lletres!!!
Okey.

Ara quant entri l'aeris24 comentarem com s'ha de fer les fotocopies i com te les podem passar >-<
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Dobok San » 06 oct. 2007 22:29

Mmmm doncs els dies que tinc temps per penjarlos venen a ser el dilluns (en xeron tbe) i els dijous, els altres dies no tinc ni una hora lliure.
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: koroki » 06 oct. 2007 22:55

Dobok San ha escrit:Mmmm doncs els dies que tinc temps per penjarlos venen a ser el dilluns (en xeron tbe) i els dijous, els altres dies no tinc ni una hora lliure.
Sempre te podries quedar una mica mes per penjarloso venir abans ù.u

Suposo que anire a fer les fotocpies entre 12 i 13 que es quant tinc una hora lliure. Si correu per alla us ho donu, sino li donare a en gumma al pis.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 07 oct. 2007 12:36

jo m'ofereixo a tot
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Dobok San » 07 oct. 2007 19:19

koroki ha escrit:
Dobok San ha escrit:Mmmm doncs els dies que tinc temps per penjarlos venen a ser el dilluns (en xeron tbe) i els dijous, els altres dies no tinc ni una hora lliure.
Sempre te podries quedar una mica mes per penjarloso venir abans ù.u

Suposo que anire a fer les fotocpies entre 12 i 13 que es quant tinc una hora lliure. Si correu per alla us ho donu, sino li donare a en gumma al pis.


Venir abans es impossible per mi perque acabo de treballar a la 13h i començo a les 15h les classes, per aixo dic que nomes puc aquets dies, el dilluns si que puc igual que en gumma pq acabem a les 17h i fins les 19:30 no tinc res a fer.
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: koroki » 08 oct. 2007 12:59

Dobok San ha escrit:Venir abans es impossible per mi perque acabo de treballar a la 13h i començo a les 15h les classes, per aixo dic que nomes puc aquets dies, el dilluns si que puc igual que en gumma pq acabem a les 17h i fins les 19:30 no tinc res a fer.


Okis.

Jo ara al mitx dia li donare a en xeron deu cartells perque els penji. EL mateix que fare amb la taki perque els porti a psicologia.

Tambe dir que he penjat els cartells que he penjat els cartells a ciencies, dret i economiques.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 08 oct. 2007 16:08

Em sobren cartells per totes bandes XD Bé, me'n queden quatre, ja els penjaré ara quan baixi ù.u
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Airin_Reika » 08 oct. 2007 18:33

Penjats!
Imatge
Airin_Reika
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 187
Membre des de: 19 jul. 2007 22:23

EntradaAutor: koroki » 09 oct. 2007 12:19

Perfecte, ara nomes falta politecnica, perque el idoota d'en gumma no estava a casa quant havia de estar -.-U

Per estar-se allà a tencar la projecció necesitem 2 persones, ja que jo he de marxar possiblement abans de que acabi.

Per ultim, jako, graba la peli en un dvd o algu per transportarla.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: x3ron » 09 oct. 2007 14:05

en tot cas seras tu l'imbecil per no havermels donat el diumenge, els dilluns mai i soc baka
x3ron
Japan Fan
 
Entrades: 124
Membre des de: 07 oct. 2006 15:51

EntradaAutor: Taki » 09 oct. 2007 15:34

Bueno, el diumenge no els tenia XD

Sou com nens petits -.-
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 09 oct. 2007 16:22

tamb com ja m'estava dient la Taki pel msn penjar-los per focus de frikis de Girona, com la 22, Moby Disk....etc....
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

Següent

Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 31 visitants

cron