Karaoke

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

Karaoke

EntradaAutor: Taki » 28 nov. 2007 15:16

Tinc un parell de coses a comentar sobre el tema... la primera és que ja m'estic encarregant dels lyrics i els mp3, però m'agradaria que em diguéssiu algunes coses que creieu que hi HAN de ser ù.u Per no deixar-me cap cançó important... ^^U Una és humana i té lapsus u.u Si voleu quan tingui la llista de cançons sencera ja la posaré aquí.

La segona és que la Fàtima (que vindrà a cantar a les jornades) em va demanar si podia ser membre del jurat del concurs de karaoke. No li vaig dir ni que sí ni que no perquè clar, havia de preguntar, però em sembla bona idea ja que és una bona cantant i tal, i hi entén ù.u
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Airin_Reika » 28 nov. 2007 16:24

Vaig estar intentant buscar programes k m baixessin videos del youtube y llavors treure'n la canço pero nanai...-.-" Fe suna lista amb tot el k tens i llavors et diem.
Imatge
Airin_Reika
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 187
Membre des de: 19 jul. 2007 22:23

EntradaAutor: Taki » 28 nov. 2007 17:58

Tranquila, si en lo de trobar els mp3 me'n surto. El que passa és que encara vaig per les cançons d'anime... No sé quan faré les de j-music u.u Si em poguessis passar mp3+lyrics d'alguns grups t'ho agrairia, i per la resta utilitzaré el que ja tinc jo a l'ordinador (intentaré ser variada ^^U)

I una altra cosa, si algú m'aconseguís l'mp3 de l'opening de Mazinger Z li agrairia, perque en Sergi no vol que instali programes de descàrrega al seu ordinador (i és el que estic utilitzant) i no sé on buscar-lo -.-
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 28 nov. 2007 18:08

mmmm.....God knows....la k surt a Haruhi kuan fane el concert.......opening de minami-ke.....nu xe....numes em venen al cap els openings als k m'he estat viciant...XD

Taki ha escrit:I una altra cosa, si algú m'aconseguís l'mp3 de l'opening de Mazinger Z li agrairia, perque en Sergi no vol que instali programes de descàrrega al seu ordinador (i és el que estic utilitzant) i no sé on buscar-lo -.-


jo em sembla k l atink en original japonès i en català perk em venia amb aquell triple CD k va fer el 3xl.net de anime i manga.....si te va be tel puc portar....^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 28 nov. 2007 19:19

Sips, portamel si pot ser abans del dia de les jornades, ok? XD

La de God Knows ja pensava posar-la, per qui em prens? ù.u

L'opening de Minami-ke no, ara l'afegeixo ^^

EDIT: ..........Acabo de perdre els lyrics de la N i la O... I pensareu... "Són dos lletres"... Sí, dos lletres que contenen "Naruto" i "One Piece"... Em vull suicidar TT_TT Algú s'ofereix per ajudar-me amb el que falta?? Sisplaaaaaaau....
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 28 nov. 2007 23:13

Bueno com te dit en persona, tatakae otaking es impresindible ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 29 nov. 2007 18:24

NYAAAAAAAAA

Faig una crida a aquelles persones que tinguin carpesans que no facin servir! Ò_O

En necessitaríem per posar els lyrics, i he pensat que abans de comprar-los millor demanar si algú en tenia ^^ Haurien de ser amb anelles o d'aquells que van amb plàstics.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

Re: Karaoke

EntradaAutor: aeris24 » 29 nov. 2007 22:36

Taki ha escrit:La segona és que la Fàtima (que vindrà a cantar a les jornades) em va demanar si podia ser membre del jurat del concurs de karaoke. No li vaig dir ni que sí ni que no perquè clar, havia de preguntar, però em sembla bona idea ja que és una bona cantant i tal, i hi entén ù.u


Confirmat, cap problema amb què sigui membre del jurat, juntament amb un representant d'Aula Manga, COGI, Imperio Saiyan i FOC. Algú vol ser el nostre? Tu mateixa, Taki? ;)
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: Taki » 30 nov. 2007 13:59

Home, si no hi ha algú que li faci molta il·lusió puc ser jo ^^

De tota manera si algú volgués ja li deixo, però si ningú es presenta... Com que en principi jo estic per allà tot el dia... ù.u
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47


Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants

cron