sopar dimecres 5 desembre

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

Quin restaurant prefereixes?

Wok (a la Devesa)
8
53%
Xino Espai Gironès
7
47%
 
Vots totals : 15

EntradaAutor: koroki » 03 des. 2007 20:02

Jain ha escrit:estoy en desacuerdo con la competición de elados, están friiiiiiiiiiiiiiiiiiiios y no mola :evil: ! ya podría ser la competición del chocolate o la de comida ingerida...
Es que los helados se pueden contar, es facil saber quandos ha comido cada uno, a parte de eso hay diferentes gustos i puedes durar más. Se podria hacer con natillas o otras warradas varias.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Sanse » 03 des. 2007 20:22

Jain ha escrit:estoy en desacuerdo con la competición de elados, están friiiiiiiiiiiiiiiiiiiios y no mola :evil: ! ya podría ser la competición del chocolate o la de comida ingerida...


Hi estic d'acord. El fred no mola. No podria ser competicio de bols de fideus calents? (Si us plau, no prengueu seriosament la sutgerencia)
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Xose » 03 des. 2007 21:38

A mi en principi tb em faria ilu nari... ja que vaig apuntar un webon de noms al torneig d'smash pero no vaig relacionar-los amb ningu XDD

Nomes tinc una pregunta, a on s'aniria a sopar mes o menys? es per fer la patejada fins a lestacio o agafar el rum rum :P
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Dobok San » 03 des. 2007 22:54

Anar de sopar amb tants de frikis??? buf ja s'han de tenir ganes.... xDDD bueno com que ja em vaig desrvigar d'aquests sopars fa temps temps temps.... nomes confirmar la meva assitencia tal i com vaig dir-li en x3eron quant m'ho va proposar...en teoria era un sopar intim entre ell i jo, amb espelmes i aquest tipus de coses, pero ens va escoltar en Jako de fons i clar...no li vam poder dir que no, a ell no., i en fi al final es va estendre el rumor i estem tots liats....

Bueno aquesta gilipollada que he posat nomes era per dir:"Vindras a sopar?? Yes! Sir!
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: Taki » 03 des. 2007 22:56

Normalment diria que sempre van (i dic van perquè jo només he anat a un sopar o.O) a algun xino bufet lliure ù.u Preferiblement, sembla ser, el de l'espai gironès. Per tant, millor que agafis el rum rum XD

Aiiii quina il·lusió que vingui tanta gent nova >.<
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Dobok San » 03 des. 2007 23:05

Taki ha escrit:Normalment diria que sempre van (i dic van perquè jo només he anat a un sopar o.O) a algun xino bufet lliure ù.u Preferiblement, sembla ser, el de l'espai gironès. Per tant, millor que agafis el rum rum XD

Aiiii quina il·lusió que vingui tanta gent nova >.<


Aaaah aixi que vinguem els "avis" no et fa gens de ilu oi?? vale vale ¬¬
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: Jako-kun » 04 des. 2007 12:24

Dobok San ha escrit:Anar de sopar amb tants de frikis??? buf ja s'han de tenir ganes.... xDDD bueno com que ja em vaig desrvigar d'aquests sopars fa temps temps temps.... nomes confirmar la meva assitencia tal i com vaig dir-li en x3eron quant m'ho va proposar...en teoria era un sopar intim entre ell i jo, amb espelmes i aquest tipus de coses, pero ens va escoltar en Jako de fons i clar...no li vam poder dir que no, a ell no., i en fi al final es va estendre el rumor i estem tots liats....

