Joc de rol en viu (tema general)

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

Joc de rol en viu (tema general)

EntradaAutor: Taki » 10 nov. 2007 18:16

Doncs això, crec que el títol del tema ho diu tot XD Que a l'Airin se li ha acudit que podríem provar de fer un joc de rol en viu basat en algun anime. Personalment trobo que és una bona idea, requereix treball i tal, però pot ser divertit. A més, així podríem provar de fer una activitat diferent al que fem normalment, i que (almenys en principi i que jo sàpiga) no requereix gastar diners.

Doncs això, que obro post per veure què n'opineu, de quin anime el voldríeu fer, etc. ^^
Taki l’ha editat per darrera vegada el dia: 16 des. 2007 20:00, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 10 nov. 2007 19:37

JO crec, com ja li vaig dir a la airin, que es una proposta molt interessant.

El que requereix es de que la gent tingui ganes.

Per mi que es faci, estic 100% d'acord. El que cal es coordinació.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: x3ron » 10 nov. 2007 20:56

jo tb ho trobo una bona idea, l'unic que per prepara un joc de rol en viu, es requereix molta preaparacio,, ja que es te que preparar el joc i tenir en compte tots els aspectes que poden pasar al joc i un master que dirigeixi el joc.
x3ron
Japan Fan
 
Entrades: 124
Membre des de: 07 oct. 2006 15:51

EntradaAutor: Taki » 10 nov. 2007 21:02

Ho sé, ho sé, m'estic informant pel moment i hi ha força feina però si he posat el post és perquè crec que podem ù.u I cal més d'un master, diria jo... XD Però vaja, també heu de tenir en compte que no cal que el master sàpiga gran cosa sobre el rol, les normes són bastant (molt) més simples que en els jocs de rol "típics". D'altra banda, però, és molt més difícil controlar-ho tot... u.uU Però vaja, si no ho provem mai sabrem fins quin punt
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 10 nov. 2007 21:21

compteu amb mi.....jo tamb en tink moltes ganes...perk fa temps k no hi jugo...XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Airin_Reika » 10 nov. 2007 23:45

Bueno postejo ja que la idea ha sortit del meu cap aburrit en el trajecte amb bus cap a casa XD

Ja li he pasta una web on explica les coses molt be a la Taki pero poso aqui algunes coses basiques que s'hauriend e preparar i tenir en compte.

1.- Si la gent hi volgues participar s'hauria d'inscriure pk no s'ens pot presentar ningu d'imprevist, podria canviar tota la trama... Quan la gent s'apuntes hauria de llegir-se la historia base i fer una fitxa relacionada explicant certs punts que concretariem apart de lo tipic de "nom" etc.

2.- Seria bo que si ho organitzem tenir molt clar des d'un principi quina serie fer i entre tots fer una trama/historia amb diferents personatjes (per exemple tenir uns de basics ja pensats i despres els que vinguessin)

3.- Buscar un lloc per fer-ho adient amb la serie (x exemple si es fes de Naurto estaria molt be anar a la part de derrere de la Devesa) i si cal demanar permis a l'ajuntament (aixo ho vam estar parlant amb en Sergi i vam pensar que si ho fem durant la festa de la UdG ens sera mes facil que ens deixin algun espai d'aquest estil per fer-ho, ens estalviariem moltisima paperassa amb l'ajuntament)

4.- Tema diners... a veure realment no crec que haguem de gastar massa diners si busquem una serie asequible (com ja he dit, Naruto es bastant asequible en molts punts que ja dire quan debatim el tema serie) aixi que nomes necesitariem una taula i una cadira com aquell qui diu. Normalment tambe s'usen objectes menors com, pergamins o coses aixi pero... es poden fer mab coses que tinguem a casa, es ART Attack pur i dur xD

5.- Sobre els GM, tots volen jugar i tal, pero hi hauran com a minim dos persones que tinguin que pringar i no jugar per moderar una mica, tot i que tambe ens ho podriem fer venir be pk jugessin com a un paper de "mestre" o alguna cosa per l'estil i moderessin una mica des d'aquets punt de vista. La qüestio es tenir imaginacio i creativitat. Com ha dit la Taki el master tp ha de ser un super mega rolero, amb que es basi amb el criteri de realisme o context com en dic jo xD ja va be.



Bueno i per ultim dir una mica el que ja heu dit tots, se'm va acudir perque seria una idea diferent a les projeccions i segurament atractiva a molta gent ^^ Es cosa de posar-nos-hi tots amb gane si organitzar-nos perque cadascu s'encarregui d'una cosa i decidir d'altres entre tots.
Imatge
Airin_Reika
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 187
Membre des de: 19 jul. 2007 22:23

EntradaAutor: Taki » 11 nov. 2007 00:09

Mmm però m'he estat mirant el que m'has passat, i no visualitzo un rol de Naruto... És que ho veig tot massa irreal per passar-ho al pla físic XD Com es fa exactament? Perquè clar, si el fas a l'estil Kenshin és bastant fàcil, però Naruto... o.o

(jo el que també havia pensat era fer-lo de Battle Royale... Una altra proposta XD)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Airin_Reika » 11 nov. 2007 13:41

Bueno nomes era una idea. Tambe podriem consultar a l'Ayne, la dels cosplays que solen fer partides de rol en viu de series d'anime, es qüestio de anar proposant series i dir els pros i els contres ^^
Imatge
Airin_Reika
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 187
Membre des de: 19 jul. 2007 22:23

EntradaAutor: Taki » 11 nov. 2007 13:43

Si no dic que hi estigui en contra XD El que passa és que no se com es faria... Sips, sempre podem consultar a algú que tingui experiència. Em vas dir que l'Ayne en feia de FMA, per exemple, no? No sé, de FMA tampoc se m'acudiria com fer-ho. Tu li pots preguntar? La coneixes?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Airin_Reika » 11 nov. 2007 15:44

No la conec pero segur que si li enviem un PM al seu foro explicant-li ens contestara.... :S espero.
Imatge
Airin_Reika
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 187
Membre des de: 19 jul. 2007 22:23

EntradaAutor: koroki » 11 nov. 2007 17:34

Naruto hauriem de posar imaginació en certs atacs, suposo.

Pero battle Royal crec que seria més senzill, estaria prou be també, i fer-se el "cospley" no es dificil ù.u, i com tot el univers esta basat en armes normals, es més fàcil.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 11 nov. 2007 18:23

koroki ha escrit:Naruto hauriem de posar imaginació en certs atacs, suposo.

Pero battle Royal crec que seria més senzill, estaria prou be també, i fer-se el "cospley" no es dificil ù.u, i com tot el univers esta basat en armes normals, es més fàcil.


jo tam aposto per Battle Royale.....seria mes senzill de fer i mes si es el primer cop k muntem rol.....jo crec...ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Airin_Reika » 11 nov. 2007 19:36

Em sembla be pero no estic massa familiaritzada amb Battle Royale, tot es qüestio de posar's-hi ^^
Imatge
Airin_Reika
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 187
Membre des de: 19 jul. 2007 22:23

EntradaAutor: Jako-kun » 11 nov. 2007 19:42

Airin_Reika ha escrit:Em sembla be pero no estic massa familiaritzada amb Battle Royale, tot es qüestio de posar's-hi ^^


has vist la pel·lícula xo¿? :D
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Airin_Reika » 11 nov. 2007 20:29

Niu TT_TT (es resigna) el que he fet ha estat buscar-ho per google informacio i he llegit una mica l'argument ^^
Imatge
Airin_Reika
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 187
Membre des de: 19 jul. 2007 22:23

Següent

Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

cron