UEEEEEE

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

EntradaAutor: Airún » 03 des. 2007 20:08

Jain ha escrit:Lo único algún malentendido que debio haber con el naruto, que hizo que el tenkaichi se retrasara y que muchos se quejaran.


i el meu germà k va venir esperessament des de Granollers per participar en el concurs de Tenkaichi 3, a part de veureu tot tmb, no va poder pk es van tardar tant en k comences k kuan va començar ell ja havia marxat a casa pk era molt tard, pobet :(

Pero per la resta mub, dintre dels seus petits problemes, mube ^^ amb moltes ganes de tornar a fer una altra activitat ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: Sanse » 03 des. 2007 20:17

Jain ha escrit:
buscar una sala una mica mes gran també aniria be per lo dels videojocs.

+1, en ocasiones eso era un infierno, más de 20 personas hay metidas vociferando, sin espacio para respirar y la gente que si se le dejaba sola se desmadrava subiendo el volumen de las respectivas teles-proyector. Pero estubo muy bien. Lo único algún malentendido que debio haber con el naruto, que hizo que el tenkaichi se retrasara y que muchos se quejaran.


Realmente el problema se arrastraba del torneo de Melee, ya que entre que la gente que se apunto no estaba allí y que los combates fueron a 5 vidas (culpa mia, me lo apunto para la proxima vez) se alargo demasiado, con lo que el de Naruto empezo más tarde y eso hizo que el de Tenkaichi también empezase más tarde.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Xose » 03 des. 2007 21:39

Sanse ha escrit:
Jain ha escrit:
buscar una sala una mica mes gran també aniria be per lo dels videojocs.

+1, en ocasiones eso era un infierno, más de 20 personas hay metidas vociferando, sin espacio para respirar y la gente que si se le dejaba sola se desmadrava subiendo el volumen de las respectivas teles-proyector. Pero estubo muy bien. Lo único algún malentendido que debio haber con el naruto, que hizo que el tenkaichi se retrasara y que muchos se quejaran.


Realmente el problema se arrastraba del torneo de Melee, ya que entre que la gente que se apunto no estaba allí y que los combates fueron a 5 vidas (culpa mia, me lo apunto para la proxima vez) se alargo demasiado, con lo que el de Naruto empezo más tarde y eso hizo que el de Tenkaichi también empezase más tarde.


Tb entono el mea culpa, per demanar a sanse que esperes mes per a que la gent arrives XD

P.D. total, el resultat hagues sigut el mateix :P
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Dobok San » 03 des. 2007 23:02

Jo nomes tonar a demanar disculpes per arribar tant tard, però no podia venir abans >_<

I pel que respecta a les jornades ho vaig veure molt de puta mare, nomes aquests petits fallos que comenteu, pero la finalitat de les jornades es va complir, atreure molta gent, fer-nos coneixer, treure la vergonya als gironins i girnonines i sobretot APRENDER! APRENDER! APRENDER! (I love Golden Boy).
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: Ryuuzaki » 05 des. 2007 01:00

M'hauria agradat molt poder ser-hi des de primera hora... a l'hora d col·laborar i així, si hi ets des del primer moment és com quelcom millor.
Va anar força bé.. bé, de fet va anar molt bé per ser el primer cop. Moltes coses ja s'han començat a tractar de cares a la organització de futures jornades.. però crec que tots ens n'hem endut un bon record ;D.

Gran, sublim... Fàtima Ayats ^^
Justice always will prevail..
Imatge
Avatar de l’usuari
Ryuuzaki
Japan Fan
 
Entrades: 121
Membre des de: 19 oct. 2006 21:55
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: Biruta » 06 des. 2007 16:52

Ey! bones a tothom, nomes era per felicitar a tots els que han organitzat això, i que va estar molt be, tot i que els que vam anar-hi ens vam passar la gran part del temps a la sala de videojocs XDDD ( jo tb voto per si es pot una sala mes gran per l'any que ve :P)

i res, que felicitats tb al noi que em va guanyar a la final del torneig de Naruto!

apa, Salut!
Imatge
Biruta
New_member
 
Entrades: 22
Membre des de: 06 des. 2007 16:23

EntradaAutor: Taki » 06 des. 2007 20:18

Wah, moltes gràcies >.<

Sempre s'agraeix molt quant la gent posa missatges d'aquests ^^ Tranquil, per les pròximes ja s'intentarà buscar un altre lloc pels videojocs, però vam tenir problemes d'última hora amb el centre cívic u.u
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

Anterior

Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

cron