Proximes activitats de aula Manga

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

Proximes activitats de aula Manga

EntradaAutor: koroki » 20 abr. 2008 16:57

Bueno ha ja nomes ens queden pocs dies per acabar el curs.

En principi amb la inclusio de la festa de la UdG en mitx del abril, el nostre pla de activitats ha quedat transtornat totalment.

Per això proposo fer, pel dia 25 de maig, un Especial de Rozen maiden, i mantenir la projecció de Det Conan, que tenim el dia 8.

ambdues coses no estan preparades encara ( ni reservades) així que es pot canviar tot tant com volguem.

Desidiu vosaltres que voleu ;)
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 20 abr. 2008 17:38

lo k segur k s'gha de nar a fer és reservar el dia per la marató de Rozen Maiden.....s'hi pot anar un dia a reservar la sala a l'Espai Jove com fem sempre.....es un amica just xo es pot fer...ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 20 abr. 2008 18:15

Si ningu la volgues fer . . .

Jo primer pregunto.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: koroki » 26 abr. 2008 10:17

Ningu més opina . . . ?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taishi » 26 abr. 2008 22:20

El que té Rozen Maiden es que hi ha 2 temporades, es faria només la primera, o tot? Hi hauria temps?

Ara... si feu marató de Tsukihime no m'ho penso.
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: Kerla » 27 abr. 2008 00:02

Jo crec que es poden tirar endavant les dues, a no ser que sigui massa merder i això afecti els que hem d'estudiar com burros... -n'hi ha que no ens podem permetre segones convocatòries-

I amb una bona difussio i amb temps....
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: koroki » 27 abr. 2008 00:36

En principi, la idea que vaig proposar a principi de curs i que es va acabar desestimant per falta de temps era nomes una temporada, reservant-nos la segona per l'any que ve. Que es la idea que he retornat, gracies ( o desgracies) a el canvi de dies de la festa UdG. Penseu que haruhi, amb 14 capitols s'en va menjar de 3 a 9, prefereixo fer 1 temporada de 12 capitols, de 3 a9 =, aixi asegurem la jugada.


La marato de Tsukihime apuntat per l'any que ve, smepre que hi hagui sub en castella ô.o.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 27 abr. 2008 13:43

Mmmm doncs hauriem d'intentar fer força publicitat, perquè a Haruhi erem molts, però jo crec que va ser del pal tinc un amic que li diu a un altre amic i aquest li diu a un altre... I au. Però no sé jo si Rozen Maiden tindrà tant d'èxit en aquest sentit, vaja, o potser només sóc jo, que considero que Haruhi és molt millor XD

Bé, que no m'apassiona Rozen Maiden, però com que no tenim activitats programades (i la peli de Detectiu Conan no porta massa feina), ho podem fer perfectament, crec jo. Però hauríem de parlar sobre quines activitats fariem, perquè no només seria anar i passar l'anime, no?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 27 abr. 2008 15:33

En principi tampoc tenim massa temps per fer massa coses, pero la idea inicial era que la Sachi fes alguna xerrada o algu ô.o.

Dolfie, lolita, qualsevol tema pot ser adequat.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 27 abr. 2008 15:38

Taki ha escrit:Però hauríem de parlar sobre quines activitats fariem, perquè no només seria anar i passar l'anime, no?

mmmmmm.....donem roses...xD.....ara en serio....una xerrada sobre les Dollfies i una exposició estaria molt be....i crec k amb aixó es pot comptar amb la Sachi....

koroki ha escrit:La marato de Tsukihime apuntat per l'any que ve, smepre que hi hagui sub en castella ô.o.

Si voleu jo tink tota la serie amb subs españols......xo wenu al etar robats d'en Kim ell tamb els té i en Taishi ni es pregunta...XDDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 27 abr. 2008 16:20

És que només xerrades.... Em sembla soso, però vaja...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Taishi » 27 abr. 2008 20:25

Taki ha escrit:És que només xerrades.... Em sembla soso, però vaja...


Enlloc de una xerrada de lolis feu una xerrada del DESU!

8)
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: koroki » 27 abr. 2008 20:47

Podem posar el video DESUx530 mortal combo

Crec que tampoc cal fer massa res, amb posar menjar i coses la cosa ja esta prou be, la gent es pasa menjant 30 minuts ben bons.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Kerla » 27 abr. 2008 21:01

koroki ha escrit:Crec que tampoc cal fer massa res, amb posar menjar i coses la cosa ja esta prou be, la gent es pasa menjant 30 minuts ben bons.


Sobretot comptant amb temps de marge per recollir abans d'hora, jo calcularia acabar uns 15-20 min abans de l'hora de tancar. Així si hi han imprevistos d'estar-se més temps del compte no passa res i es podria tenir tot net i endreçat amb tothom fora de l'estació a l'hora en punt....
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: koroki » 28 abr. 2008 20:36

Tampoc sembla que massa gent s'interesi ^^u

En el fons es trist que nomes una persona que no l'organitza contesti . . .

Merci Taishi T_T

Tot i així suposo que haurem de fer alguna cosa. . .

Jako, pots reservar la politècnica per conan ? Diria que tinc alguna que no em pasat mai.

I anirem un dia per reservar lo del rozen maiden. A ser possible dema.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Següent

Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

cron