Reportatge videos i fotografies de les Jonades de Managanime

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

Reportatge videos i fotografies de les Jonades de Managanime

EntradaAutor: Jako-kun » 29 nov. 2007 17:26

Obor el post per demanar si algú es pot encarregar de nar fent fotrgafies i grabant videos durant les jornades estaria molt be ja k així emplenariem un aartat de la web amb les fotografies amb una activiat important d'Aulamanga......de gent k tingui bona càmara de fotos sé d'en Ryuuzaki.....xo no conec més gent....la meva camera a part de cutre es mor continuament...xo a falta de mes gent per si de cas la portaré.....viam si algu contesta i es pot oferir....compto amb tu Dani com a encarregat de reporter si no surt ningu mes.... :wink: [/code]
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 29 nov. 2007 17:34

Jo mentre estic per allà l'escenari puc fer fotos/videos de la gent que surti XD Això sí, no tinc càmera ù.u
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 29 nov. 2007 19:11

Crec imprecindible fer-ho ò.o

Més tinguen el apartat a la web.

Pensa que en la futura reforma de la web, penso posat un apartat per posar imatges de les coses que fem ><
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17


Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

cron