Especial Golden Boy

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

Especial Golden Boy

EntradaAutor: Lilliehook » 15 oct. 2007 12:25

Hola,

Estic interessada en venir a la projecció de golden boy, però no tinc ni la més minima idea d'on queda això de l'estació espai jove. No m'en podrieu pas fer cinc cèntims 6plau? u_u'
Avatar de l’usuari
Lilliehook
New_member
 
Entrades: 5
Membre des de: 15 oct. 2007 12:18
Ubicació: Manlleu

EntradaAutor: aeris24 » 15 oct. 2007 12:54

Hola!

Cap problema. Mira, la seva web és http://www.ajuntament.gi/estacio; i aquí tens un mapa: http://www.ajuntament.gi/estacio/pdf/mapa.pdf.
És un edifici vermell, al costat de l'Estació d'autobusos i de l'edifici de La Punxa.
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: Taki » 15 oct. 2007 14:41

És molt molt fàcil, està gairebé al costat de l'estació ^^ (i si jo hi sé arribar, és fàcil)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 15 oct. 2007 16:29

I si no et veus amb cor, sempre pots quedar amb nosaltres i ti portem desde qualsevol lloc que coneguis de girona ù.u.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Lilliehook » 16 oct. 2007 12:18

Ostres, moltes gràcies, ja sé on voleu dir. El què passa és que em vaig empanar i em pensava que el dia 20 era divendres u_u' ara he vist que és dissabte i ho veig molt més dificil per poder venir. Tot i així faré el què pugui perquè em faria molta il·lusió.

Merci per les indicacions ;P
Avatar de l’usuari
Lilliehook
New_member
 
Entrades: 5
Membre des de: 15 oct. 2007 12:18
Ubicació: Manlleu


Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants

cron