Què són les jornades?

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

Què són les jornades?

EntradaAutor: aeris24 » 23 nov. 2007 12:49

Les I Jornades Manga-anime de Girona són un acte proposada per les dues associacions de Girona que tracten la cultura japonesa, l'Aula Manga i la COGI. En aquestes jornades es proposaran, per primera vegada a la ciutat, múltiples activitats a l'entorn del còmic japonès (manga) i l'animació (anime), i en general, al voltant de la cultura japonesa. Per això hi trobareu des de projeccions, videojocs, tallers, gimcanes, jocs de taula, karaoke, cosplay...

L'entrada a les Jornades és gratuïta, i es realitzaran al Centre Cívic Sant Narcís (http://www.ajuntament.gi/ccivics/cat/cc_sant_narcis.php) durant tot el dia (de les 11:00 a les 20:00h). Hi trobareu des de menjar japonès fins a manga i merchandising, a part d'informació sobre diferents associacions relacionades amb la cultura japonesa.

Properament penjarem informació més detallada. Si teniu dubtes, podeu escriure'ns a través del fòrum o del nostre correu electrònic.

No us ho perdeu, és una oportunitat única de gaudir d'un petit saló del manga a Girona!
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

Re: Què són les jornades?

EntradaAutor: Sanse » 26 nov. 2007 20:14

aeris24 ha escrit:Les I Jornades Manga-anime de Girona són un acte proposada per les dues associacions de Girona que tracten la cultura japonesa, l'Aula Manga i la COGI. En aquestes jornades es proposaran, per primera vegada a la ciutat, múltiples activitats a l'entorn del còmic japonès (manga) i l'animació (anime), i en general, al voltant de la cultura japonesa. Per això hi trobareu des de projeccions, videojocs, tallers, gimcanes, jocs de taula, karaoke, cosplay...

L'entrada a les Jornades és gratuïta, i es realitzaran al Centre Cívic Sant Narcís (http://www.ajuntament.gi/ccivics/cat/cc_sant_narcis.php) durant tot el dia (de les 11:00 a les 20:00h). Hi trobareu des de menjar japonès fins a manga i merchandising, a part d'informació sobre diferents associacions relacionades amb la cultura japonesa.

Properament penjarem informació més detallada. Si teniu dubtes, podeu escriure'ns a través del fòrum o del nostre correu electrònic.

No us ho perdeu, és una oportunitat única de gaudir d'un petit saló del manga a Girona!


Això vol dir que es faran tornejos de videojocs?
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Què són les jornades?

EntradaAutor: Jako-kun » 26 nov. 2007 23:42

Sanse ha escrit:Això vol dir que es faran tornejos de videojocs?


I tant!!!.....jo ja tink ganes!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 26 nov. 2007 23:55

Ho dubtabes ?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Sanse » 27 nov. 2007 11:29

Mmmm, valeeee, repetire la pregunta amb més precisio: ¿Quins videojocs hi haura?

P.D.: Si no hi ha el melee us mato.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Jako-kun » 27 nov. 2007 13:24

Sanse ha escrit:Mmmm, valeeee, repetire la pregunta amb més precisio: ¿Quins videojocs hi haura?

P.D.: Si no hi ha el melee us mato.


d'ouch!!!.....viam nem per passos....primer de tot.....no hi ha el meele u.uU....segon.....es pot arreglar^^....tercer ningu hi va pensar perk cap dels presents a la reunió tenia el joc....xo crec k si tu hi poses el joc hi haurà torneig....^^....no crec k hi hagi cap problema....

en referent als altres videojocs la llista així de cap és: GC: Naruto i Metroid, PC: DDR, Wii: Wii Sports i Red Steel, PS2: Soul Calibur 2 i 3, Guilty Gear X2, Budokai Tenkaichi 3 (i m'estic pensant de portar el Budokai 3) i ja no recordo mes....IMPORTANT!!---->xo segons he vist a la llista d'en Palex dels seus videojocs si k hi va posar l'Smash Bros a la GC...mmmm....nu xe nuxe.....kuan pugui li dic algo i et responc amb mes claredat Sanse...
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: criszero » 27 nov. 2007 15:53

Play Station 2: Budokai Tenkaichi 3, Bleach, Naruto Shippuuden, Guitar Hero, Taiko no tatsujin

Personal Computer: Dance Dance Revolution

GameCube: Metroid Prime, Smash Bros, Naruto 4

Wii: Wii Sports, Red Steel

Torneixos de (amb premi)


DDR

Tenkaichi 3

Naruto 4

Red steel

Guitar Hero.

segun me han dicho abrán 5 tvs
criszero
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 36
Membre des de: 30 oct. 2007 23:05

EntradaAutor: Jako-kun » 27 nov. 2007 17:24

criszero ha escrit:Play Station 2: Budokai Tenkaichi 3, Bleach, Naruto Shippuuden, Guitar Hero, Taiko no tatsujin

Personal Computer: Dance Dance Revolution

GameCube: Metroid Prime, Smash Bros, Naruto 4

Wii: Wii Sports, Red Steel

Torneixos de (amb premi)


DDR

Tenkaichi 3

Naruto 4

Red steel

Guitar Hero.

segun me han dicho abrán 5 tvs


mmmmm.....a mi em sembla k es va dir k es farien tornejos de més jocs....i al final per la part d'Aulamanga es van proposar mes jocs tan per free-play com per fer tornejos....k son els k he posat jo al post d'abans......corretgiu-me si m'ekivoco....ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Sanse » 27 nov. 2007 20:45

Si, el melee el tinc, o sigui k si cal m'ho dieu i el porto.

En quant a lo del metroid prime de GC... no seria millor portar el de Wii?
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Jako-kun » 27 nov. 2007 20:47

Sanse ha escrit:Si, el melee el tinc, o sigui k si cal m'ho dieu i el porto.

En quant a lo del metroid prime de GC... no seria millor portar el de Wii?


pel k vaig sentir serà el de la Wii
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Sanse » 27 nov. 2007 20:51

Ok. Doncs si cal que porti el melee nire passant per aqui (ir)regularment, suposo k ja em direu algo.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Xose » 28 nov. 2007 23:37

I no teniu idea de més o menys quan es faran aquests tornejos? (M'interessa en especial el de Smash :P)
Xose l’ha editat per darrera vegada el dia: 28 nov. 2007 23:58, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Palex » 28 nov. 2007 23:41

Serà a cap a les 5

Tota la informació es penjarà a www.otakugirona.com
Estigues atent^^
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Xose » 28 nov. 2007 23:45

Oks, moltissimes gracies...

Aixo de penjaro a la web sa de donar pressa.... que nomes queden 3 dies XD
Xose l’ha editat per darrera vegada el dia: 28 nov. 2007 23:55, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: koroki » 28 nov. 2007 23:52

En principi no se saben encara els horaris de tot, pero en tot el dia hi haura free play, així que podras anar jugant amb tots les asistens que tinguin ganes.

Quant tinguem la informació també la donarem en la nostre web ^^ tant com noticia con en el mateix home ><

En principi tenim 4 persones d'aulamanga ja interessades en la secció i en se de 3 que en saben jugar força xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Següent

Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

cron