Especial nº2: Suzumiya Haruhi no Yuuutsu

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

EntradaAutor: das » 22 feb. 2008 21:13

bones
fa mol de temps q no em passava per aki, ja q no tenia gaire temps lliure.
a mi magradaria na a aketa projeccio, pro tinc un problema, es q tinc un partit a les 15.45 i seguramen acabare a kuarts de 18h, i la meva pregunta es la següent, passa re si arribu a akella hora?
Imatge
Avatar de l’usuari
das
New_member
 
Entrades: 16
Membre des de: 07 nov. 2007 16:20
Ubicació: Girona

EntradaAutor: koroki » 23 feb. 2008 00:42

Cap problema, diria que no seràs el unic.

El que si demanu es a tothom que entri o surti de la projecció ho faci amb calma i prudencia per tal de no molestar als altres. I en la mesura de lo possible ho faci en els decsansos o entre episodis.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Natsu » 23 feb. 2008 15:49

aqesta tarda? :DDDD

chachi xD
intentaré venir >.<
HIDEyourFACE~

AN CAFE IN BCN
27.o3.o8

·[Gazerock is not dead]·
Avatar de l’usuari
Natsu
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 25
Membre des de: 29 gen. 2008 13:39
Ubicació: gi/figueres/l'Armen <3

EntradaAutor: koroki » 24 feb. 2008 11:41

La projecció ha anat perfecteee >0<

Possiblement una de les millors que hem pasat ^^

Vam ser un màxim de 25 persones, però van passar per l'estació jove a veure la nostre projecció 32 persones diferents.

Vam fallar una mica en horaris ><U, els descansos van durar més del programat, ù.uU

La pròxima estarà millor.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: tomoko_chan » 24 feb. 2008 13:03

Jo personalment m'ho vaig passar molt bé XDXD Aquestes classes magistrals del hare hare a camera lenta.... deu meu... XDXD Sort k la taki es bona profe!!

K sapigueu k almenys 4 persones de les que van anar (jo no inclosa) les vaig convencer jo per anarhi XDXD I anava a venir una altra pero tenia sopar familiar i nseque i no va poder venir.

La unica cosa k vai trobar a faltar va ser el karaoke T^T Mirare d'anar a la proxima tmb XD Es la peli de ginger no?? I plisi que hi hagi karaoke!! ^^

Byee!~
Avatar de l’usuari
tomoko_chan
New_member
 
Entrades: 13
Membre des de: 22 juny 2007 11:57
Ubicació: The crystal lollipop candy land!~

EntradaAutor: Taki » 24 feb. 2008 13:28

Karaoke en principi en posem als especials, perquè les pel·lícules les passem a la universitat, i potser seria més complicadet o ens cridarien l'atenció... XD

I va ser fallo nostre el no demanar un micro, la vam cagar u.u Jo també tenia ganes de cantar... En fi, pel pròxim especial serà (i per les retrojornades >.<)

Jo m'ho vaig passar genial, i la veritat és que no esperava tanta gent ^^ Gracies Tomoko per portar amics i tal ! La publicitat ens va fallar en quant a cartells perquè ningú hi va pensar i els vam penjar una mica tard, però bé, si hagués vingut més gent ens hauria costat posar més cadires de manera que poguéssin veure la serie bé o.O

El sopar de després també va estar bé, però la pròxima vegada hauríem de pensar en reservar taula abans XD Tot i que no esperava que fossim 20 a sopar...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 24 feb. 2008 18:22

Jo haig de dir k m'ho vaig passar de Puta Ma(piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip) <-"els de la censura k últimament van de cul i la fan kuan no toca....XDDD" .......doncs aixó.....tant a la projecció, com en els decansos, com en el sopar (rodejat d'informatics.....¬¬.....XD) jo jo vaig pqassar be tot el dia i per els pocs comentaris que he pogut anar sentint i llegint de gent veig k va agradar a tothom...^^

per cert.....un altre dia doncs no cal k m'espereu a mi per començar la projecció.....ja se k sense mino és lo mateix, i la projecció/especial pered sentit, xo no cal en serio.................................¬¬....ara be kuan tots em piken....¬¬.....reiterada i severament....

