[Rol en Viu] Elección de tema

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

Elección del tema

Kenshin
9
45%
FMA
3
15%
Gun Grave
0
No hi ha cap vot
Battle royale
6
30%
Ikkitousen
0
No hi ha cap vot
Naruto
2
10%
 
Vots totals : 20

[Rol en Viu] Elección de tema

EntradaAutor: Jain » 06 des. 2007 15:47

Aki dejo una encuesta con los diferentes temas que se han dicho, votad aquel sobre el cual os gustaría que fuera el rev. El tema abarcará "el mundo" que rodeará el rev, es decir, ambientación, historia...

En principio, estas son los temas de los que más se ha hablado, no se si se deja alguno, pero si eso creo que se podrá cambiar.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: Taki » 06 des. 2007 20:17

Yo he votado Kenshin, en su momento ya argumenté porqué ^^
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Biruta » 09 des. 2007 11:43

Bueno...jo no votaré ja que fa molt poc que soc aqui xDDD nomes volia donar una opinió sobre el que plantegeu de BR, dir que veig molt complicat el tema roleo en aquest estil (com ja va dir en Jain) i que seria mes un Wargame [wargame es donar-se de pals i prou, deixant molt de banda la interpretació] que no un ReV ja que seria matar a tots els altres.

Ames afegir, que jo vaig assistir a un ReV de BR i la veritat es que no va anar gaire be....ja que al ser un Rol en viu va perdre tota la essencia de BR (q es matarse tots XDD)

I això com a punt personal, crec que costa bastant ficar-se al paper i a la situació de haver de matar a tots els companys de la teva classe, amics suposats de fa temps, etc, i per tant costaria d'interpretar-ho be..

es una mica lios el que escrit, no se explicar-me gaire be jejeje xo bueno, es una opinió només eh! ^^


apa, salut!

PD: si falten lletres es pel teclat inalambric U_U



EDIT: parece que todo lo que diga es negativo, no es mi intención, decir a favor que el vestuario es de lo mas facil d conseguir XDDDD
Imatge
Biruta
New_member
 
Entrades: 22
Membre des de: 06 des. 2007 16:23

EntradaAutor: Aiko Minamino » 09 des. 2007 16:40

Biruta ha escrit:Bueno...jo no votaré ja que fa molt poc que soc aqui xDDD nomes volia donar una opinió sobre el que plantegeu de BR, dir que veig molt complicat el tema roleo en aquest estil (com ja va dir en Jain) i que seria mes un Wargame [wargame es donar-se de pals i prou, deixant molt de banda la interpretació] que no un ReV ja que seria matar a tots els altres.

Ames afegir, que jo vaig assistir a un ReV de BR i la veritat es que no va anar gaire be....ja que al ser un Rol en viu va perdre tota la essencia de BR (q es matarse tots XDD)

I això com a punt personal, crec que costa bastant ficar-se al paper i a la situació de haver de matar a tots els companys de la teva classe, amics suposats de fa temps, etc, i per tant costaria d'interpretar-ho be..

es una mica lios el que escrit, no se explicar-me gaire be jejeje xo bueno, es una opinió només eh! ^^


apa, salut!

PD: si falten lletres es pel teclat inalambric U_U



EDIT: parece que todo lo que diga es negativo, no es mi intención, decir a favor que el vestuario es de lo mas facil d conseguir XDDDD



EEEEeeeee que faci poc que ets aquí no vol dir k no puguis votar o opinar.. Tens tota la llibertat x fer-ho, ne?
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Jain » 10 des. 2007 19:20

si, aki pueden votar todos!

creo que de aquí a poco deberíamos tener un tema elegido, para poder empezar a prepararlo todo. propongo alargar la votación hasta este sábado-domingo para poder realizar una reunión de masters y empezar a discutir las cosas. Debido a que me voy de vacaciones el día 21, me gustaría reunirme con el resto de personas que se ofrezcan como masters para dejar algunas cosas cerradas antes de navidades y poder dejar las mismas para organizar diferentes aspectos con tal de adelantar trabajo.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: Airin_Reika » 10 des. 2007 21:16

Si millor deixa la enkesta durant un temps k com a minim la gent pugui votar.
Imatge
Airin_Reika
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 187
Membre des de: 19 jul. 2007 22:23

EntradaAutor: Trezeh » 15 des. 2007 17:43

Tothom, encara que sigui nou pot votar. Jo fa poc que m'he registrat i no em puc estar de votar i donar la meva opinió.

Només diré que el méu vot ajuda a la majoria de gent que ha votat.

Insisteixo que aprofiteu, que som molts i com més vots, més diversitat

Només un comentari per acabar. He participat a partides de rol, però no en viu. Ajudareu als vergonyosos/es? :oops:
Avatar de l’usuari
Trezeh
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 33
Membre des de: 05 des. 2007 19:46

EntradaAutor: Jain » 15 des. 2007 17:56

bueno, parece que el tema será Kenshin finalmente. con 8 votos y mayoría absoluta. creo que de aquí a poco toca empezar a organizarlo todo (si no el tiempo nos comera! :(
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: Airin_Reika » 15 des. 2007 22:19

Home si aixo com que quedarem per organitzar-ho tot doncs farme alguna prova ok? ^^
Imatge
Airin_Reika
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 187
Membre des de: 19 jul. 2007 22:23

EntradaAutor: Trezeh » 15 des. 2007 22:26

La proposta per quedar els màster és el dimarts 18 de desembre, però no està ni confirmat ni res. Només és una proposta.

El que farem serà fer petar la xerrada, suposo, pero amb l'objectiu de centrar-nos en el que es farà aquell dia.
Avatar de l’usuari
Trezeh
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 33
Membre des de: 05 des. 2007 19:46

EntradaAutor: Airin_Reika » 16 des. 2007 01:33

Bueno jo ja li he contestat a en Jain k el 18 no puc pk l'endema tinc examen, aixi que si pogues ser el 19 millor k millor pk a partir del dijous ja no em veureu mes le pel fins passat cap d'any.
Imatge
Airin_Reika
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 187
Membre des de: 19 jul. 2007 22:23

EntradaAutor: Taki » 16 des. 2007 10:21

Dic el mateix que l'Airin, em va millor si és el 19. El 20 també, però si ella no pot, descartat... I jo també marxo i durant el nadal és poc probable que em passi per Girona... ^^U
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Trezeh » 16 des. 2007 13:00

En Jain no pot el 20, quedem dimecres 19 a les sis? Tindriem que quedar en algun lloc...
Avatar de l’usuari
Trezeh
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 33
Membre des de: 05 des. 2007 19:46

EntradaAutor: Taki » 16 des. 2007 14:36

Ok, si us va bé, ofereixo el meu pis ^^ Si som només 4 hi ha espai de sobres...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Trezeh » 16 des. 2007 14:38

Per mi... perfecte.

S'estarà calentó :wink: .
Avatar de l’usuari
Trezeh
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 33
Membre des de: 05 des. 2007 19:46

Següent

Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants

cron