Stands

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

Stands

EntradaAutor: Palex » 21 oct. 2007 23:14

Obro tema per parlar dels stands que volem oferir, els que estan oferts i les peticions fetes fins al moment:

Els stands acordats

- Imperio Saiyan (ja ha comfirmat)
- FOC (ja ha comfirmat)
- Dark Wish (s'ha de proposar)
- Còmics 22 (l'altre dia vaig estar parlant amb el propietari i va sortir el tema, em va dir que d'entrada no sabia si ho tindria complicat per les dates, però que si podia si)
- Yuko Kato (ja ha comfirmat)
- LU:NA (ja ha comfirmat)
-Mobydisc (s'ha d'anar a parlar, el propietari és molt friki i l'interessa força posar stands i tal, segurament acceptarà)

Nova petició
M'ha arribat una nova petició d'stand, de la asociació juvenil "Bigrada SOS" de Barna city, perquè no quedi molt atapeït d'stands i donat que a la COGI ara per ara també en volem podriem compartir-ne un.
Palex l’ha editat per darrera vegada el dia: 22 oct. 2007 18:29, en total s’ha editat 1 vegada.
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: koroki » 22 oct. 2007 12:23

No s'havia proposat inciialment també mobydisc ?

També s'havia proposat que el stand de aulamanga-COG sigues compartit a l'entrada del centre o.o

Treient aquestes primeres propostes i mirant com esta el panorama :

- Foc i Imperio Sayan no poden compartir Stand ? O tenir un Stand més petit separat ? Ho dic perque tecnicament no han tenen cap activitat en el seu stand a patrt de la promoció ( que jo sapiga).
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 22 oct. 2007 12:36

koroki ha escrit:- Foc i Imperio Sayan no poden compartir Stand ? O tenir un Stand més petit separat ? Ho dic perque tecnicament no han tenen cap activitat en el seu stand a part de la promoció ( que jo sapiga).


a part de k tampoc serà pel gran espai de k disposem.....per tant com mes recollit es pugui estra millor i mes espai per les activitats k farem, crec jo....
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 22 oct. 2007 12:45

Hauriem de buscar les mides de la sala gran i fer un mini planol a Escala lo suficientment bo, dividint el espai de forma adecuada.

A part tambe hauriem de fer un planol del casal per ditribuir tota la resta de coses, i els accesos que deixarem oberts i tancats.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 22 oct. 2007 12:55

koroki ha escrit:Hauriem de buscar les mides de la sala gran i fer un mini planol a Escala lo suficientment bo, dividint el espai de forma adecuada.

A part tambe hauriem de fer un planol del casal per ditribuir tota la resta de coses, i els accesos que deixarem oberts i tancats.


qui té els plànols¿?....si es tenen es poden fer en un moments les planificacions ja k hi varem nar uns kuants i el terreny ja esta mes o menys distribuit....
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 22 oct. 2007 13:05

Jako-kun ha escrit:
koroki ha escrit:Hauriem de buscar les mides de la sala gran i fer un mini planol a Escala lo suficientment bo, dividint el espai de forma adecuada.

A part tambe hauriem de fer un planol del casal per ditribuir tota la resta de coses, i els accesos que deixarem oberts i tancats.


qui té els plànols¿?....si es tenen es poden fer en un moments les planificacions ja k hi varem nar uns kuants i el terreny ja esta mes o menys distribuit....
NO hi ha planos, aqui esta el problema ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 22 oct. 2007 13:14

koroki ha escrit:
Jako-kun ha escrit:
koroki ha escrit:Hauriem de buscar les mides de la sala gran i fer un mini planol a Escala lo suficientment bo, dividint el espai de forma adecuada.

A part tambe hauriem de fer un planol del casal per ditribuir tota la resta de coses, i els accesos que deixarem oberts i tancats.


qui té els plànols¿?....si es tenen es poden fer en un moments les planificacions ja k hi varem nar uns kuants i el terreny ja esta mes o menys distribuit....
NO hi ha planos, aqui esta el problema ù.u


vale.....si no tenim temps de nar-los a demanar al Sant Narcís....l'altre opció esk jo conec al fill del director...mes ben dit....va a classe amb mi.....és en "no Pedro" i aviam si ell els hi podria demanar......aixó seria com a ultim recurs si fa mandra nar-hi......és una mica agafat pels pèls....xo és una opció jo tan sols la comento.....ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: aeris24 » 22 oct. 2007 20:42

Em sona que algú ja li va demanar els plànols al director del CC quan hi vau anar i que no n'hi havia (o no ens els va voler donar), no sé si m'equivoco. De tota manera, la FOC ens pot portar algun grup pels concerts (siguent les primeres jornades que fem i tot plegat, potser millor que siguem més modestos, en el futur, amb més pressupost, ja farem venir grups més coneguts) i Imperio Saiyan organitza la gimkana (a part q ens poden ajudar amb la impressió dels cartells, pel que em va dir l'Àlex), per tant, crec que sí que haurien de tenir estand propi si ells volen (una altra cosa és que al final no hi hagués prou espai i llavors demanem que el comparteixin, però d'entrada comptem que sí).
No sé, intenteu fer un petit plànol aquells que heu vist el centre. Podem intentar demanar-los per alguna altra manera, però almenys intenteu fer-ne un de memòria si podeu.
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: koroki » 23 oct. 2007 10:31

Jo crec que en jako hauria de preguntarli a veure si podria conseguir els planols en no pedro. Sino es així quedem un dia tots i mirem de fer-ne uns així com poguem.

Sense un planols de tot es dificil planificar res.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17


Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

cron