Projeccions llargues..perilloses??? xd

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

EntradaAutor: Taki » 09 nov. 2007 21:47

Tu Jako a darrere de tot ¬¬ Per alt i per tenir el cabell com el tens XDDDD

O això o t'estires a terra, com vulguis.

I sí, la sala d'actes de psicologia és genial *¬*
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 09 nov. 2007 23:50

Taki ha escrit:Tu Jako a darrere de tot ¬¬ Per alt i per tenir el cabell com el tens XDDDD

O això o t'estires a terra, com vulguis.

I sí, la sala d'actes de psicologia és genial *¬*


Pos no et pensis......el terra s'esta molt comode....i si t'entra son....et poses la jaketa com a coixi i solucionat....^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taishi » 04 gen. 2008 09:15

Refresco aquest tema per l'especial de Haruhi, si no ho tinc entés malament, es farà la projecció absoluta dels 14 episodis, i, evidentment, serà una projecció llarga.

Calculant el temps que ens estariem veient la serie sense descansos doncs surten unes 6 hores en total. Potser estaria bé fer pauses cada 4~5 episodis, (almenys, jo, quan faig maratons a partir de 4 episodis seguits ja començo a perdre els sentits) amb temps variable de pausa (el temps variable és perquè dependrà de la hora que es faci la pausa, no es el mateix fer-la a les 11 hores que a les 14 hores per exemple).

Definitivament vindré a la projecció de Haruhi. Ho estic esperant!
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: koroki » 04 gen. 2008 11:06

Taishi ha escrit:Refresco aquest tema per l'especial de Haruhi, si no ho tinc entés malament, es farà la projecció absoluta dels 14 episodis, i, evidentment, serà una projecció llarga.

Calculant el temps que ens estariem veient la serie sense descansos doncs surten unes 6 hores en total. Potser estaria bé fer pauses cada 4~5 episodis, (almenys, jo, quan faig maratons a partir de 4 episodis seguits ja començo a perdre els sentits) amb temps variable de pausa (el temps variable és perquè dependrà de la hora que es faci la pausa, no es el mateix fer-la a les 11 hores que a les 14 hores per exemple).

Definitivament vindré a la projecció de Haruhi. Ho estic esperant!
Es evident que farem pauses en haruhi, no es possible fer-la tota de cop xD

El que estem pensant es que fer entre pauses. . .

Com a mínim menja en donarem ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 04 gen. 2008 11:07

Sips, pero molaria preparar alguna activitat relacionada amb la serie >.< Encara que no se m'acudeixi res... XD I no crec que gaire gent s'apunti a ballar el Hare Hare Yukai...
Taki l’ha editat per darrera vegada el dia: 26 feb. 2008 22:54, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Trezeh » 26 feb. 2008 22:45

A mi ja em sembla bé que es facin les projeccions a l'Estació Espai Jove com a Montilivi com al Centre.

També em sembla bé que a les projeccions llargues es porti alguna cosa de brenar pels dos o tres descansos. És divertit fer a casa alguna cosa bona i compartir-la.

Si el brenar el posés AulaManga no crec pas que la presidenta i la resta dels càrrecs tinguessin temps. Tenen vida. Seria més bé alguna cosa comprada.

Tant si és comprat o no, penso que si cadascú porta alguna cosa per compartir, ja són amens els descansos. També veus com agrada, les opinions, etc.

Crec que és bó que portem cadascú alguna cosa, comprada o feta per nosaltres a casa.

Els coixins? El mateix, el que més ens agradi dels que tenim, perquè tothom te un coixí a casa seva o a la dels seus pares. Bueno, i si no en tenim, no és car comprar-se'n un i fardar d'ell. A més són de més d'un ús :wink: , així que pel sofar de casa o per decorar el llit ja fa.

No sé, crec que les projeccions llargues són una excusa per elaborar coses bones, compartir-les i treure temes de conversa pels més vergonyosos.

Estic espessa, ja ho heu notat, però crec que l'objectiu us ho he fet arribar.

PETONS ALS/LES FRIKIS!!!!! :P
Avatar de l’usuari
Trezeh
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 33
Membre des de: 05 des. 2007 19:46

EntradaAutor: Taishi » 28 feb. 2008 23:46

Trezeh ha escrit:A mi ja em sembla bé que es facin les projeccions a l'Estació Espai Jove com a Montilivi com al Centre.

També em sembla bé que a les projeccions llargues es porti alguna cosa de brenar pels dos o tres descansos. És divertit fer a casa alguna cosa bona i compartir-la.

Si el brenar el posés AulaManga no crec pas que la presidenta i la resta dels càrrecs tinguessin temps. Tenen vida. Seria més bé alguna cosa comprada.

Tant si és comprat o no, penso que si cadascú porta alguna cosa per compartir, ja són amens els descansos. També veus com agrada, les opinions, etc.

Crec que és bó que portem cadascú alguna cosa, comprada o feta per nosaltres a casa.

Els coixins? El mateix, el que més ens agradi dels que tenim, perquè tothom te un coixí a casa seva o a la dels seus pares. Bueno, i si no en tenim, no és car comprar-se'n un i fardar d'ell. A més són de més d'un ús :wink: , així que pel sofar de casa o per decorar el llit ja fa.

No sé, crec que les projeccions llargues són una excusa per elaborar coses bones, compartir-les i treure temes de conversa pels més vergonyosos.

Estic espessa, ja ho heu notat, però crec que l'objectiu us ho he fet arribar.

PETONS ALS/LES FRIKIS!!!!! :P


Certament, té tota la raó... reconec que no soc capaç de pensar de aquesta manera tan cooperativa. (La meva idea de treball en equip es bastant diferent (com les relacions que tenen les unitats lectores de discos òptics) (^^)v ou yeah!

Una altra cosa important per a les projeccions llargues es avisar amb molta antelació, ja que es més que probable que hi hagi gent que pugui venir una estona però que ja tingui plans per una altra, i no es pot perdre audiència per haver avisat massa tard.

Per el especial de Haruhi, vaig pensar que veuriem els episodis i fariem Karaokes ^^U fins i tot havia pensat en apendre'm alguna cançó, però la projecció es va fer abans del que em pensava (pensava que es feia al Abril XD, sort d'en Jako que em va avisar 2 dies abans... que sinó no vinc =O).

Ens veiem.
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

Anterior

Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

cron