Paprika

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

Paprika

EntradaAutor: Taki » 25 març 2008 23:16

Sembla que ningú se n'ha recordat, però avui ens hem adonat que és aquest dijous... Ara mateix veig massa just canviar el dia, però això vol dir que lògicament aquest cop no tenim cartell.

En realitat no he obert el tema per parlar de Paprika en sí, sino per pensar... I què hauria passat si ningú se n'hagués adonat? Jo tinc una memòria horrible i em fa por que això torni a passar... A algú se li acut alguna mesura per prevenir-ho?

Sé que sembla estúpid obrir un tema per això, però estaria bé com a mínim tenir algú que ens fotés canya quan falta poc per les coses, perquè el problema per la meva part no és falta de ganes, sinó que no me n'adono quan falta tant poc temps per les coses...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 25 març 2008 23:26

de solució no en sé cap....xo imagineu-vos la impressió k donariem de demanar la sala d'actes i ni tan sols presntar-nos-hi nosaltres....ù.u

jo tamb m'incloc dins el sac perk no men havia enrecordat fins k la Taki m'ho ha dit avui....ù.u.....i tot i intentar ser el cap d'activitats no tink gaire cap ni memoria per les coses.....crec k seria bo k algu oferís algun sistema perk no tornés a apssar.....
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 26 març 2008 10:03

Jo crec que la solució es tenir un encarregatn que ens avises al menys a nosaltres dels cates i coses que s'han de fer. Una persona amb bona memoria o que sapiga administrar be una agenda. Jo tampoc se fer aquestes coses, . . . Fàcilment demostrable pel fet que m oblidat de anar a un parell de reunions. . .

També penso que la gent esta una mica massa poc centrada, no entra ni al forum ni s'interessa per les coses.

A veure si algú dels nous s'interessa per aquest carreg ù.ú
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: SiKiaTriK » 26 març 2008 12:37

Buah, jo personalment tinc el cartell a la meitat que el vaig començar però clar, eren abans de les vacances i els dies han passat molt ràpid... ni me n'he adonat que el mes estava tant avançat... Crec que ho vam planificar malament al principi, ja que aquesta setmana es "no lectiva" o almenys hi ha força gent que no té classe... bé, jo personalment opino que es podria endarrerir 1 setmana la projecció, tenim el cartell dilluns, es penja i es passa dijous vinent. Crec que no passaria res per posar notícia especial a la web informant del canvi.
Imatge
Avatar de l’usuari
SiKiaTriK
Japan Fan
 
Entrades: 102
Membre des de: 14 oct. 2006 00:22
Ubicació: Girona *^_^*

EntradaAutor: Taki » 26 març 2008 14:14

Però quedariem fatal anul·lant-ho el dia abans, i si algú ha llegit la notícia a la web, hi vol anar, i no s'hi torna a passar, quedarem com uns impresentables. Sé que és poc probable que passi, però... Crec que és massa tard fins i tot per això.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 26 març 2008 15:50

No podem ni pensar de no fer la projeccio el dijous. . .

Quedarem malament amb tothom, amb la gent que voldria anar i amb la UdG. Menys de avui per demà. Es problema nostre el no haver-nos adonat.

Tampoc crec que ara sigui el moment de dir que era una mala data ù.uU

Crec que hem de plantejar-nos fer el cartell de les retrojornades i la festa de la UdG, que son molt aviat també i estaria be tenir-los acabats entre 1 i 2 setmanes abans.

I torno a dir, necessitem un home(dona)-agenda.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Sanse » 26 març 2008 16:42

koroki ha escrit:Jo crec que la solució es tenir un encarregatn que ens avises al menys a nosaltres dels cates i coses que s'han de fer. Una persona amb bona memoria o que sapiga administrar be una agenda. Jo tampoc se fer aquestes coses, . . . Fàcilment demostrable pel fet que m oblidat de anar a un parell de reunions. . .

També penso que la gent esta una mica massa poc centrada, no entra ni al forum ni s'interessa per les coses.