de fallos pos karaoke....k wenu total al final casi ens treuen l'escombra per fer-nos fora per tant tampoc hauria anat gaire be fer-lo pel mig ni tampoc al final k no hautiem tingut gaire temps..........i....res mes.....potser la propaganda xo wenu com ja has dit tu Taki, potser si hages vingut gaire mes gent no hi hauriem capigut gaire be.........(ja m'imagino un grup de gent a la sala del costat veient-ho en videoconferència....XDDD) i de EPIC WINS pos el menjar k va triumfar (enkra ens intriga ki va portar akells pstissets amb pasta verda a dins.....Tchan-Tachan si algu ho sap k ho digui....xD), el concurs, k per cert felicitats als tres guanyadors Tomoko-chan, Fakto i Taishi....jo no vaig guanyar xo almenys en Darko (Kim) tampoc muajajjaja....(merdaaaaaaa.....aixó em deixa al mateix nivell k ell.....la meva vida no val res...ToT) i el sopar de despres.....en general ho calificaria amb un SUCCESFULL!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 24 feb. 2008 18:55

Jako nomes te dire una cosa. . . tenies els altaveuis, Haviem de ESPERARTE ¬¬U
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: das » 24 feb. 2008 20:36

a mi m'hagues agrdat seri, pro vai teni un problema i no vai pude veni, kina rabia, ja q era una projeccio q minterassva mol :roll:
speru pude nari a la següen, jeje, ens veiem.
Imatge
Avatar de l’usuari
das
New_member
 
Entrades: 16
Membre des de: 07 nov. 2007 16:20
Ubicació: Girona

EntradaAutor: tomoko_chan » 24 feb. 2008 20:51

XDXD Els pastissets amb la cosa verda a dins eren meus i den Gerard!!

Esk al migdia quan vam anar a menjar al Fresc Co, vam veure una botiga de productes xinesos i vam entrari a xafardejar XD I ens va donar per comprar els pastissets aquells de meló. I a la hora de la teca, com en quedaven dos o tres, vai posarma a cridar si algú en volia XDXD (veig que no sem va sentir T^T)

Pero al final en gerard va mirar la paperera i va dir "aqui esta la prueba del crimen!" (hi havia el paperet dels pastissets XD), em sembla que li va fer una foto i tot ¬¬U

Po a que eren booons? =D
Avatar de l’usuari
tomoko_chan
New_member
 
Entrades: 13
Membre des de: 22 juny 2007 11:57
Ubicació: The crystal lollipop candy land!~

EntradaAutor: Jako-kun » 24 feb. 2008 22:25

tomoko_chan ha escrit:Pero al final en gerard va mirar la paperera i va dir "aqui esta la prueba del crimen!" (hi havia el paperet dels pastissets XD), em sembla que li va fer una foto i tot ¬¬U

Po a que eren booons? =D


recordo el moment de la foto a la paperera....xo em pensava k ho feieu perk tampoc sabieu ki els havia portat....xDDDD

i seps.....jo m'en vaig partir un amb en Ryuuzaki perk tan sols en kedaven dos....tot i k haig de reconeixer k no m'agrada gaire el gust de meló, el fet de k fos una pasta feia k no notés gaire el gust i em van agradar........xo has de pesnar k estaven allà, k ningu sabia com hi havien arribat i no sabiem de k eren...per tant varem dubtar molt abans de tastar-lo...xDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Fakto » 25 feb. 2008 11:39

Esos pastelitpos de melon ... diox ... no lo escupi por educacion ! Que cosa mas ... arrrgggh !! ... Sabia como a queso azul de ese, pero peor xD No me pude quitar el sabor hasta que fuy a cenar, 5 horas despues XD ... Por lo demas, estupendo ! Acabamos a las 10:07, estiramos al maximo el tiempo por lo bien que nos lo pasamos ;D ... La cena ... aun no me lo creo que hubiesen tenido espacio para 21 personas sin avisar un sabado por la noche, y sin esperar ni nada, Kamisama estaba de nuestra parte ;D. Ains, llegue a casa a las 5:30 am :lol:
Imatge
Avatar de l’usuari
Fakto
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 48
Membre des de: 09 gen. 2008 01:05
Ubicació: Genshiken !

Anterior

Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

cron