Projeccions llargues..perilloses??? xd

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

Projeccions llargues..perilloses??? xd

EntradaAutor: neodark » 23 oct. 2007 09:48

Us voldria fer una pregunta xd
Mola tenir l'espai jove etc.
I m'encanta la idea de les projeccions llargues com a tot friki xd

Pero la pregunta que deixo oberta es....:

No creieu que les cadires de l'espai jove poden ser mortals per estarsi tot el dia???
Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: koroki » 23 oct. 2007 10:26

Personalment no vaig patir tant en aquelles cadires.

Pero no se el que pensa la resta de mortals xD

Tot i així per la resta de projeccions pensem fer pauses programades, sino es impossible, menys tragarse una serie de 12 capitols xDU.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 23 oct. 2007 15:47

També podem portar coixins o.O

No sé, s'intentarà i a veure com surt i tal XD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jain » 23 oct. 2007 16:41

las silla me llegaron a incomodar durante un momento, cosa que soluccione acercandola a la pared (por el respaldo). creo que se uede sobrellevar una proyección larga haciendo algún descanso, con comida y, por que no, con cojines (yo tengo uno de las tías de Tenjou tenge^^). otra opción sería sentarse en el suelo, cosa que parecería más una merienda campestre que una proyección...
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: Darko » 23 oct. 2007 16:45

estic d'acord amb en neodark, a mi aquelles cadires em van destrossar l'esquena
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: Jako-kun » 23 oct. 2007 17:27

viam, a Golden Boy vaig resistir amb akelles cadires, clar tamb k eren 6 capitols i s do$lenta.....tot i k a la meitat em vaig aixecar ua estona.....xo wenu.....la idea dels coixins és bona....tot i k crec k si es distribuieix uns bons parentesis entre packs de capitols d'especials llargs pos no n'hi ha per tant....almenys personalment...^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 23 oct. 2007 19:51

No sé, en una serie de 12 jo faria un parell de descansos, potser un no és suficient. O serà que jo no miro tant d'anime seguit mai ^^U

I la idea de seure al terra no és dolenta si s'emplena tot de coixins ò.o Estaria bé, però llavors s'hauria de projectar la serie desde més avall, no? O des del terra ja es veu bé? No sé no sé...

El cas és que quan els de CEO feien una projecció llarga sempre deien que la gent es portés coixins ^^U Però d'entrada ja seria un detall que els portéssim nosaltres.

I la projecció jo crec que l'aguantes si l'ambient és bo i t'està agradant la serie, i si a més et regalen menjar durant els descansos ja ni te digo ^^
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jain » 23 oct. 2007 20:54

si, creo que dos descansos o incluso 3 estaría bien, y lo de la comida es fantástico (si yo no fuera de la asociación y no me gustara el anime iría por la comida gratis :twisted: ) lo bueno de sentarnos en el suelo es que el proyector estaría algo más alto, permitiendo que nos centráramos. pero claro, si se vende una asociación seria, la imagen de 20 personas tiradas en el suelo no concuerda, aunque claro, los japoneses se sientan en el suelo...
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: aeris24 » 24 oct. 2007 10:21

Er... només un petit comentari, gent: això dels coixins sembla guai, però qui anirà carregant amb 20 o 30 coixins i d'on els traurem? O el porta cadascú o ho veig una mica complicat. I això del menjar gratis... sincerament, la nostra economia no està per anar convidant la gent a menjar. O busqueu una manera de finançar-ho, o ho veig molt complicat. Sento ser la que aixafa la guitarra, però penseu que tampoc som rics com per anar gastant calers alegrement i sense ingressar-ne ^^U...
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: koroki » 24 oct. 2007 12:29

EL tema menja gratis es simple. NO estem parlant de grans apats, sino de aperitus barats. Jo inclus pensava en posarlos nosaltres per ara. Es quelcom que pensavem fer amb les "poques" persones que venen per ara. parlavem de fer coses barates i warres. Simples coses per acompanyar a les projeccions.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: trust17 » 09 nov. 2007 14:16

impresio dels seients: t'assentes i dius :o que comodes xDD, pero...no t'en refiis... que quan pasa una hora...estas alla que tens tot el cos diente: vull estirarme!!!xDD pk jo quan em vaig aixecar despres de veure akira...se va sentir
croc(genoll) crac(esquena) croc(peu) xDDDDDDDDDDDDDD i ja veus...total en resum: estan masa juntes les cadires de davan i de darrera i aixo es un problema...pero es = mentres es vegi be la pelicula tot be:) xDDDDDDDDD
apa^^ nos vemus :lol:
Imatge
Avatar de l’usuari
trust17
Japan Fan
 
Entrades: 113
Membre des de: 07 nov. 2007 16:30
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Taki » 09 nov. 2007 16:34

Jo estava a primera fila així que et pots imaginar que a mi aquells seients em van semblar molt còmodes XD

Però en aquest post parlàvem de projeccions que farem els caps de setmana, fora de la UdG.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: trust17 » 09 nov. 2007 16:46

Taki ha escrit:Jo estava a primera fila així que et pots imaginar que a mi aquells seients em van semblar molt còmodes XD

Però en aquest post parlàvem de projeccions que farem els caps de setmana, fora de la UdG.

fora? :o , que be aixo, a aixo del espai jove ja u e vist en alguna part :? a cla en un cartell que hi ha en una porta de una empresa que es diu "steema" crec pujan de casa meva jajaja, o algu aixi no?:s, nose si puc anar a projeccions a fora de l'udg, si puc anire :D
Imatge
Avatar de l’usuari
trust17
Japan Fan
 
Entrades: 113
Membre des de: 07 nov. 2007 16:30
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Jako-kun » 09 nov. 2007 18:30

jo tamb vaig patir bastant a la projecció....la sala d'actes de la Politècnica és maca....xo incomode....la de Psicologia és comodissima.....i no es per fardar...

a la projeccio ja em sap greu a ki tapava al derrera....el proxim cop em posare al davant i a aprt de estar mes ample pos no molestare a tanta gent^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: trust17 » 09 nov. 2007 19:08

si estaves a la penultima fila que estava "plena" suposu que et deus referir a mi a qui tapaves :S, pero no em tapaves pas tranquil jejeje jo ho veia tot be ^^ :wink:
Imatge
Avatar de l’usuari
trust17
Japan Fan
 
Entrades: 113
Membre des de: 07 nov. 2007 16:30
Ubicació: Girona

Següent

Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

cron