A veure si algú dels nous s'interessa per aquest carreg ù.ú


Jo si que m'enrecordava de la projecció, així que podria provar d'ocupar aquest carrec, tot i que no garantitzo que m'en surti.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Jako-kun » 26 març 2008 19:00

si ningú més es presenta em sembla k et tocarà a tu akest càrrec....

....suposo k es basarà en posar algún tipus d'avís al forum.......almenys per avisar a en Siki perk faci el cartell amb temps i per veure si algú s'ha baixat la pel·lícula a projectar....
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: HaganeNo_Edward » 26 març 2008 20:48

De la projecció crec que ja hi havia força gent k ho tenia previst, el que passa és que la majoria es devia pensar que ja estava tot solucionat i resulta k per això el dia els havia passat per alt, vamos que al final hem caigut de l'arbre XD. (Tot sigui dit, jo ho recordava i tenia previst anar-hi de feia dies :S)

Per cert, això de posar un avís al foro, de fet ja hi ha la publicitat amb la data a la pàgina principal no? :S Weno, potser pk vaig encantat per la vida jo, però m'aturo a fixar-m'hi XD.

Edito: Al final continua siguent aquest dijous no?
Avatar de l’usuari
HaganeNo_Edward
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 224
Membre des de: 17 oct. 2007 17:04
Ubicació: En una caixa, amb un gat...

EntradaAutor: Taki » 26 març 2008 22:21

Doncs jo no m'hi fixo XD Jo sí que vaig encantada per la vida...

I sí, ara ja no podem fer res més que passar-la demà ^^U
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 26 març 2008 22:27

HaganeNo_Edward ha escrit:Edito: Al final continua siguent aquest dijous no?


sips no hi ha hagut cap variació
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 27 març 2008 09:14

Sanse ha escrit:
koroki ha escrit:Jo crec que la solució es tenir un encarregatn que ens avises al menys a nosaltres dels cates i coses que s'han de fer. Una persona amb bona memoria o que sapiga administrar be una agenda. Jo tampoc se fer aquestes coses, . . . Fàcilment demostrable pel fet que m oblidat de anar a un parell de reunions. . .

També penso que la gent esta una mica massa poc centrada, no entra ni al forum ni s'interessa per les coses.

A veure si algú dels nous s'interessa per aquest carreg ù.ú


Jo si que m'enrecordava de la projecció, així que podria provar d'ocupar aquest carrec, tot i que no garantitzo que m'en surti.
Doncs sanse, confio en tu en aquest tipus de coses ;)

Per ara probem-ho a veure ô.o

Jo aquí i amb el poder que m'otorga el deu d'AulaManga jo s'anomeno Home-Agenda.

I jo si que no m'enrecordava, va ser per la web que vaig recordar-ho, peor perque estava fetn coses i tal, sino no l'hagues vist i si hagues estat per mi no s'hagues fet (H)U

Tot i aixi aquest tipus de coses no porten massa feina, es nomes fer el cartell, penjarlo, pensar en un medi per obtenir la pelicula i projectar-la amb el portàtil.

PD: Sanse te coloco a la comissió de activitats 8)
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 27 març 2008 16:39

koroki ha escrit:PD: Sanse te coloco a la comissió de activitats 8)


em sembla k ja hi és....i ja feia temps k ens ho demanava....¬¬
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 27 març 2008 17:14

Jako-kun ha escrit:
koroki ha escrit:PD: Sanse te coloco a la comissió de activitats 8)


em sembla k ja hi és....i ja feia temps k ens ho demanava....¬¬
POs si feia temps que ho9 demanava i no estava es culpa teva, ja que ets el cap de activitats xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 27 març 2008 18:26

koroki ha escrit:
Jako-kun ha escrit:
koroki ha escrit:PD: Sanse te coloco a la comissió de activitats 8)


em sembla k ja hi és....i ja feia temps k ens ho demanava....¬¬
POs si feia temps que ho9 demanava i no estava es culpa teva, ja que ets el cap de activitats xD


nah nah.....d'activitats ja ho era des del principi....un cop va enviar la solicitud jo li vaig acceptar......era cosa teva lo de membre actiu....¬¬....muajajjajajajaj
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

Següent

Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

cron