Bueno aquesta gilipollada que he posat nomes era per dir:"Vindras a sopar?? Yes! Sir!


xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Dobok San ha escrit:
Taki ha escrit:Normalment diria que sempre van (i dic van perquè jo només he anat a un sopar o.O) a algun xino bufet lliure ù.u Preferiblement, sembla ser, el de l'espai gironès. Per tant, millor que agafis el rum rum XD

Aiiii quina il·lusió que vingui tanta gent nova >.<


Aaaah aixi que vinguem els "avis" no et fa gens de ilu oi?? vale vale ¬¬


esk la "gent vella" i els "avis" ja estem massa vistos....ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 04 des. 2007 13:13

Tambe soc de la opinio que millor anar al espai girones, sopar per 10 euros i sobretot despres hi ha una surtida a la nit, bitlles (H), a veure qui guanya aquest cop :twisted:

Per lo demes. . . david no m'imaginava que tinguesis aquesta relació, visquen junts sota el matyeix soste, compantint-ho tot i no m'expliques aquestes coses.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Ingunn » 04 des. 2007 13:24

Al espai Gironés??? anem al espai?? hi han cotxes que jo no tinc...home podem anar patellant :D a saber a quina hora aribem però....(era broma) per cert JO TAMBË VINC AL SOPAR!!! es a dir que no sorto a la llista!!! ( no paseu de mi please!) :cry:.
Per cert lo de la competició de gelats jo la canviaria per una de beure birra :twisted:
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Kerla » 04 des. 2007 14:10

A mi m'està bé (perquè així per tornar a casa tinc l'autopista aprop)

Però de cotxes ja anirem bé? perquè de moment en necessitaríem 4 no? (o voleu fer cotxes versió tren japonès en hora punta? amb chikan inclosos?)
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Ingunn » 04 des. 2007 14:39

Jo ho dic perque no tinc cotxe..i a peu em fa una mica de mandra la veritat!! jejeje no hi ha cap xino/japones que estigui bé de preu i sigui una mica decent??? perque el de l'espais... un cop vaig anar i la veritat...Quin fastic de menjar!!!!!
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Xose » 04 des. 2007 14:46

koroki ha escrit:Tambe soc de la opinio que millor anar al espai girones, sopar per 10 euros i sobretot despres hi ha una surtida a la nit, bitlles (H), a veure qui guanya aquest cop :twisted:

Per lo demes. . . david no m'imaginava que tinguesis aquesta relació, visquen junts sota el matyeix soste, compantint-ho tot i no m'expliques aquestes coses.


Bitlles??? heu dit bitlles??!?!?
Doncs millor que carregui la meva bola la cotxe muahahahahhaa :twisted: :twisted:


Sobre lo dels cotxes... collons, a un cotxe hi caben 5 persones pero lo normal XD no cal que tothom en tingui XD (aviso que el meu és petit amb gaaaaaaneeeees XD)

P.D. ara per ara estic cabrejat amb la propietaria de la bolera per haver pujat els preus (inclos a mi que, com que tinc bola propia, no em tindria que costar mes de 2.5 € XD, per a més informacio, al blog XD)

P.D.2: a la bolera està la màquina de DDR, així que si algú vol un duel.... :P
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Taki » 04 des. 2007 16:13

Aviam, per parts XD

No és que no em faci il·lusió veure els "avis", però home, a vosaltres ja us he vist algun cop XD A més a tu et veig cada dos per tres al pis XDDD Ja sabem que amb en Gummà tens una relació un tant... Íntima.

Sobre els cotxes jo crec que en tenim forces, però depèn de qui vingui i qui no ^^ Si véns amb cotxe, Xose, ens faries un gran favor >.<

Ingunn, no m'agrada la birra, però sé d'una que si vé et seguirà el joc ù.u
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Aiko Minamino » 04 des. 2007 16:39

jo no treballo pero tinc compromi8s de sopar amb una amiga de la meva mare u_u aixo sí, si despres de sopar feu alguna cosa i m'hi voleu doncs obligare a ma mare k m'hi porti.
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Xose » 04 des. 2007 16:46

Taki ha escrit:Sobre els cotxes jo crec que en tenim forces, però depèn de qui vingui i qui no ^^ Si véns amb cotxe, Xose, ens faries un gran favor >.<


Porto 1 cotxe, bueno, un microcotxe XD així que.....
a mi no em farà res portar la gent a l'espai o a on es faci el dinar... això si, la tornada ja serà una altra cosa (depenen d'on vagi cadascú XD)

P.D. amb això de portar la gent, em refereixo a un viatge.......
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

AnteriorSegüent

Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

cron