Festa Major UdG - Activitats que farà AulaManga

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

Festa Major UdG - Activitats que farà AulaManga

EntradaAutor: koroki » 06 des. 2007 21:41

Cada any i ja en farà 3, estarem a la Festa major de la UdG i en el seu programa. Es la millor manera de fer-nos propaganda en la mateixa universitat. Es una manera que també podem fer activitats en un dia que sabem que ningú te problemes per venir.

En principi aquest any tenim una gran activitat planejada, un rol en viu en la mateixa universitat.

El moderador de l'activitat serà la Taki.

El dia de les activitats serà 17 d'abril.
koroki l’ha editat per darrera vegada el dia: 02 març 2008 18:49, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Biruta » 07 des. 2007 00:40

wo, suposo que encara es aviat per preguntar mes info sobre això que dius, però lo del rol en viu m'ha agradat XD ja anireu posant info per aqui suposo, no??:D:D(esque no tinc ni idea de quan es la festa major de la UdG :roll: :roll: )

Edit: Vale...acabo de llegir les 6 pagines de l'altre post xDDD ja he vist que esteu decidint tot encara sorry ^^
Imatge
Biruta
New_member
 
Entrades: 22
Membre des de: 06 des. 2007 16:23

EntradaAutor: koroki » 07 des. 2007 09:30

Doncs si, encara estem preparant totes les coses. Pensa que la festa de la UdG cau per Maig, per tant encara falta temps ><.

Encara em de confirmar moltes coses.

Però estigues segur que tota la info es posarà aquí ù.u.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: aeris24 » 02 març 2008 13:53

Com he dit al post de l'última reunió, la Festa Major de la UdG aquest any és els dies 16 i 17 d'abril; per tant, les activitats d'Aula Manga es faran el dia 17 d'abril de 2008
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes


Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants

cron