UEEEEEE

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

UEEEEEE

EntradaAutor: mushroom » 01 des. 2007 21:46

com han molat no erem molts pero em van encantar igualment! espero la segona edició amb ganes!
Ambiental Sound Collision

http://www.myspace.com/ember3music
Avatar de l’usuari
mushroom
Japan Fan
 
Entrades: 110
Membre des de: 19 nov. 2007 13:02
Ubicació: rain drops falling on my head...

EntradaAutor: koroki » 01 des. 2007 22:06

Seh a mi també ma encantat ò.ó

ha sigut lo millor del mon >0<
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Sanse » 01 des. 2007 22:25

Es podia millorar. Podria haver guanyat el torneig de Super Smash Bros Melee. Aleshores hagues estat perfecte (per mi).

Per l'any que ve, guanyare en el torneig de Super Smash Bros Brawl. L'any que ve sera perfecte (per mi).
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Jako-kun » 01 des. 2007 23:12

ueueueue....aki els frikis k no es poden esperar i numes tornar d les jornades ja escriuen al foro!!!......seeeeeeeh....pos si......ha estat genial....i crec k tothom n'ha sortit basanntant content......

PD: per mi si k ha nat perfecte perk he guanyat un torneig.....no com d'altres.....eh Sanse/Edward ¬¬"...i tu Sergi tampoc t'escapes k confiava k al pallissa servís per alguna cosa ....T.T....xD

per cert...algu ha contat la gent k ha vingut total.....¿?
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Sanse » 02 des. 2007 00:05

Jako-kun ha escrit:per cert...algu ha contat la gent k ha vingut total.....¿?


Si, no tenia res millor a fer. Exactament eren 1025,14 persones.

Edito:

Perdoneu la meva ignorancia, pero, qui era aquell angel de divina veu que ens ha deleitat a tots amb el seu recital?
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Kerla » 02 des. 2007 00:32

Sanse ha escrit:
Jako-kun ha escrit:per cert...algu ha contat la gent k ha vingut total.....¿?


Si, no tenia res millor a fer. Exactament eren 1025,14 persones.

Edito:

Perdoneu la meva ignorancia, pero, qui era aquell angel de divina veu que ens ha deleitat a tots amb el seu recital?



La Fatima Ayats. *_*
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Taki » 02 des. 2007 10:14

M'intriga qui era el 0,14 (o 1,14 XD)...

M'alegro si us va agradar com va cantar la Fàtima, segur que no tindria cap problema per venir a altres jornades que féssim en un futur <.<
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jain » 02 des. 2007 13:08

A mi me encantaron, un poco de curre vigilando a los niños de videojuegos, pero bueno. Al menos gané al Guilty gear y si casi no me hubiese partido la cabeza en la partida de dodgeball, habría ido al de tenkaichi 3 y lo habria ganado también (pues según me ha dicho un jako el nivel era muy bajo). El año que viene haré mas bicocho y me guardaré un cacho para mi, que hasta cuando trajeron el ramen por ayá de las 5 no comí :evil: !
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: Xose » 02 des. 2007 13:33

Sanse ha escrit:Es podia millorar. Podria haver guanyat el torneig de Super Smash Bros Melee. Aleshores hagues estat perfecte (per mi).

Per l'any que ve, guanyare en el torneig de Super Smash Bros Brawl. L'any que ve sera perfecte (per mi).


Això serà si no hi vaig jo oi? :P

-Que te mueras ya!!!!!
-Que no quiero morir!!!!!
-Que te mueras ya!!!!

jajaja
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Taki » 02 des. 2007 14:42

En fi, ara em fa mandra però ja escriuré una crònica així guapa XD

De tota manera, què va passar amb les projeccions? Algú va estar per allà? Perquè em van dir que les van tancar cap a les 5... Em va sonar una mica estrany....

I tampoc sé com van anar els videojocs, només m'hi vaig passar un moment buscant a persones i tal ù.u Jo més aviat puc fer crònica de l'escenari ^^
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: aeris24 » 02 des. 2007 18:13

Només vull donar-vos les gràcies a tots, estic molt contenta de com va respondre la nostra associació, i de veure que tots estaveu atents i amb ganes d'ajudar, merxi ^^

Sobre la gent, oficialment unes 135 persones, extraoficialment... 150 XD

I sobre les projeccions, pel que m'han dit es van aturar una estona: perquè no hi havia ningú.... ·_·

La propera vegada segur que encara anirà millor. Així que aneu pensant noves idees per fer, eh? ^^
El que sembla clar és que hem de potenciar més els videojocs (hi ve molta gent) ^^ Però no sé com va anar res dels tallers... algú en sap algu?
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: mushroom » 02 des. 2007 20:49

quina veu que tenia la Fàtima oooh
Ambiental Sound Collision

http://www.myspace.com/ember3music
Avatar de l’usuari
mushroom
Japan Fan
 
Entrades: 110
Membre des de: 19 nov. 2007 13:02
Ubicació: rain drops falling on my head...

EntradaAutor: koroki » 03 des. 2007 13:27

Jo crec que va estar molt be, sobretot en afluencia de public. Es notacva que era la primera vegada que es gfeia algu gran a girona, i es va aprofitar be .

Tot i aixi va haver molts errors que es poden corretjir :

-No permetre que nomes ho porti al dia nomes una persona, va ser un problema per perparar les coses, ja que tothom tenia que anar a ell per fer-ho. El proxim cop al menys 3 persones que sapiguen tot sobre copm van les coses; va costar 2 hores muntar completament el DDR nomes perque no sabiem quin projector agafar.

-Pensar realment les projeccions, no pot ser que les projeccions es aprin a les 5, perque ja s'haguin fet totes. Ningú va pensar que 2 capitols realment no es 1 hora sino menys, també tenir anime de 'repuesto' si hi ha problemes amb algu porti tal cosa. També penso que l'horari de projeccions no hauria de estar marcat per hores, perque sobra molt d'espai.

- Karaoke lliure, el gran problema va ser que molta gent va portar lyrics, pero despres ningu sabia on estaven els mp3. EN principi habien quedar en portarlos nosaltres nomes, pero si algu més vol portarlo, estaria bé mantenir un ordre.

- Per ultim també molaria saber on es fan les coses, perque hem sembla que ningu sabia on es feien els tallers.

Per la resta perfecte, per exemple a videojocs, tot i haver moltissima gent es van defensar molt bé els organitzadors. Crec que s'hauria de piotencia moltissim aixo, s'harien de portrar mes consoles i jocs.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: mushroom » 03 des. 2007 17:19

buscar una sala una mica mes gran també aniria be per lo dels videojocs.
Ambiental Sound Collision

http://www.myspace.com/ember3music
Avatar de l’usuari
mushroom
Japan Fan
 
Entrades: 110
Membre des de: 19 nov. 2007 13:02
Ubicació: rain drops falling on my head...

EntradaAutor: Jain » 03 des. 2007 18:23

buscar una sala una mica mes gran també aniria be per lo dels videojocs.

+1, en ocasiones eso era un infierno, más de 20 personas hay metidas vociferando, sin espacio para respirar y la gente que si se le dejaba sola se desmadrava subiendo el volumen de las respectivas teles-proyector. Pero estubo muy bien. Lo único algún malentendido que debio haber con el naruto, que hizo que el tenkaichi se retrasara y que muchos se quejaran.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

Següent

Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

cron